Қандыағаш станциясы төрт тарапқа қызмет көрсетеді

Аймақтар
11.03.2022, 10:06
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қандыағаш станциясының тарихы өткен ғасырдың басында салынған Орынбор-Ташкент темір жолымен байланысты. Былтыр кластан тыс сұрыптау станциясының құрылғанына 120 жыл толды.

  Бүгінде республикалық маңызы бар Қандыағаш станциясы тоғыз жолдың торабына айналып, төрт бағытқа қызмет көрсетеді. Станцияда қуаты орташа сұрыптау дөңесі, 5 парктен тұратын 3 маневрлік аудан бар. Дөңесалды, сұрыптау, жөнелту, қабылдап жөнелту және Қандыағаш-2 парктер жұмыс істейді. Қазіргі таңда станцияда 7 бірдей маневрлік локомотив жұмыс істейді. Олардың ішінде 4 маневрлік локомотив құрамдарды парктен паркке қайта ауыстыру, вагондарды кіреберіс жолдарға және вагон жөндеу кәсіпорындары жолдарына әкелу, жинау, ағыту және тіркеу, вагондарды ауыстырып қою, жолаушылар пойыздарын өңдеу, Ақкемер және Темір станцияларының кіреберіс жолдарында вагондарды беру және жинау бойынша қызмет көрсетеді. 3 маневрлік локомотив дөңестегі маневрлік жұмыстармен айналысады, оның екеуі құрамды жылжыту, біреуі сұрыптау паркі жолда- рында жұмыс істейді.

Станцияның маневрлік жұмыстарын күшейту үшін Никельтау, Ембі, Шұбарқұдық бағытынан қосымша жолдар салынған. Сұрыптау дөңесі ГАЦ-АРС жүйесімен жабдықталған, 21 жолдан тұрады. Сұрыптау дөңесінің 3 тежегіш қызметі автоматтандырылып, 31 баяулатқыш орнатылған. Яғни Қандыағаш станциясы автоматтандырылған басқару жүйесі бар, теміржол желісі бойынша ірі сұрыптау станциясына жатады.

Станция бастығының орынбасары Талғат Бисалының айтуынша, 2020 жылы пандемия басталғанына қарамастан станция сұрыптау дөңесі арқылы 1 млн 100 вагонды өңдеуден өткізіп, рекордтық көрсеткіш орнатты.

Бүгінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС, «Ақтөбе жүк тасымалы» бөлімшесіне қарасты станцияда барлығы 244 адам еңбек етеді. Соның ішінде 51 станция кезекшісі, 32 пойыз құрастырушы бар. Осыдан-ақ, станция жұмысының ауқымдылығын байқауға болады.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды