Назарда – автотежегіштер дайындығы

Аймақтар
24.09.2019, 14:13

Алда күздің құбылмалы, қыстың қытымыр күндері. Бейнеу локомотив айналым депосында өткен жиында Маңғыстаудағы автотежегіштердің жағдайы пысықталып, қауіпсіз қозғалысты қамтамасыз ету жайы қаралды.

Жиында сала мамандары өткен сегіз айда қанша рет автотежегіш қолданылды, себебі не, қандай жағдайлар орын алды, қателік қай жақтан және техниканың қандай кемшілігі болды... тағысын тағы мәселелер түгел сөз болды. Әрине, автотежегіш қолдануда жолға ауа жайылған мал мен жанның кесірі аз емес екені белгілі, бірақ сонымен қатар техникалық жағдайлар да сарапқа салынды.

Маңғыстау жүк тасымалы филиалы директорының орынбасары Ерлан Бүркітов, Қозғалыс қауіпсіздігі департаментінің Маңғыстау аймағы бойынша бас ревизоры Болат Дүйсәлиев, Маңғыстау вагон депосы басшысы Сәрсенбай Есенқұлов, локомотив пайдалану депосы басшысы Сәндібай Күзенбаев өз пікірлерін білдірді.

«Мақсатымыз – жылжымалы құрамның автоматты тежегіш жабдықтарының қыс мезгілінде үздіксіз және қауіпсіз жұмысын қамтамасыз ету. Сондықтан конференцияда жылжымалы құрамның тежегіш жүйесінде болатын ақаулықтарды талдап, жолдағы ойламаған жерден тап болатын жағдайлардың алдын алу бойынша шаралар әзірленді. Дайындықтағы ерекшеліктер талқыланды. Қызмет көрсету және қыстыгүні автотежегіш жабдықтарын пайдалану, тежегіш рычагты реттеуге ерекше назар аударылды», – деп ақпар берген бас ревизор Маңғыстаудағы қауіпсіздік көрсеткіштеріне де тоқтала кетті.

Айтуынша, жыл басынан бергі сегіз айда Маңғыстаудағы қауіпсіздік жағдайының кері көрсеткіші былтырғы салыстырмалы мерзімдегіден артқан. Өткен жылы 1,5 балл болса, биыл 4 балды құраған. Көрсеткішті жоғарылатып отырған оқиға наурыз айында Маңғыстау станциясында маневр кезінде тепловоздың төрт жолаушылар вагонына барып соғылуы болып отыр. Салдарынан әртүрлі зақымдалулар болып, жылжымалы құрам жөндеуге жіберілген. Сондай-ақ балдың артуына Бейнеу станциясында адам қағып кету жайты да қосылған.

Конференцияға ТД-2 автотежегіштер машинистнұсқаушысы Рамиль Құттымұратов, автотежегіш нұсқаушысы Әлібай Жұмабаев, ВЧД-33 бастығының орынбасары Сәкен Рабаев, вагон қараушы Бауыржан Ізбасқанов, аға вагон қараушы Бикенбай Ерғалиев, РБТ-14 локомотив шаруашылығы бойынша қозғалыс қауіпсіздігі ревизоры Оралбай Абдашов, ТД-2 машинисі Мақсат Абдашов, Мақсат Қамысбаев, Болатбек Ұзақов белсенді қатысып, өз пікірлерін ортаға салды. 

Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды