Жүрек қалауымен таңдаған мамандық

ҚТЖ келбеті
29.09.2019, 14:05
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» акционерлік қоғамында Тартымдық жылжымалы құрам және пайдалану басқармасына жетекшілік етіп отырған Серік Әбеновтің теміржол саласында ат ауыстырмай еңбек етіп жатқанына қырық жылдай болыпты.

«Целиноград қаласының тумасымын. 1979 жылы теміржол техникумын «Тепловоз шаруашылығы» мамандығы бойынша бітіре сала әскерге алынып, онда да теміржол саласын оқығаным септігін тигізіп, мені машинистерді дайындайтын мектепке алты айлық курсқа жіберді. Оны бітіріп, бір жарым жыл машинист болып жұмыс істеп, стратегиялық маңызға ие ракеталарды тасымалдағанымды мақтан тұтамын» деп еске алады кейіпкеріміз.

Азаматтық борышын өтеп келген соң Серік Қоқашұлы Целиноград локомотив пайдалану депосына машинист көмекшісі болып жұмысқа орналасады. Кейін инженер-технолог қызметінде тәжірибе жинақтайды. Сосын Целиноград тасымалдау бөлімшесінде аға локомотив диспетчері, Тың темір жолының шұғыл жұмыстар жөніндегі басшысының орынбасары сияқты жауапты қызмет сатыларынан өтеді. 1998 жылы «Қазақстан темір жолы» РМК құрылғанда, Статистика басқармасына бас ревизор болып орналасады. Ал 2004 жылы Ұлттық компания құрамында «Локомотив» АҚ ашылғанда білікті маманды кәсіпорын басшылығы шұғыл-тарату жұмыстары бөлімін басқаруға шақырады. Ол жердегі жұмыс өте жауапты: барлық пойыздарды локомотив тартымымен уақытылы қамтамасыз ету болатын. 2016 жылы «Локомотив» АҚ таратылып, локомотив шаруашылығы «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ басқарылымына берілген кезден бері кейіпкеріміз Тартымдық жылжымалы құрам және пайдалану басқармасына жетекшілік етіп келеді.

«Қазір еліміздегі локомотив паркіндегі тепловоздардың басым бөлігі заманауи, отандық өндірістен шыққан. Әрі олардың жөндеуаралық мерзімі ұзақ. Олар 120 күннен кейін ғана жөндеуге кіреді. Бұл локомотивтердің қуаттылығы жоғары болғанына қарамастан жанар-жағармайды аз жейді. Жаңа тепловоздарды пайдалана бастағаннан бері отын шығыны төмендеді. Есесіне, жүк салмағын көтердік, қызмет көрсету иіні ұзарды. Яғни, жаңа тепловоздарда машинистерге қолайлы жағдай жасалған, қыста пеші, жазда желдеткіші жақсы жұмыс істеп тұр. Тамақ жылытатын қысқатолқынды пеші, тіпті шағын тоңазытқыштары да бар. Мұндай жағдай машинистерге жағымды әсер етіп, олардың шаршамай жұмыс істеуіне мүмкіндік беріп отыр. Бұрын 150 км жол жүретін машинистер қазір заманауи локомотивтердің арқасында 300-350 км жолды еш қиналмай жүріп келе береді. Соның арқасында жүкті жеткізу мерзімі де жеделдетілді. Десе де, күніне бірнеше мыңдаған тонна жүкті, жүздеген жолаушыны тасымалдайтын машинистердің жұмысы аса жауапты әрі күрделі екенін Компания басшылығы ескеріп, оларды 57 жастан бастап салалық жәрдемақыға шығарып отыр. Әрине, денсаулығына шағымы жоқ машинистердің 63 жасқа дейін жұмыс істеуі де қарастырылған. Енді бұл әркімнің денсаулығына байланысты өз қалауы», – деп сөз түйіндейді Серік ағамыз. Жұмыс көрсеткіштерін жақсартуға үлес қосып, сапалы да сауатты жұмысымен дараланған Серік Әбенов «Адал еңбегі үшін» медалімен марапатталған. Ал биылғы көлік қызметкерлері күніне орай «Құрметті теміржолшы» белгісін төсіне тақты.   

Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты