Конвенциялық тыйым салынды

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жаңа жылдың 5 қаңтарынан бастап Достастыққа қатысушы мемлекеттердің теміржол көлігі жөніндегі кеңесі (ЦСЖТ) «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның өтініші бойынша ҚР меншік иелерінің паркінен басқа, өзге теміржол әкімшіліктерінің бос жалға алынған және меншікті вагондарын қабылдауға конвенциялық тыйым салуды жариялады. Бұл мәжбүрлі және уақытша шара болып отыр.

Бүгінгі таңда Қазақстан темір жол желісінің станциялық жолдарында жүк тиеуге сұраныс болмай отырған 5200 вагонның қозғалысы тоқтатылған. Олар Шу – Мойынты – Қарағанды, Нұр-сұлтан – Көкшетау, Нұр-Сұлтан – Павлодар, Мойынты – Саяқ – Ақтоғай сияқты учаскелердегі магистральдық және станциялық жолдарда тоқтап тұр. Айта кетерлігі, бұл учаскелер транзиттік және экспорттық-импорттық жүк ағынының өткізілуіне байланысты ең шиеленіскен телімдердің бірі болып отыр.

Қалыптасып отырған бұл жағдай «ҚТЖ» ҰК» АҚ желісіндегі пайдалану жұмыстарын қиындатып отыр, сондай-ақ магистральдық жолдардың өткізу қабілеттілігін төмендетеді. Сонымен қатар ауа-райы жағдайына байланысты жолда тұрған пойыздарды қар басып қалу қаупі бар, бұл өз кезегінде пойыздардың қауіпсіз өткізіліміне теріс әсер етуі мүмкін.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ мамандары конвенциялық тыйым салуды енгізу нәтижелер беретінін айтып отыр. Басқа темір жол әкімшіліктерінің сұранысқа ие емес жылжымалы құрам паркінің саны 3 мыңға жуық вагонға азайыпты. Жағдай жақсарған кезде басқа темір жол әкімшіліктерінің бос меншікті және жалға алынған вагондарын қабылдауға конвенциялық тыйым алынып тасталады екен.

Сонымен қатар жүк жөнелтушіден өтінім және бекітілген айлық тасымалдау жоспары болған кезде «бөтен» вагондарды қабылдауға белгіленген тәртіппен рұқсат етілмек.

Жалпы Достастыққа қатысушымемлекеттердің теміржол көлігі жөніндегі кеңесінің Ережесі шеңберіндегі конвенциялық тыйым салулар тиісті теміржол әкімшіліктерінің шешімімен белгіленеді. Егер 2020 жылдың 10 қаңтарындағы жағдайды алып қарайтын болсақ, ЦСЖТ Дирекциясы тарапынан жарияланған бүгінде 116 түрлі типтегі конвенциялық тыйым салулар қолданыста жүр.

Жаңалықтар
20.09.2024
Қытай мен Қазақстан Ақтау портында контейнерлік хаб құрады
Жаңалықтар
20.09.2024
Сианьда ТХКБ бойынша Қытай – Еуропа контейнерлік пойызы салтанатты түрде жолға шықты
Жаңалықтар
20.09.2024
Транскаспий бағыты: Қазақстан мен Грузия арасында жүктерді ауыстырып тиеу биыл 2,9 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
20.09.2024
«Жас темір» жалғасын тапты
ҚТЖ келбеті
20.09.2024
Қауіпті кәсіп иесі
Жолаушылар тасымалы
20.09.2024
ҚТЖ-ның электр пойыздарында буфет ашылды
Жүк тасымалы
20.09.2024
ҚТЖ ел тұрғындары үшін 2,3 млн тонна көмір жеткізді
Аймақтар
20.09.2024
Жылу маусымына дайындық қызу жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.09.2024
Сианьда ҚР мен ҚХР темір жолдары басшылары бас қосты
Жүк тасымалы
20.09.2024
Жүктердің қауіпсіздігі басты назарда
Жаңалықтар / Мұрағат
20.09.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №80 20 қыркүйек 2024 жыл
Жаңалықтар
19.09.2024
ТХКБ бойынша транзит 20 есе өсті
Станция тынысы
19.09.2024
Бурыл станциясының бүгінгі тынысы
Жүк тасымалы
19.09.2024
ҚТЖ өкілдері қазақ-өзбек астық конференциясына қатысты
Спорт
19.09.2024
Ақтөбелік теміржолшылар арасында бильярдтан іріктеу турнирі өтті
Әлеумет
19.09.2024
Медпойыз Абай елін аралады
Спорт
19.09.2024
Күзет қырандары тағы жеңімпаз атанды
Аймақтар
19.09.2024
Түбек теміржолының 60 жылдық мерейтойына фитнес зал тарту етілді (Фото)
Жолаушылар тасымалы
19.09.2024
Осы жазда әйелдер вагонын 70 мыңнан астам жолаушы пайдаланған
Жүк тасымалы
19.09.2024
Ақмола ЖТ бөлімшесінде жедел астық топтары тәулік бойы жұмыс істеуде