Конвенциялық тыйым салынды

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жаңа жылдың 5 қаңтарынан бастап Достастыққа қатысушы мемлекеттердің теміржол көлігі жөніндегі кеңесі (ЦСЖТ) «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ-ның өтініші бойынша ҚР меншік иелерінің паркінен басқа, өзге теміржол әкімшіліктерінің бос жалға алынған және меншікті вагондарын қабылдауға конвенциялық тыйым салуды жариялады. Бұл мәжбүрлі және уақытша шара болып отыр.

Бүгінгі таңда Қазақстан темір жол желісінің станциялық жолдарында жүк тиеуге сұраныс болмай отырған 5200 вагонның қозғалысы тоқтатылған. Олар Шу – Мойынты – Қарағанды, Нұр-сұлтан – Көкшетау, Нұр-Сұлтан – Павлодар, Мойынты – Саяқ – Ақтоғай сияқты учаскелердегі магистральдық және станциялық жолдарда тоқтап тұр. Айта кетерлігі, бұл учаскелер транзиттік және экспорттық-импорттық жүк ағынының өткізілуіне байланысты ең шиеленіскен телімдердің бірі болып отыр.

Қалыптасып отырған бұл жағдай «ҚТЖ» ҰК» АҚ желісіндегі пайдалану жұмыстарын қиындатып отыр, сондай-ақ магистральдық жолдардың өткізу қабілеттілігін төмендетеді. Сонымен қатар ауа-райы жағдайына байланысты жолда тұрған пойыздарды қар басып қалу қаупі бар, бұл өз кезегінде пойыздардың қауіпсіз өткізіліміне теріс әсер етуі мүмкін.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ мамандары конвенциялық тыйым салуды енгізу нәтижелер беретінін айтып отыр. Басқа темір жол әкімшіліктерінің сұранысқа ие емес жылжымалы құрам паркінің саны 3 мыңға жуық вагонға азайыпты. Жағдай жақсарған кезде басқа темір жол әкімшіліктерінің бос меншікті және жалға алынған вагондарын қабылдауға конвенциялық тыйым алынып тасталады екен.

Сонымен қатар жүк жөнелтушіден өтінім және бекітілген айлық тасымалдау жоспары болған кезде «бөтен» вагондарды қабылдауға белгіленген тәртіппен рұқсат етілмек.

Жалпы Достастыққа қатысушымемлекеттердің теміржол көлігі жөніндегі кеңесінің Ережесі шеңберіндегі конвенциялық тыйым салулар тиісті теміржол әкімшіліктерінің шешімімен белгіленеді. Егер 2020 жылдың 10 қаңтарындағы жағдайды алып қарайтын болсақ, ЦСЖТ Дирекциясы тарапынан жарияланған бүгінде 116 түрлі типтегі конвенциялық тыйым салулар қолданыста жүр.

Жаңалықтар
03.07.2024
Си Цзиньпин: Транскаспий дәлізі үшінші трансшекаралық темір жол құрылысын жеделдетеміз
Жаңалықтар
03.07.2024
ТХКБ Еуразия құрлығындағы көлік-логистика қатынастарын дамытуға тың серпін береді – Тоқаев
Жаңалықтар
03.07.2024
Тоқаев пен Си Цзиньпин Транскаспий дәлізі бойынша теміржол контейнерлерін жөнелту телекөпіріне қатысты
Жаңалықтар
03.07.2024
ҚТЖ-ның «Жасыл істер марафоны» акциясына 1,5 мың қызметкер қатысты
Қауіпсіздік
03.07.2024
Өткелде мұқият болыңыз
Жаңалықтар
03.07.2024
Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалы 22%-ға артты
Жаңалықтар
02.07.2024
Қазақстан-Қытай Іскерлік кеңесі аясында бірқатар стратегиялық құжатқа қол қойылды
Жаңалықтар
02.07.2024
Марат Қарабаев елордада ҚХР Көлік министрімен кездесті
Жүк тасымалы
02.07.2024
Қазақстан-Қытай теміржолы дамып келеді
Жаңалықтар
02.07.2024
ҚТЖ мен CRRC келісімі шеңберінде алғашқы маневрлік локомотивтер Алтынкөл станциясына толық жеткізілді
Спорт
02.07.2024
Маңғыстаулық теміржолшы ММА-дан Азия чемпионы атанды
Инфрақұрылым
02.07.2024
Семейде инфрақұрылым жаңаруда
Жаңалықтар
02.07.2024
Әлемде теміржол көлігі анағұрлым экологиялық таза көлік түрі
Жолаушылар тасымалы
02.07.2024
Қазақстанда инва-купелердің саны артып келеді
Әлеумет
02.07.2024
Жемқорлықты жою жолдары талқыланды
Жаңалықтар / Мұрағат
02.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №55 02 шілде 2024 жыл
Темір жол тарихы
01.07.2024
Жамбыл локомотив пайдалану депосы ғасырлық мерейтойын атап өтеді
Жаңалықтар
01.07.2024
Астана вокзалдары күшейтілген жұмыс режиміне көшті
Аймақтар
01.07.2024
Жолшыларға жайлы ғимарат берілді (Фото)
Станция тынысы
01.07.2024
Түркістанның гүлденуіне теміржолшылар үлкен үлес қосып отыр