Алғашқы ұстазым - анам

Аймақтар
27.12.2019, 08:18
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жаңа жылдың алғашқы күні жұмысқа түсетін теміржолшы арудың бірі Гүлмира Исқақова. Ол соңғы екі жылда жаңа жылды жұмыс орнында қарсы алса, биыл ауысымға 1 қаңтарда шығып, Нұр-Сұлтан – Нұрлы жол станциясында пультті басқарып, пойыздар қозғалысын реттемек.

Биылғы жыл тышқан жылы болғандықтан, Гүлмира бұл ешкімге аса зияны жоқ, бәрін үйіне таситын тіршілік иесі болғандықтан, биылғы жыл тоқшылық, тыныштық, татулық жылы болар деп жақсыға жорып отыр.

Гүлмираның теміржолда адал еңбегінің несібесін теріп жүргеніне қаңтарда 19 жыл толады. Қарағанды өңірінің тумасы Астанада көлік және коммуникациялар колледжін бітіргесін еңбек жолын Қостанай облысындағы Құсмұрын станциясында анықтама бюросының дикторынан бастап, вокзал кезекшісі қызметімен жалғастырады. Ал 2003-2010 жылдар Гүлмираның «технар» болып қалыптасқан кезеңі деуге болады. Осы жылдар аралығында ол Тобыл станциясында техникалық кеңсе операторы, станция кезекшісінің көмекшісі, қозғалыс қауіпсіздігі жөніндегі 1 дәрежелі инженер қызметтерін жоғары жауапкершілікпен атқарып, үлкен тәжірибе жинады. Оның бұл еңбек тәжірибесі кейін кәдеге жарап, ол 2010-2017 жылдар аралығында Теміртау станциясында станция кезекшісі болып пультті басқару тізгінін қолына алады.

Гүлмираның өз кәсібін жақсы көретін жан екені бірден байқалады. «Теміржолшы мамандығы маған анамның ақ сүтімен дарыды деуге болады. Анам Светлана Қадырқызы – 36 жыл ғұмырын теміржолға арнаған адам. Менің алғашқы еңбек жолымды Құсмұрында бастауыма да анамның сол станцияға вокзал бастығы болып қызмет бабымен ауысуы себеп болды. Әкем де теміржолдан ұзамай, желілік ішкі істер бөлімінде еңбек етті.

Теміржолда тәжірибесі мол анам ақылшым, ұстазым болды. Қазір өзімнің де бір басыма жететін білім-біліктілігім бар. Бірақ, мұныма қанағаттанбаймын. Сондықтан үнемі білімімді жетілдіріп, толықтырып отыруға тырысамын. Білім шеті мен шегі жоқ теңіз сияқты. Тұңғиығына сүңги бергің келеді. Өзге елдердің теміржолында не болып жатыр, олардың тыныс-тірлігін білуге құмартамын. Қазір ақпарат ағыны минут-секунд сайын жаңарып отыр, сондықтан уақыт талабына сай болуға тырысуың керек», – дейді кейіпкеріміз.

Гүлмира темірдей тәртіпке түзілген теміржолдың талаптары оның жеке өміріне де оң әсерін тигізгенін айтады. Тәртіп, байсалдылық, жылдам шешім қабылдау, қандай жағдайда да салқынқанды болу – бүгінде оның өмірімен біте қайнасып кеткен қасиеттерге айналды.

«Станция кезекшісін қозғалыс командирі деп бекерге айтпаса керек. Біздің жұмыста бірінші кезекте тәртіп қатаң сақталуы тиіс. Жылжымалы құрамдар жұмысын реттеу еркелігіңді көтермейді. Бір жерде мүлт кетсең, үлкен қауіпке жол беруің мүмкін. Екіншіден, ойың сергек, жылдам шешім қабылдай алуың керек. Бұл жерде сауатты болудың маңызы зор. Сондықтан да станция кезекшісі қызметіне бірден кірісе алмайсың, сыртта жүріп, пойыздардың қозғалысымен тікелей байланысты түрлі қызметтердің төменгі сатысынан өтіп қана бұл жауапты қызметті мойныңа жүктей аласың. Теміржолшылар арасында үш «батыр» деп аталып кеткен ИДП, ПТЭ, ИСИ ережелерін жатқа білуің керек. Станция кезекшісі қызметіне тұрарда осы ережелерді білуің емтихан арқылы тексеріледі. Бір жағынан станция кезекшісі станция бастығының көмекшісі де болып табылады. Сондықтан да станция бастығы ДС, ал станция кезекшісі ДСП деп қысқартылып айтылады. Станция кезекшісі пойыздардың қозғалысын ұйымдастырумен қатар локомотив, жол, белгі беру-байланыс, электрмен жабдықтау сияқты пойыздар қозғалысымен тікелей байланысты барлық шаруашылықтармен тікелей байланыста жұмыс істейді. Сондықтан олармен жұмыс істеу барысында психолог та болуың керек» деп сөзін түйіндеген Гүлмира Қайырбекқызы бос уақытын қыздарына арнаумен қатар техникалық, тарихи, әдеби кітаптар оқып, музыка тыңдағанды, таза ауада серуендегенді ұнатады екен. 

Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді
Жүк тасымалы / Апта саны
13.05.2025
ҚТЖ желісінде жүк тасымалы 4,5%-ға артты
Сұхбат
13.05.2025
Қанат ӘЛМАҒАМБЕТОВ: «Шиеленісті жағдайды уақытылы шешуге мүдделіміз»
Аймақтар
13.05.2025
Ғибратты ғұмыр
Аймақтар
13.05.2025
Жүз жасаған кейуана
Станция тынысы
13.05.2025
Болашақ станциясы өсім жолында: жаңа дәреже – жаңа міндеттер
Аймақтар
13.05.2025
Теміржолшылар Жеңіс күні бірлік пен рухты паш етті
Жаңалықтар / Мұрағат
13.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №36 13 мамыр 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қытайдан Орталық Азия елдеріне контейнерлік тасымал 104%-ға өсті
Жаңалықтар
12.05.2025
Қазақстан бидайы алғаш рет БАӘ нарығына шықты
Жаңалықтар
12.05.2025
Алты ел еуразиялық дәлізді қалыптастыру барысын талқылады
Спорт
12.05.2025
Бес вагон сүйреп рекорд орнатты
Аймақтар
12.05.2025
Шымкент вокзалы маңындағы алып сағат қайта іске қосылды
Жүк тасымалы
12.05.2025
Қазақстан, Өзбекстан және Тәжікстан теміржолшылары жүк тасымалдау көлемін ұлғайтуды талқылады
Әлемде
12.05.2025
Қырғызстанда Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан бағыты бойынша алғашқы тоннельдің құрылысы басталды
Әлемде
12.05.2025
CAF компаниясы жаңа Oxygène электр пойызын таныстырды
Жаңалықтар
10.05.2025
Павлодарлық теміржолшылар ардагерді Жеңіс күнімен құттықтады
Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты