Теміржолшының сергектігі – жүздеген жолаушының амандығы

ҚТЖ келбеті
01.08.2025, 10:10
Суретті түсірген автор
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Адам бойындағы қырағылық қасиеті оның еңбек тәжірибесіне байланысты болмаса керек. Бұл ой теміржолдағы жұмысын екінші жыл жалғастырып жатқан Дәурен Өтемісовтің іс-әрекетінен кейін туындады.

Ол 2024 жылдың 21 желтоқсанында кешкілік вагон арбашығының бүйір рамасынан көзге көрінер-көрінбес қылдай жарықшақты көріп қалып, болуы ықтимал апаттың алдын алды. Ал Дәурен темір жолдағы еңбек жолын сол жылдың басында ғана бастаған. 35 жастағы жігіттің кейбір замандастары бұл кезде тәжірибелі теміржолшы атанып, қанжығаларын түрлі марапаттармен майлап та үлгерді деуге болады. Бірақ Дәурен қазіргі беталысының дұрыс екенін пойыздарға техникалық қызмет көрсету барысында арбашық бүйір рамасындағы жарықшақты анықтау арқылы дәлелдеп берді.  

«Темір жолға келмес бұрын түрлі жұмыстар атқардым. Үйлі-баранды болдым. Балаларым дүниеге келді. Осы кезде тұрақты бір жерге жұмысқа тұруым керек деген ой келіп, теміржол саласын таңдадым. Колледжді бітіріп, Астана вагон пайдалану депосына орналастым. Қазір 5-ші разрядты вагон қараушымын. Жұмыс кестесі, атқаратын қызметім – бәрі көңілімнен шығады. Жұмыскер еңбегі ұжымдық шартпен қорғалған. Тіпті балаларымыз да ұмыт қалмай, мерекелерде сыйлықтарын алып тұрады. Театр, циркке барып, лагерьде демалу мүмкіндігі бар. Мен де еңбек демалысымда шипажайға барып, денсаулығымды нығайтып келе аламын», – дейді кейіпкеріміз.  

Оның айтуынша, темір жолдағы темірдей тәртіп – оның жанына жағатын дүние екен. Мәселен, техникалық сабақтарды жібермей, тұрақты қатысып тұруының арқасында бір жыл ішінде күрделі ақауды анықтай алатын дәрежеге жетіп отыр.  

«Әр ауысымда 10-нан 40-45 пойызға дейін техникалық қызмет көрсетеміз. Балғамен ұрып, шыққан дауысты тыңдаймыз. Ең бастысы, мұқият зейін қойып тыңдау, қарау, қырағылық таныту. Ал мұның бәрі түптеп келгенде өндірістік шебердің дәрісін зер қойып тыңдап, білмегеніңді сұрап, өз ісіңнің білгірі болуға ұмтылудың нәтижесі», – деп түйіндейді сөзін Дәурен Өтемісов.

 

Әлемде
24.12.2025
Ташкент пен Қазан арасындағы пандемияға байланысты үзілген теміржол қатынасы қайта жанданды
Жаңалықтар
24.12.2025
ҚТЖ «Таза Қазақстан» акциясы аясында қалдықтарды азайту жөніндегі іс-шараларды іске асырады
Жаңалықтар
24.12.2025
Теміржол саласындағы 2025 жылдың негізгі оқиғалары
Әлеумет
24.12.2025
ҚТЖ ардагерлері Жаңа жыл қарсаңында спорттық рухтарын көрсетті
Жаңалықтар
24.12.2025
Олжас Бектенов пен Alstom теміржол өндірісін талқылады
Инфрақұрылым
23.12.2025
Вокзал құрылысы бақылауда
Жаңалықтар
23.12.2025
«Қауіпсіздік білгірлері» байқауының жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
23.12.2025
Жетістіктер сараланды
Сұхбат
23.12.2025
Қауіпсіздікті сақтауда тәртіп қажет
ҚТЖ келбеті
23.12.2025
ҚТЖ – жүлделер көшбасшысы
Аймақтар
23.12.2025
Вагондарды жөндеу сапасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
23.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №107 23 желтоқсан 2025 жыл
Аймақтар
22.12.2025
Облыс әкімі теміржолшылар әулетін марапаттады
Аймақтар
22.12.2025
Қолайлы жағдай жасалуда
Аймақтар
22.12.2025
Семей – Ақтоғай аралығында рейд: теміржол бойындағы күзет жұмыстары тексерілді
Жаңалықтар
22.12.2025
Темір жолдарда 65 мың текше метрден астам қар жиналды
Әлемде
22.12.2025
Сауд Арабиясы мен Катар арасында жоғары жылдамдықты теміржол желісі салынады
Жаңалықтар
22.12.2025
Рельс үстіндегі романтика: Пойызбен саяхаттаудың қызығы мен артықшылығы
Жаңалықтар
22.12.2025
ҚТЖ локомотив бригадалары қызметкерлерінің еңбек және демалыс жағдайларын жақсартады
Жаңалықтар
22.12.2025
Астана локомотив пайдалану депосының тарихы туралы кітап жарық көрді