ҚТЖ-да энергияны тиімді пайдаланатын поезд машинистерінің рейтінгі жасалмақ

Трансформация
23.06.2021, 09:37
«ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС-де тартым-энергетикалық ресурстарын тұтынуды басқару тәсілдері қайта қарастырылмақ. Бұл туралы жол бөлімшелері мен локомотив деполары өкілдерінің қатысуымен «Отын мен электр энергиясы үлестік шығынын оңтайландыру» атты жоба шеңберінде өткен «Цифрлық трансформация» бағдарламасының отырысында айтылды. Шығындарды оңтайландыру бойынша жоба пилоттық тәртіпте Павлодар, Екібастұз, локомотив пайдалану деполары мен Ерейментау айналым депосында жүзеге асырылатын болады. Заманауи ақпараттық технологиялар, есепке алу жүйесі және энерго ресурстарды тұтынуды нормалауды қоса алғанда пойыздар тартымы бойынша энергия тиімділікті арттыру бойынша ұйымдастырушылық-техникалық шаралар жоспары жасалды. Екібастұз локомотив пайдалану депосының бастығы Әмір Тәкішевтің айтуынша, энергия тиімділікке локомотив отынын экипировкалаудың технологиялық үдерісін автоматтандыру, дизель отынын ұрлау фактілерінің жолын кесу арқылы қол жеткізуге болады.
«Ресурс жинақтау шараларының бірі – локомотив бригадаларын отын үнемдегені үшін ынталандыру. Пойыз тартымы бойынша электр энергиясы мен отынды үнемдеуге қол жеткізген пойыз машинистері ТОП-5 және ТОП-10 рейтингіне кіретін болады. «Рейтингке» кіретін машинистерді ынталандыру мақсатында оларға сыйақы төленеді», деді Ә.Тәкішев.
Машинистің шеберлігі әр сапар арасында қалыптасады. Осыны ескере отырып деподағы тәжірибелі машинистер жас әріптестеріне тәлімгерлік етеді, бұл локомотив жүргізу тиімділігін арттырып, жолда жүргенде отынның үлестік шығынына әсер етеді. Қазіргі таңда пойыз тартымына отын-энергетикалық ресурстар есебін жүргізу және оны бақылауды «Энерго диспетчерлік тартым» автоматтандырылған басқару жүйесі жүргізеді (АСУ ЭДТ).  Адами факторсыз жұмыс істейтін жүйе өз бетінше локомотив жүргізген жұмыс параметрлері мен электр энергиясы және дизель отынының іс жүзіндегі шығынын салыстыра қарастыра алады. Отынды шығындау жалпы нормадан ауытқыған жағдайда ол белгі береді. Жүйедегі нақты уақыт режиміндегі барлық ақпарат локомотив депосына және орталық аппаратқа түсіп отырады, сол жерде шұғыл шешімдер қабылданады.  
Жүк тасымалы
23.09.2025
Астық таситын вагондар 16,3 мыңға жетті – Сауранбаев
Бейнелер
23.09.2025
«Jibek Joly» туристік пойызы жолға шықты
Жолаушылар тасымалы
23.09.2025
Ұлттық тасымалдаушы «Поттер пойызын» іске қосады
Қауіпсіздік
23.09.2025
Жамбылда пойыз бен көліктің соқтығысуы жиілеп кетті
Қауіпсіздік
23.09.2025
Жыл басынан бері темір жол бойында 26 адам қаза тапқан
Жаңалықтар
23.09.2025
ҚТЖ мен Wabtec 4,2 млрд долларлық ірі келісімге қол қойды
Аймақтар
23.09.2025
Семей ЖТ бөлімшесінде күзгі комиссиялық бақылау басталды
Инфрақұрылым
23.09.2025
Вокзалдар қалай жаңғыртылуда?
Жаңалықтар
23.09.2025
ҚТЖ-да Абай Құнанбайұлының 180 жылдығына орай әдеби кеш өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №77 23 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
22.09.2025
Қауіпсіздікті сақтау – өміріңді сақтау
ҚТЖ келбеті / Бейнелер
22.09.2025
Теміржолшы қазақ тіліннен сабақ беріп жүр
Әлеумет
22.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияға қатысты
Жаңалықтар
22.09.2025
Биыл «ҚТЖ» отандық жеткізушілермен 87,6 млрд теңгеге келісімшарттар жасасты
Жаңалықтар
22.09.2025
Қазақстан Азия-Тынық мұхиты аймағы нарығына шығуға ниетті
Әлеумет
22.09.2025
Бала қиялындағы болашақ
Жолаушылар тасымалы
22.09.2025
100-ден астам қазақстандық «Jibek Joly» туристік пойызымен жолға шықты
Жаңалықтар
20.09.2025
Елордалық 500 теміржолшы жалпы қалалық сенбілікке қатысты (Фото)
Жаңалықтар
20.09.2025
Wabtec АҚШ-тан тыс жерде алғаш рет дизель қозғалтқыштарын өндіруді Қазақстанда іске қоспақ
Жүк тасымалы
19.09.2025
Астық тасымалының жартысына жуығы Ақмола облысына тиесілі