ҚТЖ-да энергияны тиімді пайдаланатын поезд машинистерінің рейтінгі жасалмақ

Трансформация
23.06.2021, 09:37
«ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС-де тартым-энергетикалық ресурстарын тұтынуды басқару тәсілдері қайта қарастырылмақ. Бұл туралы жол бөлімшелері мен локомотив деполары өкілдерінің қатысуымен «Отын мен электр энергиясы үлестік шығынын оңтайландыру» атты жоба шеңберінде өткен «Цифрлық трансформация» бағдарламасының отырысында айтылды. Шығындарды оңтайландыру бойынша жоба пилоттық тәртіпте Павлодар, Екібастұз, локомотив пайдалану деполары мен Ерейментау айналым депосында жүзеге асырылатын болады. Заманауи ақпараттық технологиялар, есепке алу жүйесі және энерго ресурстарды тұтынуды нормалауды қоса алғанда пойыздар тартымы бойынша энергия тиімділікті арттыру бойынша ұйымдастырушылық-техникалық шаралар жоспары жасалды. Екібастұз локомотив пайдалану депосының бастығы Әмір Тәкішевтің айтуынша, энергия тиімділікке локомотив отынын экипировкалаудың технологиялық үдерісін автоматтандыру, дизель отынын ұрлау фактілерінің жолын кесу арқылы қол жеткізуге болады.
«Ресурс жинақтау шараларының бірі – локомотив бригадаларын отын үнемдегені үшін ынталандыру. Пойыз тартымы бойынша электр энергиясы мен отынды үнемдеуге қол жеткізген пойыз машинистері ТОП-5 және ТОП-10 рейтингіне кіретін болады. «Рейтингке» кіретін машинистерді ынталандыру мақсатында оларға сыйақы төленеді», деді Ә.Тәкішев.
Машинистің шеберлігі әр сапар арасында қалыптасады. Осыны ескере отырып деподағы тәжірибелі машинистер жас әріптестеріне тәлімгерлік етеді, бұл локомотив жүргізу тиімділігін арттырып, жолда жүргенде отынның үлестік шығынына әсер етеді. Қазіргі таңда пойыз тартымына отын-энергетикалық ресурстар есебін жүргізу және оны бақылауды «Энерго диспетчерлік тартым» автоматтандырылған басқару жүйесі жүргізеді (АСУ ЭДТ).  Адами факторсыз жұмыс істейтін жүйе өз бетінше локомотив жүргізген жұмыс параметрлері мен электр энергиясы және дизель отынының іс жүзіндегі шығынын салыстыра қарастыра алады. Отынды шығындау жалпы нормадан ауытқыған жағдайда ол белгі береді. Жүйедегі нақты уақыт режиміндегі барлық ақпарат локомотив депосына және орталық аппаратқа түсіп отырады, сол жерде шұғыл шешімдер қабылданады.  
Жаңалықтар
05.05.2025
Пойызда есірткімен ұсталған азамат 5 жылға сотталды
Аймақтар
05.05.2025
Түрксіб жауынгерлерінің жорық жолы
Темір жол тарихы
05.05.2025
Әкелер жүрген ізбенен...
Қауіпсіздік
05.05.2025
Еңбекті қорғау күніне орай интеллектуалдық сайыс өтті
Темір жол тарихы
05.05.2025
Әлия Молдағұлова теміржолшылар әулетінде өсті
Жолаушылар тасымалы
05.05.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?
Жүк тасымалы
02.05.2025
Жыл басынан бері темір жол көлігімен 4,7 млн тонна астық тасымалданды
Жаңалықтар
02.05.2025
Электровоз паркі жаңарады
Жүк тасымалы
02.05.2025
Атырау бөлімшесінде жүк тасымалы артты: Бірінші тоқсанның нәтижелері көңіл қуантады
Жаңалықтар
02.05.2025
Екібастұзда теміржол бандаждарын шығаратын электрометаллургия зауытының құрылысы басталды
Әлемде
02.05.2025
Жылан пойыздарды екі сағатқа тоқтатып қойды
Аймақтар
02.05.2025
Абай облысының әкімі темір жол вокзалдарының жобасымен танысты
Жолаушылар тасымалы
30.04.2025
«Jibek Joly» туристік пойызы кезекті сапарға аттанды
Жүк тасымалы
30.04.2025
Қазақстан астығы теміржол арқылы Мароккоға жөнелтілді
Темір жол тарихы
30.04.2025
Сталинград майданының жауынгері
Әлемде
30.04.2025
Өзбекстан Ташкент – Хиуа бағытына жаңа вагондарды іске қосты
Қауіпсіздік
29.04.2025
Практикалық сабақтардың тиімділігі жоғары
Қауіпсіздік
29.04.2025
Дүниежүзілік еңбек қорғау күні аясында Жіңішке станциясында арнайы тренинг өтті
Инфрақұрылым
29.04.2025
Машина жасау саласы қалай дамуда?
Қауіпсіздік
29.04.2025
Еңбекті қорғау – қауіпсіздік кепілі