Қазақстан темір жолында «Бүйір рамасын бақылау» төрт айлық шарасы басталды

Инфрақұрылым
24.12.2018, 10:52

Желтоқсанның 15-інен басталған айлық 15 сәуірге дейін жалғаспақ. Шараның мақсаты – пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, жүк вагондары тележкаларының құйма бөлшектерінің ақауына жол бермеу.  

Елімізде бүйір рамасының жағдайын бақылау үшін 4 айлық шара ұйымдастыруға себеп болған жағдай, соңғы жылдары Қазақстанда осы вагон бөлігінің ақауына қатысты пойыздар апатының көбеюі болып отыр. Тек бізде ғана емес, Ресейде де, қала берді жүк вагондары бір табанды теміржолда жүйткіп жатқан ТМД елдеріне ортақ проблема болып отыр екен. Мәселен, биыл 31 шілдеде Мойынты-Шығанақ телімінде жүк вагондарының жолдан шығып кету оқиғасына осы ақаулы бүйір рамалары себеп болған.

Сондықтан ұлттық компания әкімшілігі ҚР ИДМ-нің 2015 жылдың 26 наурызындағы «Темір жол көлігінде қауіпсіздік ережелерін бекіту туралы» бұйрық ережесіне сәйкес «Азовэлектросталь» зауытынан 2009 жылы жасалып шыққан бүйір рамаларын пайдаланудан алып тастау туралы ұсыныс жасады. Алайда мұны жүзеге асыруда заң тұрғысында бірқатар кедергілер туындауы мүмкін екен.

Уәкілетті органдардың өкімінсіз ҚТЖ жеке операторлардың аталған бүйір рамаларын қолдануына тыйым сала алмайды. Сондықтан , жеке операторлардың осы зауыт өнімдерін, аталған вагон бөлшегін тәжірибеде қолдануы жалғасып жатыр. Қазақстандық теміржолшылардың айтуынша, бүйір рамасының сынуы жағынан «Азовэлектросталь» және «Кременчугский сталелитейный завод» кәсіпорындары көш бастайды. Қазақстан аумағында сынған рамалардың жалпы саны 2010 жылдан бергі уақытта 85 жағдайды құраған. Олардың бәрі – «Кременчугский сталелитейный завод» пен «Азовэлектросталь» кәсіпорнында жасалып шыққан өнім. Ал биыл алғашқы жартыжылдықта Астана вагон пайдалану депосының жұмысшылары жүргізген жоспарлы жөндеу барысында 36000 раманың 1412-нен бүйір рамасының ақауы табылған.

Жалпы бүйір рамасы ақауының көбейіп кетуі себептерінің негізгі нұсқаларына раманы құю сапасының төмендеуі немесе дұрыс емес құрастырымдық шешімдер жатады. Мәселен, бүйір рамасын құрастыруда 1990 жылдар соңында өзгерістер болып, консоль бөлігінің қимасы қос таврлы түрінен қорапты түріне ауыстырылған болатын.

Сондықтан аталған айлыққа «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен оның барлық филиалдары, «Жүк тасымалы» АҚ, Магистралдық желі дирекциясы, тағы басқа барлық құрылымдық бөлімдер мен өндірістік телімдер түгел атсалысуы қажеттігі атап өтілген. 

Райхан РАХМЕТОВА 


Жаңалықтар
05.07.2024
ҚТЖ жеке кассада билеттерді заңсыз қайта сату фактілерін анықтады
Темір жол тарихы
05.07.2024
Мұхаметжан Тынышпаевтың 145 жылдығына арналған іс-шаралар жалғасуда
Әлеумет
05.07.2024
Теміржолшылардың балалары елордаға саяхаттады
Жаңалықтар
05.07.2024
«ҚТЖ-100 жас есім»: үшінші кезеңге іріктеу басталды
Жаңалықтар
05.07.2024
Биыл 5,6 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
05.07.2024
Ауыр техникалар жұмысты жеңілдетуде
Аймақтар
05.07.2024
Ерлікке тең ерен еңбек иелері
Жүк тасымалы
05.07.2024
Қазақстан – Қытай іскерлік кеңесінің кезекті отырысы өтті
Жаңалықтар
05.07.2024
Атырауда жүк вагондарын шығаратын зауыт ашылды
Жаңалықтар
05.07.2024
ШЫҰ саммитінде ТХКБ-ны дамыту құжатына қол қойылды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №56 05 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
04.07.2024
ҚТЖ мен Қытай көлік министрлігі басшылығы ынтымақтастық перспективаларын талқылады
ҚТЖ келбеті
04.07.2024
Қырағы вагон қараушы
Инфрақұрылым
04.07.2024
110 жыл бұрын қаланған станцияда жаңғырту жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар
04.07.2024
Сұйытылған газ тасымалы ерекше бақылауда
Жаңалықтар
03.07.2024
Си Цзиньпин: Транскаспий дәлізі үшінші трансшекаралық темір жол құрылысын жеделдетеміз
Жаңалықтар
03.07.2024
ТХКБ Еуразия құрлығындағы көлік-логистика қатынастарын дамытуға тың серпін береді – Тоқаев
Жаңалықтар
03.07.2024
Тоқаев пен Си Цзиньпин Транскаспий дәлізі бойынша теміржол контейнерлерін жөнелту телекөпіріне қатысты
Жаңалықтар
03.07.2024
ҚТЖ-ның «Жасыл істер марафоны» акциясына 1,5 мың қызметкер қатысты
Қауіпсіздік
03.07.2024
Өткелде мұқият болыңыз