Қазақстан тарапынан кінә жоқ

Жаңалықтар
28.12.2020, 11:15
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі мен «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ өкілдері қазақ-қытай шекаралық өткеліндегі жағдайды бағалау үшін Достық станциясына барды. 

Бұл сапарға «Атамекен» ҰКП өкілдері, ірі жүк жөнелтушілер, вагондар мен контейнерлер операторлары және экспедиторлар да қатысты. Еске сала кетсек, қытай тарапы коронавирустық инфекция пандемиясының алдын алу үшін карантиндік шараларды күшейтіп, пойыздарды қабылдауға шектеу қойған болатын. Соның салдарынан елімізде ҚХР бағытында жүк вагондарының ұзақ уақыт тұрып қалу мәселесі туындаған еді. Шекара өткелі Достық – Алашанькоу бойынша жүк пойыздарын тәулік сайын өткізу орташа 8-12 бірліктен аспай отыр, қажет болған жағдайда 18 бірлікті құрайды. Осыған байланысты, күн сайын ҚХР бағытында жүк тиелген 7 мыңнан астам вагон тасымалдаумен қамтамасыз етілмей, тоқтап тұр. 

Сапар барысында қатысушыларға Қазақстан-Қытай шекарасы арқылы өтетін және кесте бойынша келген екі пойызда контейнерлерді қайта тиеу, жүктерді қабылдау және жөнелту процесі көрсетілді. 

Сондай-ақ, «Достық» ШБҚ шекара қызметінің, станцияда қайта тиеу процесін жүзеге асыратын вагондар мен объектілердің орнын ауыстыру пунктінің жұмысы көрсетілді. Сонымен қатар, «ЕвроТранзит», «ЕвроТрансГрупп» және «ДостыкТрансТерминал» кәсіпорындарының қайта тиеу терминалдарын салу жобалары таныстырылды. 

Тексеру қорытындысы бойынша Көлік комитеті төрағасының орынбасары Ж.Тайжановтың төрағалығымен кеңес өтіп, шекарада қалыптасқан жағдайды шешу үшін бірқатар шаралар қарастырылып, талқыланды. Достық станциясының жұмысымен танысқан бизнес өкілдері Қытай еліне жүктерді тапсыру кезінде қазақстандық тарапта шектеулердің жоқтығына және ҚХР Алашанькоу станциясы бойынша енгізген шектеулерді алып тастаған жағдайда «ҚТЖ» ҰК» АҚ жүк пойыздарын жеткізу көлемін тәулігіне 18 жұпқа дейін ұлғайтуға дайын екендіктеріне көз жеткізді.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет