Пандемияға байланысты ҚХР Қазақстан астығын қабылдауды кешеуілдетіп жатыр

Жаңалықтар
10.08.2021, 12:22
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биылғы қаңтар-шілде аралығында 5,2 млн тонна астық тиеліп, бұл бағыттағы жоспар өткен жылға қарағанда 11% артық орындалған, деп хабарлайды Rail-news.kz. Соның ішінде 1,3 млн тонна жүк республикалық қатынаста тасымалданса, 3,9 млн тонна астық шетелге жөнелтілген.

«Соңғы үш жылда қазақстандық астықтасушылар паркі 7% артып, 9,3 мың бірлікті құрап отыр. Соның 6,2 мыңнан астам астықтасушылары «Астық Транс» АҚ басқарылымында, ал қалғаны қазақстандық жекеменшік кәсіпорындар еншісінде. Ал отандық жабық вагондар паркіне келсек, ол 13 мың бірліктен асып жығылады, соның 5 мыңға жуығы жекеменшік иелігінде», – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасының жүк қозғалысы жөніндегі орынбасары міндетін атқарушы Оралхан Кулаков.

Оның айтуынша, экспортерлар астықты түрлі бағыттарға жөнелтуде. Десек те, басымдыққа ие бағыт ол Қытай, алайда, қазір бұл бағыт проблемалы болып отыр.

«Астықтасушыларға жүк наурыз айында тиелген болатын, көбісі әлі шекарадан өтпей, жолда тұр. Пандемияға қатысты барлық шектеулерге байланысты қытай тарапынан барлық процедуралар бойынша шектеулер қойылған. Алайда, бұған дейін барлық жоспар келісіп жасалған болатын және біз мәлімделген жоспарды толық орындадық. Олар 20 шілдеге дейін қабылдауға уәде берген, бірақ, қытай тарапынан, әсіресе, Достық станциясы бойынша қабылдау болған жоқ», – деп туындап отырған түйткілмен бөлісті ҚТЖ топ-менеджері.

Алайда, Ұлттық компания бұл бағыттағы тасымалды тоқтатпау үшін, дәстүрлі астық тасымалдаушы арнайы вагондардың орнына контейнерлік тасымалға ауысуға ұсыныс жасапты.

«Қытай нарығына жұмыс істейтін экспортерларды қолдау үшін контейнерлік тасымалға көшкен дұрыс. Себебі, бұл нарықта сұраныс жоғары. Қазір бұл мәселе пысықталып, үкімет деңгейіне дейін жеткіздік, бүгінде Жүктерді контейнерлеу бойынша Жол картасы әзірленуде», – деді ҚТЖ өкілі.

Ұқсас мақалалар: 2021 жылдың 7 айында ҚТЖ желісі бойынша астық тиеу көлемі

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды