Қандыағаш станциясы төрт тарапқа қызмет көрсетеді

Аймақтар
11.03.2022, 10:06
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қандыағаш станциясының тарихы өткен ғасырдың басында салынған Орынбор-Ташкент темір жолымен байланысты. Былтыр кластан тыс сұрыптау станциясының құрылғанына 120 жыл толды.

  Бүгінде республикалық маңызы бар Қандыағаш станциясы тоғыз жолдың торабына айналып, төрт бағытқа қызмет көрсетеді. Станцияда қуаты орташа сұрыптау дөңесі, 5 парктен тұратын 3 маневрлік аудан бар. Дөңесалды, сұрыптау, жөнелту, қабылдап жөнелту және Қандыағаш-2 парктер жұмыс істейді. Қазіргі таңда станцияда 7 бірдей маневрлік локомотив жұмыс істейді. Олардың ішінде 4 маневрлік локомотив құрамдарды парктен паркке қайта ауыстыру, вагондарды кіреберіс жолдарға және вагон жөндеу кәсіпорындары жолдарына әкелу, жинау, ағыту және тіркеу, вагондарды ауыстырып қою, жолаушылар пойыздарын өңдеу, Ақкемер және Темір станцияларының кіреберіс жолдарында вагондарды беру және жинау бойынша қызмет көрсетеді. 3 маневрлік локомотив дөңестегі маневрлік жұмыстармен айналысады, оның екеуі құрамды жылжыту, біреуі сұрыптау паркі жолда- рында жұмыс істейді.

Станцияның маневрлік жұмыстарын күшейту үшін Никельтау, Ембі, Шұбарқұдық бағытынан қосымша жолдар салынған. Сұрыптау дөңесі ГАЦ-АРС жүйесімен жабдықталған, 21 жолдан тұрады. Сұрыптау дөңесінің 3 тежегіш қызметі автоматтандырылып, 31 баяулатқыш орнатылған. Яғни Қандыағаш станциясы автоматтандырылған басқару жүйесі бар, теміржол желісі бойынша ірі сұрыптау станциясына жатады.

Станция бастығының орынбасары Талғат Бисалының айтуынша, 2020 жылы пандемия басталғанына қарамастан станция сұрыптау дөңесі арқылы 1 млн 100 вагонды өңдеуден өткізіп, рекордтық көрсеткіш орнатты.

Бүгінде «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС, «Ақтөбе жүк тасымалы» бөлімшесіне қарасты станцияда барлығы 244 адам еңбек етеді. Соның ішінде 51 станция кезекшісі, 32 пойыз құрастырушы бар. Осыдан-ақ, станция жұмысының ауқымдылығын байқауға болады.

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Пойыздар Starlink интернетіне қашан қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды