2025 жылға қарай жолаушыларға арналған 295 жаңа вагон пайдалануға беріледі

Жаңалықтар
05.10.2021, 10:54
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Болашақта Қазақстандағы жолаушылар пойыздарында дизельді генератормен электр энергиясы өндірілетін және сол арқылы жылытылатын заманауи вагондар болады деп жоспарлануда. Бұл туралы ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі Теміржол көлігі және жолаушылар тасымалы басқармасының басшысы Елдос Нестай мәлімдеді.

– 2025 жылға дейін 295 жаңа вагон сатып алуды жоспарлап отырмыз. Негізгі бағыттар Алматы- Маңғыстау, Алматы-Атырау, Нұр-Сұлтан-Арқалық, Нұр-Сұлтан-Сарыағаш, Нұр-Сұлтан-Маңғыстау бағыттары бойынша болады. Біз сұраныс пен тозу көрсеткіші жоғары бағыттарды зерттейміз. Вагондар отандық «Тұлпар» зауытында сатып алынады. Жаңа стратегиялық серіктестікті анықтау бойынша жұмыс жүріп жатыр. Бұл дизельді генератор арқылы өндірілетін электрмен жылытылатын заманауи вагондар болады деп жоспарлануда. Яғни, экологияға жағымды әсер етеді. Пойызда көмір жағу жолаушыларға да белгілі бір қолайсыздықтар туғызатынын түсініп отырмыз, – дейді ол.

Оның айтуынша, Қазақстанда жыл сайын 100-ге жуық вагон сатып алынады. Қазір қолданыста 2600 жолаушы вагоны бар. Былтыр 100 вагон, 2019 жылы 109 вагон сатып алынса, биыл 94 вагон сатып алу жоспарлануда. Бір вагонның құны шамамен 450 млн теңгеге жетеді. Сондықтан министрлік тасымалдаушы- ларға мемлекеттік қолдау көрсетеді. Бұл, ең алдымен, төмен пайыздық мөлшерлемемен жеңілдетілген несие беру. Осының есебінен тасымалдаушылар вагондарды жаңартады.

«Жалпы, елімізде вагондар- дың тозуы шамамен 46%. Халықтың вагондардың ескіргені туралы наразылығы әділетті. Сондықтан бұл мәселе тұрақты бақылауда. Сонымен қатар, жаңа вагон сатып алу барысында біз мүмкіндігі шектеулі жандардың жағдайын ескереміз», – дейді Е.Нестай Жаңа вагондарда мүмкіндігі шектеулі жолаушы- ларға арналған купе мен арнайы көтергіштің болуы талап етіледі.
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет