«Маңғыстау – Алматы-2» жолаушылар пойызы су жаңа вагондармен рейске шықты

Любовь Ровба

Корреспондент газеты «Қазақстан теміржолшысы»

Кеше Маңғыстаудан Алматыға қатынайтын №77/78 «Маңғыстау – Алматы-2» жолаушылар пойызы жаңа вагондармен алғашқы рейске шықты. Осыған орай Маңғыстауға арнайы барған «Жолаушылар тасымалы» АҚ бас директоры Петер Штурм мен түбек теміржолшылары, облыс тұрғындары және БАҚ өкілдері жаңа вагондармен жасақталған пойызды Маңғыстау станциясынан Алатауға қарай шығарып салды. Екі өңірдің арасындағы темір жолдың ұзындығы 2812 шақырымды құрайды, бұл еліміз бойынша ең ұзын бағыт болып есептеледі. Сондықтан бұл аралықта жайлы әрі жылдам қозғалыстың маңызы өте зор. Расымен жаңа вагондардың жайлылығы мінген жолаушыны қуантады. Су жаңа вагондар ауа баптау жүйесімен, ауаны зарарсыздандыруға және тазартуға арналған сүзгілермен жарақталған. Бейнебақылау, өрт сөндіру жүйесімен және әр- бір вагондағы су қорымен жабдықталған. Купе мен дәліздерде кернеуі 220В болатын 2 электр розеткасы және ұялы телефондарды қуаттауға арналған 2 USB порты орнатылған. Сонымен қатар әр вагонда тоңазытқыш, микротолқынды пеш, ауыз су диспенсері және ыстық су титаны бар. Әр купе есігі магнит карталары арқылы ашы- лады. Осы вагондармен алғаш сапарға шығатын жолаушылардың да қуанышында шек жоқ. Олар мынадай жайлы вагонмен алыс жол қысқарып, Алматыға дейін пойыз үстіндегі күндер жайлы саяхат боларына сенімді. женские вагоны Вагондар мемлекеттік «Нұрлы жол» инфрақұрылым- ды дамыту бағдарламасы аясында сатып алынды және Тверь вагон жасау зауытының технологиясы бойынша «Тұлпар» зауытында құрастырылыпты. Вагондарды сатып алуды «Өнеркәсіпті дамыту қоры» АҚ қаржыландырды. «Жолаушылар тасымалы» АҚ 2010-2021 жылдары 1153 вагон, оның ішінде Маңғыстау облысы бойынша 141 вагон сатып алған еді. Соның ішінде фирмалық «Маңғы- стау – Нұр-Сұлтан» пойызы – 33, «Маңғыстау – Алматы-2» пойызы – 90, «Атырау – Маңғыстау» пойызы 18 вагонмен жаңартылды. «Жолаушылар тасымалы» АҚ-да 2020-2029 жылдарға арналған стратегияға сәйкес 500-ге жуық жолаушылар вагонын сатып алу көзделген. Оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдарды отырғызуға және түсіруге арналған арнайы орын- дары мен көтергіш құрылғылы вагондар да бар. Тағы бір айта кетерлігі, бұл бағыттағы пойыздар- дың жүру уақыты биыл желтоқсаннан бастап 2,5 сағатқа қысқарады және алдағы уақытта жүрдек Тальго пойызын осы бағытта шығару жоспарда бар.

Цифрландыру
06.03.2025
Еңбек қауіпсіздігі – жаңа форматта
Аймақтар
06.03.2025
Тобыл станциясында қосымша қабылдау-жөнелту жолдары салынады
ҚТЖ келбеті
06.03.2025
Өткел кезекшісі Дина
Жаңалықтар
06.03.2025
ҚТЖ басшылығы ТХКБ халықаралық қауымдастығының отырысына қатысты
ҚТЖ келбеті
06.03.2025
Жанкешті еңбек иелері
Жүк тасымалы
06.03.2025
Сиандағы қазақстандық хаб: алғашқы жылдың қорытындысы
Аймақтар
06.03.2025
Машинист Атырау облысында үйір жылқының пойызбен соғылуына жол бермеді
Аймақтар
06.03.2025
Жұмыста әріптес, отбасында жарым...
Жаңалықтар
06.03.2025
ҚТЖ-да тасымалданатын жүктердің сақталуын қамтамасыз ету қорытындысы шығарылды
Аймақтар
06.03.2025
Теміржолшылар «Қазақша Quiz» жүлдегері
Қауіпсіздік
06.03.2025
Жол қауіпсіздігі – бүкіл қоғамның ортақ міндеті
Аймақтар
06.03.2025
Өрт сөндіру пойызы көмекке келді
Аймақтар
06.03.2025
Бурылдың станция кезекшісі
Жүк тасымалы
05.03.2025
Жаңа егіннің 7,4 млн тоннадан астам астығы теміржол көлігімен тасымалданды
Жүк тасымалы
05.03.2025
ТХКБ бойынша ауыл шаруашылығы өнімдерін тасымалдау өсті
Жүк тасымалы
05.03.2025
Қазақстан Қытайға өсімдік майы мен жемшөп экспортын ұлғайтты
Инфрақұрылым
05.03.2025
Елімізде 5 теміржол вокзалы жөндеуден өтті
Инфрақұрылым
04.03.2025
ҚТЖ және PTC Holding Грузияда терминалдық инфрақұрылымды бірлесіп дамыту туралы уағдаласты
Инфрақұрылым
04.03.2025
Олжас Бектенов теміржол вокзалдарын жөндеу және реконструкциялау жұмыстарын биыл аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
04.03.2025
Үндістаннан Қазақстанға алғашқы контейнерлік пойыз аттанды