Маңғыстаулық вагон қараушылар «Бүйір рамасын бақылау» акциясына белсене кірісіп кетті

Аймақтар
14.01.2019, 13:56

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ барлық филиалдарында 15 желтоқсаннан бастап «Бүйір рамасын бақылау» төрт айлығы бастау алғаны белгілі. Мақсат – жүк вагондары арбасында құйма бөлшектері сынығын дер кезінде анықтап, апаттың алдын алу және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету.  

Айлықты өз деңгейінде өткізуге Маңғыстау вагон пайдалану депосының бүкіл ұжымы жұмыла кіріскен. Вагоншылардың жұмыс көрсеткіштеріне көз жүгіртсек, 2017-2018 жылдары оннан астам адам «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгілерін кеуделеріне қадады. Депоның вагон қараушылары арасында өз міндеттерін үлкен жауапкершілікпен атқарып, жылжымалы құрамның жолдан шығып кетуіне себеп болатын күрделі ақауларды анықтағандардың аз емес екенін осыдан-ақ байқауға болады. Олардың көбісі – соңғы кезде жиі кездесетін бүйірлік рама ақауын анықтағандар. Мәселен, өткен жылы вагоншылар Ж.Тұрғанбаев букстық тораптың бұзылуын, К.Орынбаев бүйірлік раманың сынығын, Ы.Сатыбалдиев, А.Есбосынов, Б.Дүйсембаев, С.Көпейсінов букстың жылжуын анықтады. Ал, Б.Битанов букстың шашылуын, Ж.Исанов, Б.Тыныштықов, И.Елусинов, Н.Сариев бүйірлік раманың жарығын тапты.

Маңғыстау вагон пайдалану депосының техникалық қызмет көрсету пунктінің вагон қараушысы Берік Дүйсембаев 2017 жылы бүйірлік рамадан аса ірі көлемді, өте қауіпті жарық тапқан еді. Ол одан кейін де, яғни өткен жылдың наурыз, тамыз айларында екі бірдей қауіпті ақауды, жұп доңғалағы дискісінің жарығын және жұп доңғалағының букстық торабының 20 мм-ге жылжуын көрсетіп берді. Осылайша, ол өз ісінің мықты маманы, қырағы вагон қараушы екендігін талай рет дәлелдеді.

Депо директорының орынбасары Майлыбай Камалов вагон шаруашылығындағы ақаулықтардың көбінесе құйылмалы детальдардан келетіндігін айтты. Сондай-ақ ол бұл айлықтың қатаң жүргізілуі вагон депосында басты назарда тұрғандығын жеткізіп: «Қазір ауа райының күрт өзгермелі кезі. Аяз көтеріліп, жел ысқырады. Детальдар қысылады, әр түрлі деформацияларға ұшырайды. Сол үшін сол детальдарға басты назар аудару – шарт. Вагондарға жүк тиеледі, жолға күш түседі дегендей. Мәселен, осы айлық басталғалы бүйірлік рамадан бір ақау, жарықша табылды. Оны Бейнеу станциясындағы техникалық қызмет көрсету пунктінің вагон қараушысы Аманат Сұлтанов дер кезінде анықтады. Вагон Бейнеуде ағытылды», – деді.

Әсел ТАҢАТАРОВА,

Маңғыстау


Аймақтар
20.05.2024
Теміржол саласындағы терминдер мемлекеттік тілде «сөйлей» бастады
Спорт
20.05.2024
Иорданияда үстел теннисінен өткен жарыста маңғыстаулық теміржолшы топ жарды
Аймақтар
20.05.2024
Семей орманында оқу-жаттығу өтті
Жаңалықтар
20.05.2024
Атырау станциясына жаңа басшы тағайындалды
Аймақтар
20.05.2024
Белгі беру-байланыс құрылғыларына күнделікті күтім жасалады
Жүк тасымалы
17.05.2024
Транскаспий дәлізі арқылы теңіз порттарында жүктерді ауыстырып тиеу көлемі артты
Спорт
17.05.2024
Маңғыстау темір жолының 60 жылдығына орай шағын футболдан жарыс өтті
Қауіпсіздік
17.05.2024
Тілсіз жаудан сақтануда тәжірибе маңызды
Жүк тасымалы / Инфографика
17.05.2024
Биыл 4 айда теміржол көлігімен 81 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жолаушылар эвакуацияланды
Жаңалықтар
17.05.2024
Мектеп түлектері ҚТЖ мүмкіндіктерімен танысты
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жол картасы: қауіпсіздік деңгейі артуда
Жаңалықтар / Мұрағат
17.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №42 17 мамыр 2024 жыл
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстан мен Латвия Транскаспий дәлізін дамыту туралы меморандумға қол қойды
Жолаушылар тасымалы
16.05.2024
ҚТЖ жазда 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдамақ
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстанның iшкi су жолдарында жүк кемелері жүре бастады
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстаннан Үрімшіге алғашқы жүк көліктері жөнелтілді
Спорт
16.05.2024
Үздік ойыншылар анықталды
Цифрландыру
16.05.2024
Теміржол көлігін цифрландыру мәселесі сөз болды
Спорт
16.05.2024
Ақтөбеде теміржолшылар арасында жеңіл атлетикадан жарыс өтті