Адал еңбек – ардың ісі

ҚТЖ келбеті
19.09.2025, 09:00
Суретті түсірген автор
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Күректей қырық бір жыл табан аудармастан темір жолда тер төгіп, адал еңбек етіп жүрген теміржолшының бірі – Махмұт Шаранов. Еңбек жолын сонау 1984 жылы Жарма станциясында 1-ші дәрежелі жол монтерінен бастаған ол қазір де жұмысын осы жерде механикалық-шеберлік цехында 6-шы дәрежелі тракторшы болып жалғастыруда.

Оның қоржынында Жаңа-Семей жол дистанциясы, Семей магистральдық желі бөлімшесі басшылығынан алған алғыс хаттар, грамоталар, дипломдардан басқа жоғары наградалар жоқ. Бірақ бұл оның жоғары білікті маман екеніне қылау түсіре алмайды. Кейіпкеріміз кейбір адамдар құсап титтей еңбегін бұлдап, үлкен наградалар сұрап та көрген емес.  

Адал еңбек – ардың ісі қағидасы, оның өмірлік ұстанымы. Қашанда барға қанағат, жоққа сабыр еткен қарапайым еңбек адамының өзіндік жүріп өткен еңбек жолы бар. Сонымен, Жарма станциясына жол монтері болып жұмысқа тұрған Махмұтты жарты жылға жетер жетпес уақытта Отан алдындағы борышын өтеуге әскерге алып кетеді. Екі жылдан соң елге оралған ол Шар локомотив депосына машинист көмекшісінің дублері болып жұмысқа тұрып, кейін машинист көмекшісі болады.  

Алайда, ол бір жылдан соң Жарма жол дистанциясына жол монтері қызметіне қайта оралады. Бір кездері теміржолдан тыс басқа бір кәсіпорында жұмыс істеп көруге талпынады. Бірақ, үйреніп қалған темір жолына бүйрегі бұрып, қайтып келеді. Жұмыс барысында әртүрлі ауыс-түйістер болғанымен, ол темір жолға тастай батып, судай сіңгендер қатарынан табылады.  

Аягөз станциясында вагонжинау цехында слесарь, тракторшы, көпір цехының жасанды құрылыс жөндеушісі, жол монтері сияқты түрлі қызметтер оның түрлі салада тәжірибе жинап, бесаспап маман ретінде шыңдалуына септігін тигізбесе, кері әсерін тигізген емес.  

Әріптестері Махмұт Шарановтың өз ісіне тиянақты, еңбекте адал, жауапкершілігі мол азамат екенін айтады. Ал Махмұттың өзі болса, еңбектің өзгелер алдында еленіп-еленбегені маңызды емес, өзінің ары алдында таза болуы үшін адал еңбек етуі маңыздырақ деп санайды.  

 

Жолаушылар тасымалы
19.09.2025
Жаңа кезеңге нық қадам
Трансформация
19.09.2025
Кәсіподақ басшылығы диагностика орталығы жұмысымен танысты
Аймақтар
19.09.2025
Сапалық көрсеткіштер орындалды
Жолаушылар тасымалы
19.09.2025
ҚТЖ жазда 4 млн-нан астам жолаушы тасымалдады
Аймақтар
19.09.2025
Вокзалдардың құрылыс сапасы бақылауда
ҚТЖ келбеті
19.09.2025
Адал еңбек – ардың ісі
Жаңалықтар / Мұрағат
19.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №76 19 қыркүйек 2025 жыл
Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды