Шымкентте өтпелер жағдайы тексерілуде

Аймақтар
24.04.2019, 08:22

Қазіргі таңда өтіп жатқан «Назар салыңыздар, өтпе!» айлығы Шымкент жол дистанциясында қарқынды жүргізіліп жатыр. Аталған айлыққа байланысты дистанция бастығы мен орынбасарынан бастап, бас инженер, учаске басшылары, жол шеберлері мен аға электромеханиктерден құралған арнайы комиссия құрылған. 

ПЧ-53 дистанциясының есебіндегі темір жол өтпелерінде Ордабасы ауданына қарасты Бадам станциясы 3255 км, Абай ауданына қарасты 3265 км, Еңбекші ауданына қарасты 3301км, 3294 км өтпелер орналасқан. 

«Тексеру барысында өтпе бойынша кезекшінің міндеті және нұсқаулықтағы талаптарды сақтағандығы қадағаланады. Күзеттегі барлық өтпелер тексеріліп, дыбыстық сигналдардың жағдайы, байланыс құралдарының жұмыс қабілеті, автошлагбаумдардың және қолмен ашылатын көлденең айналмалы шлагбаумдар, электрқуаттағыш пен жарықтандыру құралдарының техникалық жағдайы сүзгіден өткізіледі.

Бақылау кезінде кезекші жұмысшылардың теориялық және практикалық білімін ұштауда өтпедегі құралжабдықтарды қаншалықты дұрыс пайдалана білетіндігі, аяқ астынан туындаған оқыс жағдайларда және қауіпсіздік техникасы еңбегін қорғауда белгі беру мен өтпедегі құралдарды пайдалануда қалай әрекет жасау керектігі көрсетіледі», – деді Шымкент жол дистанциясының жетекші инженері Дана Өмірбаева.

Шымкент – Қызылсай өткеліне өтпе кезекшісі Н.Беков жауапты. Мұнда комиссия мүшелері жөндеуден өтуі тиіс біраз жайттарды анықтады. Бірінші кезекте өтпенің сыртқы және ішкі төсемін жөндеуден өткізу керектігі байқалды. Бұдан бөлек, су бұратын арық, рельстің сол жағындағы бақылауы негізгі рельске тірелмей тұрғанын және металл инструменталды темір жәшіктің сынған бөлігін ерітіп жабыстыру қажеттігі анықталды.

Екінші кезекте, Шымкент – Қызылсай 3301 км 8 пикетінде А.Әжібеков кезекшілік етеді. Бұл өтпеде тақ жолда төсеніштің топырағы шөккен, тақ, жұп жолдардың төсенішін күшейту, жаяу жүргіншілер өтетін жолды жөндеу, бетон қоршауды 85 см дейін биіктетіп жасауды жоспарлау, дәретхананың сыртын әктеу, жөндеуден өткізу, қолмен ашылатын шлагбаумды ұзарту керектігін нақтылады.

Ал Састөбе станциясындағы күзетілетін өтпеге кезекші З.Әуезов жауапты. Онда көлкіген суды айдайтын арық орнату, өтетін тұсты толығымен жаппай тұрғандықтан қолмен жабылатын шлагбаумды ұзарту, жол-көлік апатынан сақтандыратын ескертпе тақтайшаларды жаңарту керектігі ескерілді.

Игілік – Бадам өткеліндегі 3265 км 9 пикеттегі өтпе бойынша кезекші А.Мұсаев екен. Бұл өтпе бойынша анықталған олқылықтар: НР 1.1 белгісін нұсқаулыққа сәйкес рельстен 50 м қайта орнату керек, өтпенің темірбетон төсемін күшейту, тақ жолдағы контррельсті түзеу, жаяу жүргіншілер өтетін ағаш төсемді ұзарту, тақ жолда орналасқан қолмен ашылатын шлагбаумды ұзарту, жұп жолдағы пикетке қарсы 2 дана шпал сынған, жұп жолдағы 2 түйіспенің астындағы КБ бекітілген 1 дана шпал сынған, соларды ауыстыру, темірбетон қоршауды 85 см дейін биіктетуді жоспарлау, асбест үлгісіндегі барлық су айдайтын арықтарды ауыстыру керектігі нақтыланды.

Бадам станциясындағы өтпе бойынша кезекші М.Екудаев. Бұл станцияда да барлық асбест үлгісіндегі су айдайтын арықтарды ауыстыру, ағаштан төселген жаяу жүргіншілер жолын жөндеу, бекеттегі қауіпсіздік үшін линолеумді ауыстыру, журналды жаңарту, қолмен жабылатын шлагбаум өтетін тұсты толық жаппай тұрғандықтан ұзарту керектігі анықталды.

Қалаш – Арыс өткеліндегі 3227 шақырымда өтпе бойынша М.Үсенов кезекшілік етуде. Мұнда да асбесттен жасалған арықты ауыстыру, нормаға сәйкес өте берістегі сигнал белгілерін көзге көрінетіндей етіп көтеру, жұп жолдағы 3227 км түйіспедегі теңестіріп тұратын саңылау жоқ әрі оны реттеу, көлденең қолмен жабылатын шлагбаумды ұзарту керектігі белгілі болды.

Бұдан басқа, күзетілмейтін Тоғыс – Леңгер өткелінде «Тоқта» белгісін, типтік бақылау рельсін орнату, су айдайтын арықтарды тазалау, «Тоқта» белгісін орнату, жарамсыз шпалдарды ауыстыру, тағысын тағы тапсырмалар берілді.

Еске сала кетейік, «Назар салыңыздар, өтпе!» айлығы 26 сәуірге дейін жалғасады.

Жансая СЫДЫҚБАЙ

Сұхбат
09.12.2025
Астық экспорты және вагон кептелісі: негізгі себептер мен шешімдер
Қауіпсіздік
09.12.2025
Дайындықтарын шыңдады
Станция тынысы
09.12.2025
Жосалы станциясы жылды табысты қорытындылады
ҚТЖ келбеті
09.12.2025
Маңғыстаулық жас маман Қуандық Боқаев жастар сыйлығының лауреаты атанды
Жолаушылар тасымалы
09.12.2025
ҚТЖ жаңа жылдық мереке кезінде қосымша пойыздар шығарады
Аймақтар
09.12.2025
Аға буынның айтары бар
Жаңалықтар / Мұрағат
09.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №102 09 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
08.12.2025
Елордалық 1200 астам оқушы мен студент Теміржол көлігі мұражайында болды
Аймақтар
08.12.2025
Болашақ теміржол энергетиктері Семей дистанциясының жұмысымен танысты
Қауіпсіздік
08.12.2025
Екі апталық дәріс өтті
Қауіпсіздік
08.12.2025
Пойыз қозғалысы қауіпсіздігі: 12 команда үздік жобаларын ұсынды
Жолаушылар тасымалы
08.12.2025
ҚТЖ жаңа плацкарт вагондарының алғашқы бейнелерін жариялады
Жаңалықтар
08.12.2025
ҚТЖ мен Өзбекстан темір жолдарының кооперациясы екі елдің көлік мүмкіндігін кеңейтеді
Жаңалықтар
08.12.2025
ҚТЖ мен Астана әкімдігі елорданың көлік жүйесін дамыту стратегиясын талқылады
Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды