Деподағы бар күш мамандардың біліктілігіне түсіп отыр

Аймақтар
03.03.2023, 10:07
Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау вагон пайдалану депосының қызмет көрсету аясы Астрахань облысына таяу Ақсарай станциясынан бастап Бейнеу мен Қандыағаш аралығын қамтиды. Осы аралықта вагондардың қозғалыс қауіпсіздігіне жауап беретін байырғы депода бес жүзге жуық адам еңбек етеді.

Атырауда жүзге жуық, Мақат пен Ақжайық станцияларында 150-ден, Ганюшкинода – 70, Махамбет, Құлсары мен Мақатта 50 шақты теміржолшы тер төгуде. Бәрі де жергілікті, бірнеше буын теміржолшылар династиясын жалғастырып келе жатқан кәсіби мамандар. Бүгінде депоның 5 техникалық күтім және қызмет көрсету пункті, 2 бақылау пункті, 15 қауіпсіздік посты бар. Бұларда аға буын өкілдерінің зор тәжірибесі кейінгілерге үлгі ретінде таратылады.  

Жуырда депода өндірістік-техникалық қызмет көрсетудің сапасын арттыру мақсатында «Купе және плацкарт жолаушы вагондарының доңғалақ жұптарын ауыстыруды практикалық түрде үйрету» тақырыбы бойынша екі күндік техникалық сабақ өтті. Оған Ганюшкино, Атырау, Ақжайық, Махамбет, Мақат, Сағыз, Құлсары өндірістік-техникалық қызмет көрсету пункттерінің басшылары, нұсқаушы, техникалық оқыту шеберлері, слесарь-жөндеушілер мен аға вагон қараушылар қатысты.

Жалпы, талап бойынша вагон әуелі позицияға қойылады да, сосын бұрандалары ағытылып, ажыратылады. Осы процестің реттілігі мен қауіпсіздік ережелерін депо бастығының орынбасары Бақтыбек Мейрамов түсіндірді. Содан соң вагон арнайы электродомкратпен, арбашық арнайы кран-балкамен көтеріледі де ақаулы доңғалақ жұбына жиналған ішкі-сыртқы серіппелер ағытылып, түсіріледі. Жаңа қосалқы бөлшектермен доңғалақ жұбына жиналып, тележкаға салынады. Содан кейін тележка вагон астына қайта кіргізіліп, орнатылады. Бұл жұмысты депоның бас инженері Рашид Мұсабаев мамандармен бірге іс жүзінде көрсетті. Бұл жұмыста қиындық келтірген мәселе – шпинтоннды бұранда қақтан қатып қалған. Оны дәнекерлеу аппаратының күшімен қыздырып ағытты. Мұны Оразай Әбдіғалиев жасады. Талғат Қажиев, Кәміл Абдолов секілді слесарлар да көп жұмыс атқарды. Жалпы, мұндай жұмыстарға норматив бойынша 52 минут беріледі екен. Практикалық көрсетілім барысында мамандар осы уақыт ішінде үлгерді.  

Жалпы, станцияларға тәулігіне жүздеген вагондар келіп-кетеді. Вагон қараушылар оларды тексеріп, ақау тапса, оны техникалық күтім не қызмет көрсету пунктіне жібереді. Ал слесарь, дәнекерлеуші, краншы, құрушылардан құралған бригада кешенді жөндеу жұмыстарына кіріседі. Бірақ мамандардың айтуынша, кран, домкрат сынды техникалық аппарат, құралдар әбден тозығы жеткен, өткен ғасырдағы ескі техника. Жыл сайын оларды жаңартуға тапсырыс берілгенімен, ауыстырылмай отыр. Сондықтан бар күш мамандардың біліктілігіне түсіп, кәсібилігіне сын болмақ.  

 

Аймақтар
26.12.2024
«Еңбекті қорғау жылы» қорытындыланды
Әлемде
26.12.2024
Қытай темір жолдары 11 айда 4 миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Жаңалықтар
25.12.2024
Бейжіңде Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран бағыты бойынша сарапшылар кеңесі өтті
Жаңалықтар
25.12.2024
Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Жаңалықтар
25.12.2024
Биылғы маңызды оқиғалар
Аймақтар
25.12.2024
Жамбыл облысында электровоз жөндеу депосы салынып жатыр
Жүк тасымалы
25.12.2024
Қарағанды жүк тасымалдау бөлімшесінде қара метал тиеу 39%-ға өсті
Жүк тасымалы
24.12.2024
Бейжіңде ТХКБ-ның 2024 жылғы жұмысы қорытындыланды
Жаңалықтар
24.12.2024
ҚТЖ-да қызметкерлердің әлеуметтік-экономикалық әл-ауқатын жақсарту мәселесі айтылды
Жүк тасымалы
24.12.2024
Көлік-логистика әлеуетін дамыту сөз болды
Жолаушылар тасымалы
24.12.2024
Елордадан Атбасар мен Көкшетау бағытында жаңа жылдық электропойыз жолға шықты
Спорт
24.12.2024
Қурорттық аймақта қысқы спорттық ойындар өтті
Әлеумет
24.12.2024
Жаңа жылға тарту
Әлеумет
24.12.2024
Өзін мойындатқан жан
ҚТЖ келбеті
24.12.2024
Маңғыстаулық теміржолшылар Жастар сыйлығына ие болды
Аймақтар
24.12.2024
Кәсіподақ жетекшілері бас қосты
Аймақтар
24.12.2024
Арыс қаласының әкімі теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
24.12.2024
Мемлекеттік тіл мәртебесі ұлықталды
Аймақтар
24.12.2024
Тәжірибе алмасты
Инфрақұрылым
24.12.2024
Негізгі меже – пойыз жылдамдығын 120-140 км/сағатқа дейін жеткізу