Сарыағаш станциясында пойыздарды өңдеу көрсеткіші артты

Аймақтар
10.12.2024, 08:55
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Статистикалық көрсеткіштерге көз жүгіртсек, Сарыағаш станциясында жүк қабылдап-жөнелту процесі соңғы 10 жылда екі есе өскен. Айталық, 2014 жылы тәулігіне 15 пойыз қабылдап-өткізілген болса, биылғы жылдың он бір айында атқарылған жұмыстың орташа тәуліктік көрсеткіші 27-28 пойызды құрап отыр.

Мемлекетаралық жүк тасымалында стратегиялық маңызы жоғары Сарыағаш станциясында 2022 жылдың шілде айынан бері жылжымалы құрамдарды жоғары дәлдікпен түсіре алатын камерамен бақылау жүйесі іске қосылған. Бір ерекшелігі, бұл пойыздарды жүріп бара жатқан сәтінде-ақ тұнық күйде таспаға жазып үлгеретін сапалы құралдар. Нәтижесінде станциядағы жүк вагондарын өңдеу көрсеткіші едәуір өскен. Яғни бұрынғы 2,5 сағаттың орнына 2 сағат 10 минутқа, тіпті кейбіреулері 1 сағат 10 минутқа дейін қысқарған.  

– Мұндай табысқа бейнебақылау камерасын іске қосу арқылы қол жеткіздік. Яғни бұрын пойыздардың төбесіндегі 27 мың вольттық электр кернеуін сөндіріп, вагондарды тексеріп, желіге қайта қосу үшін 40-50 минут уақыт кететін болса, қазір оны сөндірмей-ақ тексере аламыз. Яғни вагон төбесіндегі қақпа пен оның пломбасын, жалпы оның тұтастығы мен бүтіндігін тексеруді камера арқылы жүргізудеміз. Соның арқасында жұмыс өнімділігі еселенді, – дейді станцияның бас инженері Сәкен Әміров.  

Негізінен жылжымалы құрам станция аумағына кірген кезде, операторлар әрбір вагонның нөмірін жазып алып, журналға тіркеуге міндетті. Ал ол деректер АБЖ – автоматты басқару жүйесіне енгізілген дерекпен сәйкес келуі тиіс. Ал енді оны тіркеу үшін станцияның технологиялық орталық операторының функционалдық міндеті төмендегіше тізбектеледі. Оның станция ғимаратынан пойыз тоқтаған жолға барып-келгенінен бөлек, жылжымалы құрамды жағалай бастан-аяқ жүріп, көзбен бақылап шығуы тиіс. Енді ең қысқа вагон ұзындығы 14 метр деп алсақ, 59 вагоннан құралған пойыздың жалпы ұзындығы 826 метрге созылады.  

– Қазіргі кезде біз бұл қызметті кабинетте отырып-ақ, экрандағы таспаны кідіртіп немесе артқа-алға жылжыту арқылы іске асырып келеміз. Вагон нөмірін журналға тіркеп, салыстыруда мұны технологиялық жетістік деп айтуға лайық, – дейді станция операторы Маржан Бәдір.  

Озық үлгі санатына жататын бұл технология Сарыағаш станциясында соңғы жеті жылдан бері қолданылып келеді. Осылайша мұнда еңбек қауіпсіздігі сақталудан бөлек, уақытты тиімді пайдалану арқылы жұмыс жедел әрі сапалы орындалуда.  

Жалпы, станцияға келген пойыздарға техникалық және коммерциялық бағыттарда қызмет көрсетіледі десек, екі ел шекарасы түйіскен тұстағы мекемеде қазақ-өзбек теміржолшылары тізе қоса еңбек етеді. Яғни күн сайын таңертең көрші елден арнайы вагонмен мамандар келіп, пойыздарды қабылдап, тапсырып жатады. Ал олардың ел теміржолшыларымен бірлесе жұмыс істеуіне барынша жағдай жасалған.  

Қазіргі кезде Нұрлан Мәдіқұлұлы жетекшілік ететін станциядан Өзбекстан бағытына қарай шығарылып жатқан жүк құрамының басым бөлігін контейнерлік тасымал құрап отыр екен. Пойыздарды өңдеуде көрсеткіші жоғары екінші класты станцияда бүгінде 250-ге жуық теміржолшы еңбек етеді. Сәтті үйлестірілген еңбек ырғағының сақталуы нәтижесінде бір мезетте 4 пойызды қабылдап, өңдеу мүмкіндігіне ие.

ҚТЖ келбеті
06.06.2025
Шоқпардан шыққан теміржолшы
Қауіпсіздік
06.06.2025
«Назар аудар, өткел!»: Маңғыстауда жол қауіпсіздігіне арналған айлық өтті
Станция тынысы
06.06.2025
Жаңаесілдің жұмысы жандануда
Аймақтар
06.06.2025
Жамбыл теміржолшылары цифрлық жүйелер бойынша білімін жетілдірді
Жаңалықтар / Мұрағат
06.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №43 06 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
05.06.2025
ҚТЖ өткен жылыту маусымында 70 млн тоннадан астам көмір тасымалдады
Жаңалықтар
05.06.2025
Қазақстан Транскаспий көлік бағытының дамуына қосатын үлесін арттырып келеді
Жаңалықтар
05.06.2025
Теміржол тарихына саяхат: студенттерге арналған ерекше экскурсия
Аймақтар
05.06.2025
Жол жаңарады – қауіпсіздік нығаяды
Әлеумет
05.06.2025
«Тең қоғам» темір жолда да өзекті
Әлемде
05.06.2025
Түркия өздері өндірген электр локомотивтерін іске қосты
Жаңалықтар
04.06.2025
Теміржолшылар мемлекеттік тілді қаншалықты біледі?
Жүк тасымалы
04.06.2025
Nurminen Logistics Қазақстанға автокөлік бөлшектерін Транскаспий бағытымен тұрақты түрде жеткізуді бастады
Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды