Жылжымалы құрам - қыс маусымында

Жаңалықтар
15.10.2020, 19:53
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жылдағы дәстүр бойынша локомотив пайдалану деполарында вагон шаруашылығы өкілдерінің қатысуымен қыс маусымында қалтқысыз қызмет етуі үшін жылжымалы құрамның автотежегіш жабдығын дайындауға қатысты конференция өтті. 

Мұндай кездесулердің басты міндеті – қатал маусымда пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша мәселелерді талқылау, яғни табиғаттың қатал мінезді мезгілінің сынағынан сүрінбей өту. 

Конференция күзгі комиссиялық байқау шеңберінде өтуде, мақсаты – локомотивтердің техникалық, эстетикалық және өртке қарсы жағдайын, қала берді қыста жұмыс істеуге дайындығын тексеру. 

Биыл коронавирус пандемиясына байланысты вагон және локомотив қызметкерлері үшін аса маңызды жиын онлайн форматта өтуде. Екі шаруашылықта да «алғашқы қыстаушы» жас машинистер мен вагондарға техникалық қызмет көрсету пункттерінің пойыз қараушыларына ерекше назар аударылды. Олардың әрқайсысы тәжірибелі маман жанына бекітілген. Сонымен қатар төменгі температура кезінде автотежегіштерді басқару бойынша техникалық сабақтар және автотежегіш жабдықтарының істен шығуын анықтау және жою бойынша практикалық сабақтар өткізілуде. Жаңа қызметкерлерге арналған техникалық сабақтар жоспарына тартымдық жылжымалы құрамды дайындау және пайдалану, еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша тақырыптар енгізілген. Биыл оқыту барысында COVID-19 профилактикасына басымдық беріліп отыр. Қыс маусымында жұмыс істеуге өндірістік ғимараттар да дайындалуда, олардың қатарында әкімшілік-тұрмыстық кешендер, санитарлық-техникалық, пайдалану цехтарының ғимараттары және тағы басқалары бар. Локомотив деполарында электрожылжымалы құрамдағы байланыс сымына мұздың қатып қалуына қарсы жұмыс істейтін жабдықтың, яғни вибропантографтардың қызметі тексеріліп, сондайақ, қыста пайдалануға рельсмайлаушылардың дайындығы бойынша жұмыстар жүргізілген. 


Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет