Межелі жұмыс мәреге жетті

Жаңалықтар
10.12.2020, 21:14
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Пандемия індетінің салдарынан биылғы жыл әлем елдері үшін тар жол, тайғақ кешу жылы болды. Бірақ, осындай қысылтаяң шақта да тоқтаусыз жұмыс істеп, тіршілік тамырына қан жүгірткен темір жол саласы жұмысын тоқтатқан жоқ.

Тоқтату былай тұрсын, теміржолшылар пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз етумен қатар, межеленген жоспарлы жол жөндеу жұмыстарын да мерзімінде орындап шықты. Жыл басында өндірістік бағдарлама шеңберінде биыл ел теміржолының 416,16 шақырымын күрделі жөндеуден өткізіп, жаңарту жоспарланған  болатын.  

Елде індеттің қарқынды тара-луымен жоспарланған жұмыстың ырғағы бұзыла ма деген уайым да болмады емес теміржолшыларда.  

Алайда, жол шаруашылығының майталмандары індеттен қорғанудың  барлық талап-шарттарын сақтай отырып, межелі жұмысты жоспарға сай қолға алып, мерзімінде бітірді. Мердігерлік тәсілмен 346  шақырымнан астам жол күрделі жөндеуден өтсе, қалған жол көлемін, яғни 70,1 км жолды Ақадыр ПЧМ мекемесі жауапкершілігіне алып, шаруашылық тәсілмен жүргізді.  

Атап өтерлігі, шаруашылық тәсілмен және мердігерлік тәсілмен жүргізіліп жатқан күрделі жөндеу жұмыстары арнайы дайындалған  жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкес орындалған. Айталық,  біріншісінде, SMD-80 техникасын балласты тазалап әрі толықтыра отырып шпалды ауыстыруға, ал RM-80, ХДВ, ЭЛБ, ВПО-3000,  

Duomatic, DGS, PBR машиналар кешенін рельстердің орнын түйіспесіз рельс иіндерімен алмастыруға қолданыпты. Екінші тәсіл бойынша рельстер, шпалдар, балластарды тұтастай алмастыру барысында  УК25/9-18 кранын және ХДВ, ЭЛБ, ВПО-3000, Duomatic, DGS, PBR машиналар кешенін пайдалану арқылы жөндеу жұмысы  жүргізіліпті. Ал пойыздың жайлы жүрісін қамтамасыз ету үшін ПРСМ  рельсдәнекерлеу машинасын пайдалана отырып, блок учаскеге дейін түйіспесіз рельс иіндерін дәнекерлеу шаруалары атқарылған.  

Күрделі жөндеу жұмыстары барысында қолданылған материалдардың басым бөлігі өз елімізде шығарылған отандық өнімдер,  айталық, жол салуда негізгі материал санатындағы рельстер Ақтөбе рельсарқалық зауытының өнімдері болып табылады.  

Ала жаздай, қоңыр күзге дейін жалғасқан жолжөндеу жұмыстары мәресіне жетіп, нәтижесінде күрделі жөндеу жүргізілген теміржол телімдерінде жолаушы және жүк пойыздарының қозғалыс қауіпсіздігінің артуымен қатар, теміржол көліктерінің жүріс  жылдамдығы да ұлғая түспек.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды