40 жылдық тәжірибесі бар маңғыстаулық вагон қараушы аса қауіпті 2 ақауды анықтады

Аймақтар
20.01.2022, 10:26

Елімізде былтыр 1 қарашадан бастап биылғы 1 наурызға дейін «Бүйір рамасын бақылау» 4 айлығы өтіп жатқаны белгілі. Мақсат - еліміздің теміржолдарындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Жақында маңғыстаулық вагон қараушы Назархан Сариев арасына бір апта салып сондай 2 ақау тапты, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Жалпы пойыздардың ақауын табу - теміржолда компания басшылығы ерекше жоғары бағалайтын жетістік. Себебі дер кезінде анықталмаған ақаулар вагондардың жолдан шығып кетуіне әкеліп, бүкіл құрамға ғана емес, ондағы жүктерге және ең бастысы адамдар өміріне қауіп төндіреді.

Назархан теміржолшы тапқан ақаудың екеуі де бүйір рамасынан анықталды. Біріншісінде бүйір рамасының 3 жерінде диаметрі – 1 мм, тереңдігі 11-12 мм болатын сызаттар тапты. Бұл вагон Түрікменстан теміржолына тиесілі екен. Бірақ ар жағы раманы өндіруші ел – Румыния, рама 1989 жылы құйылыпты. Екінші ақауды «Днепровагонмаш» АҚ-ға тиесілі вагоннан анықтаған. Бұл жолы сызаттың диаметрі – 8 мм, тереңдігі – 22 мм. Көлеміне қарағанда ақау өте күрделі, қауіпті түріне жатады. Мұндай ақауларды жұмысына ыждаһатты және тәжірибелі вагон қараушылар ғана анықтай алады. Расымен Назархан Сариевтің вагон шаруашылығындағы жұмыс тәжірибесі мол.  

- Теміржолда вагон қараушы болып жұмыс істеп келе жатқаныма 40 жылға таяды. Содан бері әрине түрлі ақауларды таптық. Өзім теміржолшының баласымын. Қазір екі қызым да менің жолымды қуып, осы салада еңбек етуде. Жалпы ақау табуды ерлік деп емес, өзімнің жұмысым, теміржолшы ретіндегі күнделікті міндетім деп санаймын, - дейді Н. Сариев.

Осы еңбегі үшін ол басшылық тарапынан марапатталып, екі рет «Қозғалыс қауіпсздігі үшін» төс белгісіне ие болды, сондай-ақ төл мереке қарсаңында Құрмет грамоталары мен Алғыс хаттар алып жүр.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр