Қарғын су: Семей теміржол нысандарына төніп тұрған қауіп жоқ

Аймақтар
14.03.2023, 09:52
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Семей ЖТ бөлімшесі су тасқыны қаупінің алдын алып, желі бойындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету шараларын тәулік бойы кешенді түрде іске асыруда.

Аймақта ауа температурасының күрт жоғарылауымен және ақпан айының аяғында, сондай-ақ наурыз айының басында жауған жауын-шашынның көп мөлшерінен су тасқыны қаупі туындаған еді. 1 наурыздағы жағдай бойынша, орташа есеппен алғанда аймақтағы таулы жерлерде қар жамылғысының биіктігі 9-дан 74 см-ге дейін, топырақтың қатуы 24-тен 126 см-ге дейінгі көрсеткішті құраған. Бұл бағытта теміржолшылар жергілікті атқарушы органдармен бірлесіп, облыс аумағындағы тірек гидротехникалық құрылыстардың және су объектілерінің жай-күйіне күнделікті мониторинг жүргізу шараларына назар аударуда. Арнайы құрылған жұмыс тобы өңірдегі еріген қар сулары жиналған аймақтарды, соның ішінде биылғы жылғы су тасқыны кезеңінде ықтимал қауіпті орындарды тексеруде. 

Бүгінгі таңда өңір бойынша барлығы 95 гидротехникалық құрылыс бар екен. Оның біршамасы желі бойына таяу орналасқан. Әйтсе де, қазіргі күні теміржол нысандарына төніп тұрған қауіп жоқ. 

Семей магистральдық желі бөлімшесінің аумағы – республикамыз бойынша жауын-шашын мол түсетін әрі өзен және бұлақ сулары өте көп аймақ. Өңірдің 8 аумағы қызыл су басу қаупі жоғары алап саналады. Жалпы наурыздың 12-сі күнгі көрсеткіш бойынша НЖС-6 бөлімшесіне тиесілі 440 көпір, 368 құбыр, 181 км арық, 1216 км су жүретін арналар қардан толық аршылып, тазаланған. Мұнымен қоса, көктемгі сең жүру және қызыл су тасқынының алдын алып, қажет жағдайда шұғыл жұмылдыру мақсатында қажетті техникалар сапта тұр. Бөлімше бойынша 5 пойыз жасақталып, платфорформалар жолға шығуға сақадай сай. 

Қазіргі күндері Семей ЖТ бөлімшесі бойынша, су шаю қаупі ең жоғары аумақтар ретінде Жаңа-Семей және Аягөз жол дистанциясының қарамағындағы телімдер саналады. Ал күллі бөлімше қарамағындағы желі бойында жалпы саны 89 қауіпті орын бар. Оның ішінде ПЧ-39-да – 6, ПЧ-40-та – 13, ал Аягөз жол дистанциясы бойынша 20 орын қатерлі аумақтар тізімінде тұр. Әйтсе де, қыс бойы жүргізілген қардан тазарту және көктемгі әзірлік жүмыстары қауіптің бетін қайтарған. 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды