Еңбек қорғаудағы елеулі іс

Аймақтар
31.01.2025, 08:56
Суреттерді түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау магистральдық желі бөлімшесінде жолдың техникалық жағдайы талап деңгейінде. Өткен жылы жолды күтіп баптау жоспары 63 балл болса, орындалуы 50 балды кұрап, алдыңғы жылмен салыстырғанда 9 балға жақсарған.

Мердігерлік әдіспен жолды күрделі жөндеу – 69,6 км, шаруашылық тәсілмен күшейтілген орташа жөндеу – 21,5 км орындалып, жаңа бұрмаларды төсеу – 43 жиынтық, көне жарамды бұрмаларды төсеу 23 жиынтықты құрады. Станциялық 10,7 км жанама жолдарының рельстері Р-50 типінен Р-65 типіне ауыстырылып, 16,7 км түйіспесіз рельс төселген.  

«Өңірдің табиғи ерекшеліктеріне сәйкес Атырау магистральдық желі бөлімшесінің жол учаскелерінде 231,05 км құрайтын құмды көшкінге бейім жерлер бар. Осы учаскелерді құмды көшкіннен қорғау үшін бөлімшеде екі қатар қар қалқаларын орнату, қамыс арқылы қорған орнату және шпалдарды иректеле орналастыру әдістері қолданылады. Осы шаралар нәтижесінде Нарын-РЗД14-РЗД15-Аққыстау станциялары аралығындағы құм көшкіні тоқтатылды. 2025 жылы осы әдіспен жұмыс РЗД8-РЗД7 өткелінде және Исатай станциясы мен РЗД10 аралығында жалғасу жоспарлануда», – дейді бөлімше директоры Аралбай Қосымбаев.  

Атырау магистральдық желі бөлімшесі бойынша өткен жылы пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі бұзылған 6 жағдай орын алған, оның ішінде оқыс оқиға – 2 жағдай, оқиға – 4 жағдай. Тексере келе оның басты себептері аталды.  

Магистральдық желі бөлімшесі бастығының мәліметінше, қозғалыс қауіпсіздігі жағдайының нашарлауына, айталық, жол дистанциясының учаске басшылары, бригадирлер мен жол монтерлерінің өз қызметтік міндеттерін тиісті түрде орындамауы, бөлімше мен дистанция басшылары тарапынан тиесілі бақылаудың болмауы, қолда бар шағын механизациялау құралдарының 30%-ға тозығы жеткенін ескере отырып, шағын механизация құралдарымен, жол құрал-саймандарымен жеткілікті түрде жарақтандырылмауы, сондай-ақ СЦБ аспаптарының тозуы, т.т. себеп болған.  

Оған қарсы шара ретінде жолдар мен бұрмаларды, ағымдағы күтіп-ұстау бойынша тәжірибелік-техникалық сабақтарды жиі әрі сапалы өткізу, сонымен қатар жол шебері және жол бригадирінен бастап талапты күшейту жұмыстары жүргізілуде. Ал техникалық құралдардың жағдайын жақсарту үшін 1968 жылдан бері пайдаланып келген ПВ-60, ПВ-24 қуат панельдері ЩАВР, ЩП, ЩП-25Гц, ЩР, ЩР1 сынды түрлеріне жаңартылған. Мақат станциясындағы дөңеске пойыздар қозғалысын реттейтін МП-АСДЦ жүйесі енгізілсе, 1975 жылдан бері қолданыста тозығы жеткен ДГА-24 құрылғысы BL-30 типті ДГА-ға ауыстырылыпты. Енді тоқ көзінен тапшылық болмауы тиіс.  

Үйдегісінен түздегісі көп, жыл он екі ай сыртта жүріп, ауа-райымен санаспай еңбек ететін теміржолшылардың жағдайын жасау – ҚТЖ үшін басымдыққа ие бағыт.  

Өткен жылдары өңірлерге жылыну пункттерін қайта жасақтау үшін бес тонналық 95 контейнер жеткізіліп, Атырау жол дистанциясына 50 дана, Құлсары жол дистанциясына 45 дана контейнер бөлінген. Олар өңірдегі барлық станциялар мен разъездерге орналастырылып, жұмысшылар игілігіне берілді. Сонымен қатар Атырау жол дистанциясына модульдік үйлер де жеткізіліп, олар Нарын, Махамбет, Қарабатан, т.б. станцияларда және шағын бекеттерде орнатылды.  

Былтыр сондай-ақ 37 модульдік ғимарат алынып, жұмысшылардың санитарлық-тұрмыстық жағдайларының жақсаруы мен еңбек қорғау деңгейінің көтерілуіне үлкен ықпалын тигізді. Сонымен қатар 4 дана (DONGFENG) жол талғамайтын автокөлік пен 1 бульдозер алынып, техникалық қор айтарлықтай жаңарды.  

 

Инфрақұрылым
04.03.2025
ҚТЖ және PTC Holding Грузияда терминалдық инфрақұрылымды бірлесіп дамыту туралы уағдаласты
Инфрақұрылым
04.03.2025
Олжас Бектенов теміржол вокзалдарын жөндеу және реконструкциялау жұмыстарын биыл аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
04.03.2025
Үндістаннан Қазақстанға алғашқы контейнерлік пойыз аттанды
Инфрақұрылым / Апта саны
04.03.2025
Ақтөбе өңірінде 140 шақырымнан астам теміржол жаңартылады
Жаңалықтар
04.03.2025
Алтынкөл – Қорғас шекаралық өткелі арқылы пойыздарды тапсырудың тарихи рекорды орнады
Жаңалықтар
04.03.2025
Үй жануарларын пойызда тасымалдау кезінде жолаушы нені білуі керек?
ҚТЖ келбеті
04.03.2025
Сала газетінің саңлағы
Қауіпсіздік
04.03.2025
Қауіпсіздіктің сақталуы – басты қағида
Аймақтар
04.03.2025
Бригаданың бір күні
Қауіпсіздік
04.03.2025
Жүк көлігіне соқтығысты
Инфрақұрылым
04.03.2025
Биыл 1,5 мың шақырым жол сауықтырылады
Жаңалықтар / Мұрағат
04.03.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №16 04 наурыз 2025 жыл
Жаңалықтар
03.03.2025
ҚТЖ және CRCT Қытай-Еуропа бағыты бойынша жаңа сервисті іске қосты
Спорт
03.03.2025
Бейнеу теміржолында қол күрестен сайыс өтті
Әлеумет
03.03.2025
Маңғыстаулық жастар игі іс атқарды
Жаңалықтар
03.03.2025
Қытайдан қосымша жүрдек контейнерлік пойыздарды іске қосу мүмкіндіктері талқыланды
Жаңалықтар
03.03.2025
ҚТЖ темір жол өткелдерінде жүру ережелерін бұзғандарға жауапкершілікті қатаңдатады
ҚТЖ келбеті
03.03.2025
Ақиқатқа айналған арман
Жаңалықтар
03.03.2025
Жыл басынан бері темір жолда 10 адамды басу жағдайы тіркелді
Әлеумет
03.03.2025
Челлендж: Бақытты әйел – бақытты ел