Қырық жыл – станция кезекшісі

ҚТЖ келбеті
15.08.2023, 09:05
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Құлсары станциясында қырық жыл тапжылмай еңбек еткен станция кезекшісі Махмет Қайырлиев зейнет демалысына шықты. Әріптестері тәжірибелі теміржолшыны зор құрметпен шығарып салды.

Станция басшылығы мен кәсіподақ ұйымы ардагерді құттықтап, қазақы дәстүрмен иығына шапан жапты, ендігі жерде бейнеттің зейнетін көруіне тілектестіктерін білдірді.  

Махмет Бижанұлы осы Құлсары қаласында дүниеге келген. 1976 жылы Гурьев темір жол техникумының «Қозғалысты басқару және ұйымдастыру» факультетіне түсіп, 1980 жылы бітіріп шығады. Құлсары станциясында пойыз құрастырушы болып еңбек жолын бастайды. Бірнеше жылдан соң тәжірибе жинап станция кезекшісі болып ауысады. Міне, содан бері табаны күректей қырық жыл өтіпті...  

Станция мұнай және газ тасымалдаушы маңызды арна саналады, кен орнының дамуымен өлкедегі көлік-коммуникация кешені де дами түсті. Темір жол арқылы тасымалданатын мұнай, мұнай өнімдері және химиялық жүктер көбейді. Сол себепті мұнай өндірісінің қарқынды дамуы станцияның да әрі қарай өсуі қажеттігі талабын қойды. Соған орай 6 жолдан тұратын қосымша «Б» паркі, 8 жолдан тұратын сұрыптау паркі салынып пайдалануға берілсе, «А» паркінің жолдары 1250 метрге ұзартылды. Теңіз шикі мұнайын жылына 18 млн тонна көлемінде тасымалдауға байланысты 2007-2008 жылдары №8 разъезд бойынша мұнай өнімдері жүгі мен бос цистерналарды қабылдап-жіберу пункті ашылды.  

– Әрине, тасымалдың бұлай қарқынды өсуі ең алдымен станция кезекшісіне зор жауапкершілік жүктейді. 1989 жылы станция жаңа ғимаратқа көшкенде ең алғаш станция кезекшілігін атқару тәжірибелі маман ретінде Махмет ағамызға жүктелді. 40 жыл бойы осы станцияның ыстығына күйіп, суығына тоңған жан ретінде көп еңбек сіңірді. Бүгінгі таңда отбасында ұл-қыз тәрбиелеп, ұрпақ қызығын көріп отыр. Енді немерелерінің тәтті қылығын қызықтап, бақытты ғұмыр кешсін – дейді Құлсары станциясының бастығы міндетін атқарушы Айнабек Бисалиев.  

 

Жаңалықтар
29.11.2023
Қазақстан мен Түркіменстан «Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран» дәлізін бірлесіп дамытатын болды
Жолаушылар тасымалы
29.11.2023
ҚТЖ желтоқсандағы мереке күндері қосымша пойыздар шығарады
Жаңалықтар
29.11.2023
ҚТЖ паркі жаңа жол техникамен толықты
Жаңалықтар
28.11.2023
KTZ Express халықаралық форумда Қазақстанның логистикалық мүмкіндіктерін көрсетті
Спорт
28.11.2023
Теміржолшылар арасында дәстүрлі спартакиада өтіп жатыр
Жаңалықтар
28.11.2023
100 жас есім: Модульдік оқу жалғасуда
Инфрақұрылым
28.11.2023
Дарбаза – Мақтаарал темір жолы арқылы жүк ағыны 10-14 млн тоннаға артпақ
Апта саны
28.11.2023
Құрық теңіз порты 1,8 млн тоннадан астам жүк өңдеді
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 28 қараша 2023 жыл
Аймақтар / ҚТЖ келбеті
27.11.2023
Бейнет түбі – зейнет
Әлеумет
27.11.2023
ҚТЖ филиалдарында «Полиэтиленді пакетсіз күн» акциясы өтті
Жүк тасымалы
27.11.2023
Жамбыл облысында қараша айында 28 мыңнан астам тонна көмір тасымалданды
Инфрақұрылым
27.11.2023
«Бақты-Аягөз» теміржол желісімен жылына 7,8 млн тонна жүк тасымалданбақ
Жолаушылар тасымалы
27.11.2023
Егер сізге пойыз билетін сатып алу қажет, алайда орын жоқ болса ше? ҚТЖ «Күту парағы» қызметін ұсынады
Жаңалықтар
27.11.2023
Салалық жоғары оқу орындары мен колледж оқытушылары ҚТЖ-да біліктіліктерін арттырды
Жаңалықтар
27.11.2023
Маңызды мегажоба: Қазақстан мен Өзбекстанды жаңа темір жол байланыстыратын болады
Жаңалықтар
26.11.2023
ҚТЖ Достық станциясында жоспарды мерзімінен бұрын орындады
Жүк тасымалы
26.11.2023
Транскаспий халықаралық көлік бағыты маңызды өңіраралық сауда жолдарының біріне айналуда – сарапшы
Жаңалықтар
24.11.2023
ҚТЖ экспорттаушыларға қараша жоспарын жөнелту мерзімін ұзартады
Жаңалықтар
24.11.2023
Қазақстан мен Әзірбайжан президенттері ТХКБ дамуының маңыздылығын атап өтті