Қазақ-қырғыз шекарасындағы Маймақ станциясын әйел басқарады

Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Теміржолда ерлермен бірге еңбектің тайқазанын қайнатып жатқан мыңдаған әйел бар. Олардың қатарынан пойыз диспетчері, станция, өткел кезекшілері, вагон операторы, жолсерік, тағысын тағы мамандық иелерін табуға болады. Ал біздің бүгінгі кейіпкеріміз Күнзада Әубәкірова – станция бастығы. Ол қазақ-қырғыз шекарасында орналасқан Маймақ станциясын жеті жылдан бері басқарып келеді.

Ақтөбе қаласында туып-өскен Күнзада Алматы теміржол көлігі инженерлері институтын бітіріп, жолдамамен Жамбыл жол бөлімшесіне қарасты Маймақ станциясына жұмысқа барған кез 1986 жыл екен. Жоғары білімді маман Маймақта еңбек жолын станция кезекшісі болып бастайды.

«Менің теміржолшы мамандығын таңдауыма үлкен әпкемнің ықпалы болды. Ол кісі Ақтөбеде станция кезекшісі болып еңбек етті. «Теміржол – тұрақты табыс көзі, пойыздар жүріп тұрғанда жұмыс болады. Сондықтан теміржолшы кәсібін игер» деп үнемі ақылын айтатын. Маймақ станциясына келгенде біржолата қалып қоямын деп ойламаған шығармын, бірнеше жыл жұмыс істеп елге қайтармын дегем. Бірақ отбасын құрып, осы жерге сіңісіп, табиғаты көркем осы жерге бауыр басып тұрақтап қалдым, оған еш өкінген емеспін, – дейді кейіпкеріміз.
Маймақ станциясы қырғыз аумағында орналасқандықтан көрші ел теміржолшылармен тығыз қарым-қатынаста жұмыс істейтін станция қызметкерлері дипломатия- лық арақатынас шеңберін сақтауды меңгерген. Соның арқасында анау айтқан дау-
дамай, түйткілді мәселе туындап көрмепті.

Екі ұл, екі қыз тәрбиелеп өсірген Күнзаданың жұбайы жол дистанциясында дрезина машинисі болып жұмыс істесе, кіші ұлы машинист көмекшісі кәсібінде несібесін теріп жүр.

«Маймақ – шағын станция. Мұнда әртүрлі саланың тізгінін ұстаған 30 шақты теміржолшы еңбек етуде. Қозғалыс қызметіне төрт адам жауапты. Екі диспетчер, екі жүк қабылдап алушы. Барлығы бес адамбыз. Бірақ, бұл біз арқамызды кеңге салып, жайбарақат жүреді деген сөз емес. Біздің станция арқылы жүк пойыздары өтеді, жүк тиеу және түсіру жұмыстары орындалады. Сондықтан біз үшін пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету, еңбек және техника қауіпсіздігін сақтау да басты мәселе. Әрине, станция кезекшісі болғанда, ауысымдағы жұмысыңа жауап беретінсің. Ал станция бастығы қызметінде бір өзіңе ғана емес, бүкіл ұжымға, олардың өмірі мен денсаулығына жауап бересің. Соған қарамастан мен өз жұмысымды, темір жолды жақсы көремін. Теміржолдың адамды өзіне тартып, баурап алатын сиқыры бар», – деп сыр бөлісті Күнзада Әубәкірова.

Жаңалықтар
19.04.2025
«Алматы – Ташкент» пойызының жолсерігі баланы құтқарып қалды
Инфрақұрылым
18.04.2025
Достық-Мойынты учаскесінде 90 көпір орнатылды
Әлеумет
18.04.2025
Балалар арасында сурет салу байқауы басталды
Аймақтар
18.04.2025
Мамандық таңдау – маңызды іс
Аймақтар
18.04.2025
Қарт түбектің қақпасы қайта түлемек
Жүк тасымалы
18.04.2025
Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда
Жаңалықтар / Мұрағат
18.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №29 18 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ теміржол вокзалдарын ауқымды қайта құруға кірісті
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ-да көктемгі комиссиялық тексеру басталды
Аймақтар
17.04.2025
Жамбыл облысында бес вокзал күрделі жөндеуден өтеді
Жүк тасымалы
17.04.2025
Кері байланыс қызмет көрсету сапасын арттырады
Аймақтар
17.04.2025
«Жолшы кәсібімен мақтан» республикалық семинары өтті
Инфрақұрылым
17.04.2025
Еліміздің алты өңірінде темір жолды жөндеу жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды