Қазалылық вагон қараушы жаңа технологиялардың ақауды анықтауда тиімділігі зор екенін айтады

ҚТЖ келбеті
01.02.2022, 11:45
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қазалы вагон пайдалану депосының вагон қараушысы Ербосын Нұрмағанбетовтің еңбек өтілі жиырма бес жылдан асты. Ширек ғасыр бір мекемеде жұмыс жасап келе жатқан жігіт ағасы – өз ісінің шебері атанған тәжірибелі теміржолшы.

Әкесі өмір бойы жол шаруашылығында еңбек етті, жолшы болды. Әке жолын қос ұлы жалғастырып, Ербосын вагон шаруа- шылығына бет бұрса, інісі Талғат бүгінде машинист көмекшісі. Қазалылықтар «Тәшкенбайдың қос ұлы әкелері секілді тиянақты да тындырымды азаматтар болды» дейді. Одан асқан абырой бар ма?!

Жаңақорған станциясында 1968 жылы дүниеге келген Ербосын Тәшкенбайұлы мектеп бітірген соң аудандағы училищені механизатор мамандығы бойынша оқып бітіріп, 1989 жылы әскерден келген бойы Бірлік қой шаруашылығы бірлестігінде жұмыс істепті. Тоқсаныншы жылдардан соң ауыл ша- руашылығынан маза қашып, совхоз-колхоздар тарай бастаған соң теміржолға бет бұрады. Жолаушылар вагонын жөндеу депосында бірнеше жыл еңбек еткен соң,1997 жылы осы Қазалы вагон депосына жылжымалы құрамдарды жөндеуші слесарь болып ауыса- ды да тапжылмай 25 жыл еңбек етіп келеді. Бүгінде 5-разрядты вагон қараушы-жөндеуші.

– Ербосынмен бірге жұмыс жасап келе жатқаныма талай жыл болды. Ол – ұжымдағы өз жұмысын жақсы меңгерген тәжірибелі де сенімді маманның бірі, – деді депоның Қызылорда станциясында техникалық қызмет көрсету қосынының басшысы Рүстем Ұзақбаев.

Бекетке аялдаған жылжымалы құрамдарға техникалық қызмет көрсету кезінде Ербосын секілді тәжірибелі вагон қараушылар пойызды қауіпсіздік бекетінде күтіп алып тұрып қай вагонның қалай келе жатқанын оның доңғалағының айналымына, дыбысына қарап-ақ сезеді деген сөз бар. Рас шығар, жылдар бойы қалыптасқан дағды мүмкін, сонымен қатар интуиция деген бар.

– Жылжымалы құрамдардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыруға үлес қосу – біздердің басты міндетіміз. Ешкім іштен біліп тумайды, оқу мен тоқу, шеберлік тәжірибемен келеді. Қазір вагоншылар жұмысы өндіріске жаңа технологияның енгізілуімен әлдеқайда жеңілдеді. Мысалы, қазіргі қолданыстағы КТСМ құрылғысының ақауды анықтауда көмегі мол, – дейді Ербосын Тәшкенбайұлы.
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды
Инфрақұрылым
19.11.2024
Премьер-Министр жоспарланған теміржол желісін салуды уақытылы аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
19.11.2024
Пойызда ішімдік ішкен Қырғызстанның екі азаматы әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Спорт
19.11.2024
Теміржолшы пауэрлифтингтен Қазақстан чемпионы атанды
Спорт
19.11.2024
Бейнеу станциясында ұлттық спорт ойындарынан жарыс өтті
Жолаушылар тасымалы
19.11.2024
Тасымал талабы қандай?
Аймақтар
19.11.2024
«Білім экспресі» – Арыста
Инфрақұрылым / Апта саны
19.11.2024
Биыл 570 шақырым теміржол күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
19.11.2024
Үздік өрт сөндіру пойызы
Жаңалықтар / Мұрағат
19.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №98 19 қараша 2024 жыл