Қажетті материалдар жеткілікті

Аймақтар
15.03.2019, 11:07

Шығыстағы Семей ЖТ бөлімшесі бойынша көктемгі су тасқынына даярлық шаралары қыс ішінде-ақ басталған болатын. Соның нәтижесінде өңірдегі гидрометерологиялық ахуал біршама күрделі болғанымен қазіргі күні теміржол нысандарына төніп тұрған қауіп жоқ.  

Семей магистральдық желі бөлімшесінің аумағы республикамыз бойынша жауын-шашын мол түсетін әрі өзен және бұлақ сулары өте көп аймақ. Сол себептен жылдың осы мезгілі табиғаттың тосын мінезіне жоғары деңгейде даярлық жасауды талап етеді. Өңірдің 8 аумағы қызыл су басу қаупі жоғары алап саналады.

Осыған дейін Семей магистральдық желі бөлімшесі басшылығы арнайы жоспар жасап, көктемгі су тасқынының алдын алу бойынша жұмыстар жүргізген-ді. Оның ішінде еріген қар сулары суағарлар арқылы кәріздерге жіберіліп, су тоспалары мен өзендер және су қоймаларының деңгейі тәулік бойы бақылауға алынған.

Мамандар сөзіне сүйенсек, наурыздың 12 күнгі көрсеткіш бойынша НЖС-6 мекемелеріне тиесілі 440 көпір, 368 құбыр, 181 км арық, 1216 км су жүретін арналар қардан толық аршылып, тазаланған. Сонымен қатар, көктемгі сең жүру және қызыл су тасқынының алдын алып, қажет жағдайда шұғыл жұмылдыру мақсатында қажетті техникалар қазіргі күні толығымен даяр тұр.

– Семей магистральдық желі бөлімшесі басшысы Айдын Шәукежановтың назарда ұстауымен тасқынның алдын алу бағытындағы жұмыстар биыл ерте қолға алынды. Мәселен, қазіргі таңда бөлімше бойынша 43 вагоннан тұратын 5 пойыз жасақталды. 38 платформа жолға шығуға даяр тұр. Бұдан өзге арнайы әзірленген тастар мен темірбетонды шпалдар бар.Инертті материалдар жеткілікті, – дейді НЖС-6 жол бөлімінің бастығы Қайыргелді Ахметжанов.

Жақын күндері тасқынға тосқын қою мақсатында цемент пен құмның, қиыршық тастың мол қоры әзірленбек.

Мамандардың айтуынша, Семей ЖТ бөлімшесі бойынша, су шаю қаупі ең жоғары аумақтар Жаңа-Семей және Аягөз жол дистанциясының қарамағындағы телімдер саналады.Сондықтан, ПЧ-40 пен ПЧ-42 жолшыларына салмақ түсіп тұр.

Ал, бөлімше қарамағындағы желі бойларында жалпы саны 89 қауіпті орын бар. Жекелей тоқталсақ, ПЧ -39-да – 6, ПЧ-40-та – 13, ал Аягөз жол дистанциясы бойынша 20 орын қатерлі аумақтар тізімінде тұр.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей 


Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №101 05 желтоқсан 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру