Нығметжан Есенғариннің 80 жылдығына арналған «Бір тағдырдың болат кезеңдері» атты форум өтті

Жаңалықтар
28.09.2021, 10:05
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Үстіміздегі жылдың 24 қыркүйегінде «Магистраль» сарапшы-форумының Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығына және мемлекет қайраткері, республиканың бірінші Көлік министрі, Құрметті теміржолшы Нығметжан Есенғариннің 80 жылдығына арналған «Бір тағдырдың болат кезеңдері» тақырыбында арнайы шығарылымы өтті, деп хабарлайды Rail-news.kz. Онлайн форматта өткен форум жұмысына «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының өкілдері мен теміржол көлігінің ардагерлері қатысты. «ҚТЖ» ҰК» АҚ атынан компанияның бас инженері Батыр Котырев құттықтау сөз сөйледі. Ол ағымдағы жылы Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығы теміржол саласының ардагері Н.Есенғариннің 80 жылдық мерейтойымен тұспа-тұс келіп отырғанын атап өтіп, форумның табысты өтуіне тілектестігін білдірді. «ҚТЖ» ҰК» АҚ теміржолшылар арда- герлерінің Орталық кеңесінің төрағасы Болатбек Дүйсемалиевтің айтуынша, ол басшылық еткен кезеңде Тың темір жолы бұрынғы Кеңес Одағының 19 жолының ішінде жабдықталуы бойынша бірінші орынға шыққан. «80-жылдардың аяғы мен 90-жылдардың басында КСРО Қатынас жолдары министрінің орынбасары болып отырған шағында Есенғарин «Ақтоғай – Достық» темір жол учаскесін қалпына келтіру туралы бастама көтерді. Қатынас жолдары министрінің орынбасары қызметін тастап, Қазақстанға оралып, Алматы темір жолын басқарғанда ол осы учаскені Алматы темір жолының күшімен қалпына келтіру бойынша жұмысты өзі басқарды», – деп еске алады «KAZLOGISTICS» Қазақстан көлік қызметкерлері Одағы төрағасының орынбасары Юрий Лавриненко. «Теміржол техникасын өндірушілер бірлестігі» коммерциялық емес серіктестіктің бақылау кеңесінің мүшесі Владимир Шнейдмюллер алғаш рет «электрондық құжат айналымы» деген сөз тіркесін Н. Есенғариннің қолданғанын айтады.

– Целиноград – Екібастұз учаскесіндегі көмір маршруттары қажетті құжаттарды бірнеше сағат күтетін. Осы кезде пнев- матикалық поштаны пайдалану мәселесі талқыланды. Сол кезде мен Есенғариннің аузынан «электрондық құжат айналымы» деген сөз тіркесін естідім. Электрондық құжат айналымының енгізілуімен құжаттар станцияға вагондардың өздерінен бұрын келе бастады, бұл пойыздардың тоқтап тұруын едәуір азайтуға мүмкіндік берді, – деді Владимир Шнейдмюллер.

Н.Есенғариннің үзеңгілес жолдастары мен өндірістегі достары болған Юрий Расстрыгин, Мұхамеджан Абдуллаев, Марат Хамзин, тағы басқалар мерейтой иесімен бірге қызмет атқарған жылдардан естелік айтты.

«Біз астық құрамдарын өткізу үшін және олардың жолаушылар және басқа пойыздардан айырылысуы үшін әрбір учаскелік станция арасында ұзартылған 2100 метрлік жолдар салу идеясы туындаған «жол картасын» әзірледік. Бұл эксплуатациялық жұмысты жақсартты және жүк құрамдарының кешігу мәселесін шешті. Біз осындай қозғалыстың негізін қалаушылар болдық. Бүкіл Кеңес Одағында ондай тәжірибе болған жоқ. Сондай-ақ біз еліміздің барлық темір жолдар желісінде Петропавл мен Омбы бағытына Екібастұз көмірі тиелген пойыздарды құжаттық ресімдеусіз өткізуді бірінші болып ұйымдастырдық. Құжатсыз пойыздарды ұйымдастыру кейін Қазақстанның ғана емес, Ресейдің де темір жолдарында кеңінен қолданылды», – деп естелік айтты Мұхамеджан Абдуллаев.

Эксперт-форумға қатысушылар ұйымдастырушыларға көрнекті мемлекет қайраткерінің мерейтойын ел Тәуелсіздігінің 30 жылдығымен байланыстыра отырып, арнайы шығарылым өткізгені үшін алғыс айтты.

Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады