Еңбек қорғаудағы елеулі іс

Аймақтар
31.01.2025, 08:56
Суреттерді түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау магистральдық желі бөлімшесінде жолдың техникалық жағдайы талап деңгейінде. Өткен жылы жолды күтіп баптау жоспары 63 балл болса, орындалуы 50 балды кұрап, алдыңғы жылмен салыстырғанда 9 балға жақсарған.

Мердігерлік әдіспен жолды күрделі жөндеу – 69,6 км, шаруашылық тәсілмен күшейтілген орташа жөндеу – 21,5 км орындалып, жаңа бұрмаларды төсеу – 43 жиынтық, көне жарамды бұрмаларды төсеу 23 жиынтықты құрады. Станциялық 10,7 км жанама жолдарының рельстері Р-50 типінен Р-65 типіне ауыстырылып, 16,7 км түйіспесіз рельс төселген.  

«Өңірдің табиғи ерекшеліктеріне сәйкес Атырау магистральдық желі бөлімшесінің жол учаскелерінде 231,05 км құрайтын құмды көшкінге бейім жерлер бар. Осы учаскелерді құмды көшкіннен қорғау үшін бөлімшеде екі қатар қар қалқаларын орнату, қамыс арқылы қорған орнату және шпалдарды иректеле орналастыру әдістері қолданылады. Осы шаралар нәтижесінде Нарын-РЗД14-РЗД15-Аққыстау станциялары аралығындағы құм көшкіні тоқтатылды. 2025 жылы осы әдіспен жұмыс РЗД8-РЗД7 өткелінде және Исатай станциясы мен РЗД10 аралығында жалғасу жоспарлануда», – дейді бөлімше директоры Аралбай Қосымбаев.  

Атырау магистральдық желі бөлімшесі бойынша өткен жылы пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бұзылған 6 жағдай орын алған, оның ішінде оқыс оқиға – 2 жағдай, оқиға – 4 жағдай. Тексере келе оның басты себептері аталды.  

Магистральдық желі бөлімшесі бастығының мәліметінше, қозғалыс қауіпсіздігі жағдайының нашарлауына, айталық, жол дистанциясының учаске басшылары, бригадирлер мен жол монтерлерінің өз қызметтік міндеттерін тиісті түрде орындамауы, бөлімше мен дистанция басшылары тарапынан тиесілі бақылаудың болмауы, қолда бар шағын механизациялау құралдарының 30%-ға тозығы жеткенін ескере отырып, шағын механизация құралдарымен, жол құрал-саймандарымен жеткілікті түрде жарақтандырылмауы, сондай-ақ СЦБ аспаптарының тозуы, т.т. себеп болған.  

Оған қарсы шара ретінде жолдар мен бұрмаларды, ағымдағы күтіп-ұстау бойынша тәжірибелік-техникалық сабақтарды жиі әрі сапалы өткізу, сонымен қатар жол шебері және жол бригадирінен бастап талапты күшейту жұмыстары жүргізілуде. Ал техникалық құралдардың жағдайын жақсарту үшін 1968 жылдан бері пайдаланып келген ПВ-60, ПВ-24 қуат панельдері ЩАВР, ЩП, ЩП-25Гц, ЩР, ЩР1 сынды түрлеріне жаңартылған. Мақат станциясындағы дөңеске пойыздар қозғалысын реттейтін МП-АСДЦ жүйесі енгізілсе, 1975 жылдан бері қолданыста тозығы жеткен ДГА-24 құрылғысы BL-30 типті ДГА-ға ауыстырылыпты. Енді тоқ көзінен тапшылық болмауы тиіс.  

Үйдегісінен түздегісі көп, жыл он екі ай сыртта жүріп, ауа-райымен санаспай еңбек ететін теміржолшылардың жағдайын жасау – ҚТЖ үшін басымдыққа ие бағыт.  

Өткен жылдары өңірлерге жылыну пункттерін қайта жасақтау үшін бес тонналық 95 контейнер жеткізіліп, Атырау жол дистанциясына 50 дана, Құлсары жол дистанциясына 45 дана контейнер бөлінген. Олар өңірдегі барлық станциялар мен разъездерге орналастырылып, жұмысшылар игілігіне берілді. Сонымен қатар Атырау жол дистанциясына модульдік үйлер де жеткізіліп, олар Нарын, Махамбет, Қарабатан, т.б. станцияларда және шағын бекеттерде орнатылды.  

Былтыр сондай-ақ 37 модульдік ғимарат алынып, жұмысшылардың санитарлық-тұрмыстық жағдайларының жақсаруы мен еңбек қорғау деңгейінің көтерілуіне үлкен ықпалын тигізді. Сонымен қатар 4 дана (DONGFENG) жол талғамайтын автокөлік пен 1 бульдозер алынып, техникалық қор айтарлықтай жаңарды.  

 

Жаңалықтар
27.12.2025
ҚТЖ басшылығы Алматы өңіріндегі қауіпсіздік мәселелерін талқылады
Жаңалықтар
27.12.2025
Қызылжар – Жезқазған учаскесінде автоблоктау енгізілді
Жаңалықтар
27.12.2025
Алматыда мұрағат ашылды
Жаңалықтар
27.12.2025
Астана әкімдігі жастар арасындағы кәсіби бағдар жұмысы үшін ҚТЖ-ны атап өтті
Жүк тасымалы
26.12.2025
Түбектегі тасымал жандана түсті
Аймақтар
26.12.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы Қарағанды өңіріне барды
Аймақтар
26.12.2025
«Үздік маман-2025»: Арыста теміржолшылар арасындағы кәсіби байқау мәресіне жетті
Сұхбат
26.12.2025
Қауіпсіздік күн тәртібінен түскен емес
Инфрақұрылым
26.12.2025
Ақтөбе-2 станциясы жаңғыртуды қажет етеді
Қауіпсіздік
26.12.2025
Әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар
26.12.2025
Зейнеткерлер марапатталды
Жаңалықтар / Мұрағат
26.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №108 26 желтоқсан 2025 жыл
Спорт
25.12.2025
Алаңда ардагерлер бақ сынады
Аймақтар
25.12.2025
Үздіктер анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан желісінің құрылысын қаржыландыру тәртібі анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Жұмысшы мамандықтары жылында 80 мыңнан астам ҚТЖ қызметкері марапатталды
Спорт
25.12.2025
Адал достықтың үлгісін көрсетті
Әлемде
24.12.2025
Ташкент пен Қазан арасындағы пандемияға байланысты үзілген теміржол қатынасы қайта жанданды
Жаңалықтар
24.12.2025
ҚТЖ «Таза Қазақстан» акциясы аясында қалдықтарды азайту жөніндегі іс-шараларды іске асырады
Жаңалықтар
24.12.2025
Теміржол саласындағы 2025 жылдың негізгі оқиғалары