Құрылғыларда кінәрат көп

Аймақтар
16.05.2019, 08:18

Жосалы мен Түркістан станциялары арасындағы төрт жүз шақырымнан асатын телім бойында жылжымалы құрамдардың қауіпсіз қозғалысын сақтап, байланыс құрылғыларының кідіріссіз жұмысын қамтамасыз ететін Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясы ұжымы жылдың алғашқы тоқсанында ақау, апат, оқиға секілді жағдайлардың орын алуына жол бермеген.

Байланыс құрылғыларының маневрлік және пойыздық қозғалыс барысында жұмыстан тыс қалуына жол берілмеген. Үш ай ішінде КТСМ құрылғыларымен 51352 дана пойызды бақылаудан өткізген дистанциялықтар назарына алынған пойыздардың ішінен 9 құрамның тоқтатылу себебі 100 пайыз дәлелденіпті. Теміржолшылар нысанасына ілінген пойыздар ішінде 8 рет локомотив және вагон буксының қызуы және 1 рет доңғалақ жұбының тежелуі тіркеліп, 1 вагон құрамнан ажыратылған.

Алғашқы тоқсанда пойыздық және маневрлік жұмыс кезінде апат, ақау, қирау секілді жағдайлардың орын алуына жол берілмеген, алайда байланыс құрылғыларының жұмыстан тыс қалуы секілді кемшіліктер ішінара болса да тіркелген екен. Кемшіліктерге қатысты дер кезінде жөндеу бригадасы мен мамандар учаскелерді тексеріп, анықталған жайларды қалпына келтірген.

– Біздің дистанция теміржолшылары алғашқы тоқсанда қолданыстағы СОБ, байланыс, пойыздық радиобайланыс және КТСМ құрылғыларының жұмысында ақау жібермей, СОБ, байланыс, пойыздық радиобайланыс, КТСМ құрылғыларымен 51352 пойызды бақылаудан өткізіп, жыл жымалы құрамдардың арасынан 9 пойызды тоқтатып тексеруден өткізген кезде тоқтатылу кінәраты толық анықталды. Жылдың алғашқы тоқсанында СОБ және байланыс құрылғыларына күнделікті күтім жасаумен қатар құрылғылардың жұмыстан тыс қалмауы қадағалануда. Алайда кішігірім технологиялық кемшіліктер байланыс құрылғылары кінәратының орын алуына соқтырып, қырағылықты қатаң талап етуде. Мәселен, аталған мерзім ішінде жылжымалы құрамдар жүйесінің тұрақты жұмыс жасауын тексеретін УКСПС, жүк вагондарына жабысқан не салбырап сүйретілген бөгде заттың болмауын бақылайтын КГУ құрылғыларында да жұмыстан тыс қалу орын алмады, – дейді Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының техникалық бөлім бастығы Ақшагүл Күрбенова.

Дегенмен жылдың алғашқы тоқсанында СОБ құрылғыларының 5 мәрте жұмыстан тыс қалуы тіркелді десек, оның 2-еуі (бағыттамалық бұрма үстінде бөгде заттың болуынан) Қызылорда жол дистанциясы ұжымына тиесілі болған. Тіркелген жағдайды тарқатып айтсақ, ақпан айында Бақтысай-Тартоғай станциялары аралығында №3101 пойызға қозғалысқа тыйым салынған белгі берілген, себебін іздестіргенде РШ №1/6 стативінің БК блогы Ж релесі тізбегінің С1 конденсаторы қуатының түгесілгені анықталған. Келесіде, яғни ЭЦ постында НМШ1-400 типті Д2П релесінің №32 контакті сымының сапасыз пайкіленуінен 1-блок участок «жалған бос емес» сигналын көрсетіп, Тереңөзек-Қараөзек аралығында №41 пойыз төрт минут кідіріп жөнелтілген. Бірақ анықталған кемшіліктер мамандар тарапынан дер кезінде жөнделіп, жылжымалы құрамдардың кесте бойынша өткізілуі жолға қойылған. Алайда, осындай себептер жиналып, дистанциялықтардың жұмыс сапасының төмендеуіне әсер еткені де жасырын емес. Бұл дистанцияда әлі күнге тозығы жеткен құрылғылардың болуынан дейді дистанциялықтар. Жаңа құрылғылардың жетіспеуінен ескіні жамап, кемтігін толтырып жөндейтін дистанция шеберханасындағы теміржолшылардың еңбегі ерен екені анық.

– Дистанция есебіндегі 11 дана ДГА қолданыс мерзімі 30 жылдан асқан әрі қосалқы бөлшектердің болмауынан ауыстырылуды қажет етеді. Әлі күнге қолданыста жүрген 1970-1979 жылдары шығарылған, 1986 және 1989 жылы шығарылған 5520 реле алмастыруды қажет етеді, ОРS-2002В типті 84 дана, ОРS-75-2В/160В типті 175 аккумулятор қолданылу мерзімі өтіп кетсе де пайдаланылуда, жаңа типті аккумуляторға тапсырыс берілгенмен, толық қамтамасыз етілмеуде. Өндіріске енгізілген «Сіsсо» құрылғысына техникалық қолдау қажет. Бірнеше перегондағы тұрақты тоқ көзін автобұғаттау жүйесі жаңартылуы керек, – дейді байланыс құрылғыларының жаңасын баптап, ескісін жамап жұмыс жасап келе жатқан дистанциялықтар еңбегін қорғай сөйлеген техникалық бөлім басшысы.

Дистанция ұжымында еңбек өнімділігі қатаң сақталған, қолданыстағы СОБ, байланыс, пойыздық радиобайланыс, КТСМ құрылғыларына және өзге де байланыс құралдарына ағымдағы және кешенді жөндеу жұмыстары жүргізілуде, пойыздардың жүріс қауіпсіздігін толықтай қамтамасыз етілуде. Және де қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған кешенді жоспарлар, ГТСС нұсқаулары және инженерліктехникалық іс-шаралар, ағымдағы күтім жұмыстары толықтай орындалуда. Уақытында ауыстырылуы тиіс байланыс құрылғылары кесте бойынша алмастырылуда. 

Жүк тасымалы
17.05.2024
Транскаспий дәлізі арқылы теңіз порттарында жүктерді ауыстырып тиеу көлемі артты
Спорт
17.05.2024
Маңғыстау темір жолының 60 жылдығына орай шағын футболдан жарыс өтті
Қауіпсіздік
17.05.2024
Тілсіз жаудан сақтануда тәжірибе маңызды
Жүк тасымалы / Инфографика
17.05.2024
Биыл 4 айда теміржол көлігімен 81 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жолаушылар эвакуацияланды
Жаңалықтар
17.05.2024
Мектеп түлектері ҚТЖ мүмкіндіктерімен танысты
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жол картасы: қауіпсіздік деңгейі артуда
Жаңалықтар / Мұрағат
17.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №42 17 мамыр 2024 жыл
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстан мен Латвия Транскаспий дәлізін дамыту туралы меморандумға қол қойды
Жолаушылар тасымалы
16.05.2024
ҚТЖ жазда 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдамақ
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстанның iшкi су жолдарында жүк кемелері жүре бастады
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстаннан Үрімшіге алғашқы жүк көліктері жөнелтілді
Спорт
16.05.2024
Үздік ойыншылар анықталды
Цифрландыру
16.05.2024
Теміржол көлігін цифрландыру мәселесі сөз болды
Спорт
16.05.2024
Ақтөбеде теміржолшылар арасында жеңіл атлетикадан жарыс өтті
Инфрақұрылым
15.05.2024
«Достық-Мойынты» желісінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Темір жол тарихы
15.05.2024
Қазақ теміржолының тарихы жайлы бейнематериалдар сериясы шығады
Спорт
15.05.2024
Үш бірдей жүлдеге ие болды
Жаңалықтар
15.05.2024
Темір жолда қоғамдық тәртіпті сақтау және тасымалдау процесінің қауіпсіздігі жөніндегі шаралар күшейтілді
Аймақтар
15.05.2024
Арыста ауқымды жұмыс атқарылды