Жүрек қалауымен таңдаған мамандық

ҚТЖ келбеті
29.09.2019, 14:05
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» акционерлік қоғамында Тартымдық жылжымалы құрам және пайдалану басқармасына жетекшілік етіп отырған Серік Әбеновтің теміржол саласында ат ауыстырмай еңбек етіп жатқанына қырық жылдай болыпты.

«Целиноград қаласының тумасымын. 1979 жылы теміржол техникумын «Тепловоз шаруашылығы» мамандығы бойынша бітіре сала әскерге алынып, онда да теміржол саласын оқығаным септігін тигізіп, мені машинистерді дайындайтын мектепке алты айлық курсқа жіберді. Оны бітіріп, бір жарым жыл машинист болып жұмыс істеп, стратегиялық маңызға ие ракеталарды тасымалдағанымды мақтан тұтамын» деп еске алады кейіпкеріміз.

Азаматтық борышын өтеп келген соң Серік Қоқашұлы Целиноград локомотив пайдалану депосына машинист көмекшісі болып жұмысқа орналасады. Кейін инженер-технолог қызметінде тәжірибе жинақтайды. Сосын Целиноград тасымалдау бөлімшесінде аға локомотив диспетчері, Тың темір жолының шұғыл жұмыстар жөніндегі басшысының орынбасары сияқты жауапты қызмет сатыларынан өтеді. 1998 жылы «Қазақстан темір жолы» РМК құрылғанда, Статистика басқармасына бас ревизор болып орналасады. Ал 2004 жылы Ұлттық компания құрамында «Локомотив» АҚ ашылғанда білікті маманды кәсіпорын басшылығы шұғыл-тарату жұмыстары бөлімін басқаруға шақырады. Ол жердегі жұмыс өте жауапты: барлық пойыздарды локомотив тартымымен уақытылы қамтамасыз ету болатын. 2016 жылы «Локомотив» АҚ таратылып, локомотив шаруашылығы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ басқарылымына берілген кезден бері кейіпкеріміз Тартымдық жылжымалы құрам және пайдалану басқармасына жетекшілік етіп келеді.

«Қазір еліміздегі локомотив паркіндегі тепловоздардың басым бөлігі заманауи, отандық өндірістен шыққан. Әрі олардың жөндеуаралық мерзімі ұзақ. Олар 120 күннен кейін ғана жөндеуге кіреді. Бұл локомотивтердің қуаттылығы жоғары болғанына қарамастан жанар-жағармайды аз жейді. Жаңа тепловоздарды пайдалана бастағаннан бері отын шығыны төмендеді. Есесіне, жүк салмағын көтердік, қызмет көрсету иіні ұзарды. Яғни, жаңа тепловоздарда машинистерге қолайлы жағдай жасалған, қыста пеші, жазда желдеткіші жақсы жұмыс істеп тұр. Тамақ жылытатын қысқатолқынды пеші, тіпті шағын тоңазытқыштары да бар. Мұндай жағдай машинистерге жағымды әсер етіп, олардың шаршамай жұмыс істеуіне мүмкіндік беріп отыр. Бұрын 150 км жол жүретін машинистер қазір заманауи локомотивтердің арқасында 300-350 км жолды еш қиналмай жүріп келе береді. Соның арқасында жүкті жеткізу мерзімі де жеделдетілді. Десе де, күніне бірнеше мыңдаған тонна жүкті, жүздеген жолаушыны тасымалдайтын машинистердің жұмысы аса жауапты әрі күрделі екенін Компания басшылығы ескеріп, оларды 57 жастан бастап салалық жәрдемақыға шығарып отыр. Әрине, денсаулығына шағымы жоқ машинистердің 63 жасқа дейін жұмыс істеуі де қарастырылған. Енді бұл әркімнің денсаулығына байланысты өз қалауы», – деп сөз түйіндейді Серік ағамыз. Жұмыс көрсеткіштерін жақсартуға үлес қосып, сапалы да сауатты жұмысымен дараланған Серік Әбенов «Адал еңбегі үшін» медалімен марапатталған. Ал биылғы көлік қызметкерлері күніне орай «Құрметті теміржолшы» белгісін төсіне тақты.   

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды