Пандемияға байланысты ҚХР Қазақстан астығын қабылдауды кешеуілдетіп жатыр

Жаңалықтар
10.08.2021, 12:22
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биылғы қаңтар-шілде аралығында 5,2 млн тонна астық тиеліп, бұл бағыттағы жоспар өткен жылға қарағанда 11% артық орындалған, деп хабарлайды Rail-news.kz. Соның ішінде 1,3 млн тонна жүк республикалық қатынаста тасымалданса, 3,9 млн тонна астық шетелге жөнелтілген.

«Соңғы үш жылда қазақстандық астықтасушылар паркі 7% артып, 9,3 мың бірлікті құрап отыр. Соның 6,2 мыңнан астам астықтасушылары «Астық Транс» АҚ басқарылымында, ал қалғаны қазақстандық жекеменшік кәсіпорындар еншісінде. Ал отандық жабық вагондар паркіне келсек, ол 13 мың бірліктен асып жығылады, соның 5 мыңға жуығы жекеменшік иелігінде», – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасының жүк қозғалысы жөніндегі орынбасары міндетін атқарушы Оралхан Кулаков.

Оның айтуынша, экспортерлар астықты түрлі бағыттарға жөнелтуде. Десек те, басымдыққа ие бағыт ол Қытай, алайда, қазір бұл бағыт проблемалы болып отыр.

«Астықтасушыларға жүк наурыз айында тиелген болатын, көбісі әлі шекарадан өтпей, жолда тұр. Пандемияға қатысты барлық шектеулерге байланысты қытай тарапынан барлық процедуралар бойынша шектеулер қойылған. Алайда, бұған дейін барлық жоспар келісіп жасалған болатын және біз мәлімделген жоспарды толық орындадық. Олар 20 шілдеге дейін қабылдауға уәде берген, бірақ, қытай тарапынан, әсіресе, Достық станциясы бойынша қабылдау болған жоқ», – деп туындап отырған түйткілмен бөлісті ҚТЖ топ-менеджері.

Алайда, Ұлттық компания бұл бағыттағы тасымалды тоқтатпау үшін, дәстүрлі астық тасымалдаушы арнайы вагондардың орнына контейнерлік тасымалға ауысуға ұсыныс жасапты.

«Қытай нарығына жұмыс істейтін экспортерларды қолдау үшін контейнерлік тасымалға көшкен дұрыс. Себебі, бұл нарықта сұраныс жоғары. Қазір бұл мәселе пысықталып, үкімет деңгейіне дейін жеткіздік, бүгінде Жүктерді контейнерлеу бойынша Жол картасы әзірленуде», – деді ҚТЖ өкілі.

Ұқсас мақалалар: 2021 жылдың 7 айында ҚТЖ желісі бойынша астық тиеу көлемі

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет