Маңғыстаулық теміржолшылар жол-көлік оқиғаларына кінәлілерді анықтауда «Сергек» камераларына мұқтаж

Аймақтар
10.12.2021, 11:03
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Көлік қатынасы көп теміржол өткелдеріне «сергек» камерасын орнату қажет дейді мамандар. Себебі кейбір жүргізушілер пойызбен жарысып, жабық тұрған жолдан өте шығуға асығатын көрінеді. Ал бейнебақылау камерасы тұрғасын ереже бұзуға қаймығып, еріксіз аяқ тартады. Дегенмен, камера орнатылған кейбір өткелдерде орын алған жол-көлік оқиғасын анықтау да кейде қиынға соғып жатады екен. Себебі, тұрақты техникалық күтім жасап тұрмағасын кейде ашылмай қалып жатқандары да бар деседі.

– Өткен он бір айда Маңғыстау жол дистанциясына қарасты теміржол өткелдерінде 7 рет ереже бұзушылық болды. Соның төртеуінде жол полициясының қызметкерлеріне бейнебақылау болмағандықтан оқиғаның толық суретін анықтау қиынға соқты. Кейде бақылау құрылғысында өткелден өту тәртібін бұзған жүргізушілер көлігінің нөмірі де көрінбей жатады дейді. Дегенмен, жоқтан бар жақсы, біз қазір «сергек» камерасына ұсыныс беріп жатырмыз. Жақсы құрылғының құны шамамен 700-800 мың теңге тұрады екен. Жоғары басшылыққа және облыстық ішкі істер департаментіне хат жібердік. Енді келер жылдан үміт етіп отырмыз, – деген Маңғыстау дистанциясының жетекші инженері Мұхтар Кульчанбаев «сергек» ілініп тұрса, теміржол өткелінен өтетін автокөлік тізгіндеушілер қауіпсіздікті ойламаса да, камераға ілініп, айыппұл арқаламау үшін тәртіпке бағынатынына сенімді.

Бүгінде «сергек» камерасы Маңғыстау жол дистанциясына қарасты 34 өткелдің тек біреуінде ғана бар екен. Күзетпелі төрт өткелдің қалған үшеуінде – теміржолшылар өздері орнатқан қарапайым бақылау құрылғысы. Оның да біреуі істен шығыпты. Ал өткелдегі жол-көлік оқиғасы өткен жылғыдан артқан. Себеп – жеңіл көлік жүргізушілерінің қарапайым сақтық шараларын сақтамауы. Сондай немқұрайлылықтың салдарынан түбек теміржолының 13-шақырымдағы өткелінде «Ниссан Максима» жеңіл көлігі маневрлік тепловозбен соқтығысқан. Бұдан басқа Жаңаөзенде автокөлік иесі бағдаршамның қызыл шамына бағынбай, автоматты шлагбаумды соғып кетіпті.

– Осы жылы түбектегі барлық теміржол өткелдері тексерілді. Қорытындысы бойынша Маңғыстау мен Р бекеті аралығындағы екінші шақырымдағы жекеменшікке қарасты өткелдің кем-кетігі ретке келтірілді. Енді 314-шақырымдағы біздің өткелге қарама-қарсы тұрған «КаспийЦемент» мекемесіне қарайтын өткелді де жөндеуге ұсыныс береміз. Ескіріп, жарамсыз күйге шақ қалып тұр, – дейді Мұхтар Кульчанбаев.
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды
Сұхбат
31.10.2025
Қазақстанда жасалған...
Жаңалықтар
31.10.2025
Теміржолшылар «Ұлттық диктант» жобасына қатысуда
Жаңалықтар
31.10.2025
Өндіріс көлемін арттыруда
Инфрақұрылым
31.10.2025
Инфрақұрылым және тариф саясаты
Қауіпсіздік
31.10.2025
Ақтөбе телімінде он айда 3 оқыс оқиға тіркелді
Аймақтар
31.10.2025
Атыраулық теміржолшылар Республика күнін жоғары рухта атап өтті