Жиделі станциясының теміржолшылары көнетоз нысанда қатал қысқа төтеп беруге бекініп отыр

Станция тынысы
03.12.2021, 10:47
Асхат Райқұл

Тоғыз жолды тоғыстырған Шу станциясынан Сарышағанға апаратын қос рельсті бойлай жүре берсеңіз, отыз шақырымнан аса бергенде алақандай ғана ауыл көрінеді. Бұл – төртінші класты Жиделі станциясы. Қырық шақты түтіні бар алақандай елдімекен сырт көзге жұпыны. Оңтүстік өңірге қатынайтын барлық пойызды күтіп алып, шығарып салатын шағын станцияның ғимараты сонау Кеңес заманында тұрғызылған. Сылап-сипауымен әрін тайдырмай тұр демесең, ескірген.

«Мен станция басшылығына келгелі он алты жыл. Одан төрт жыл бұрын, яғни 2001 жылы жылу құбыры ауыстырылыпты. Содан бері бір шегесі жаңартылған жоқ, күзгі, көктемгі тексеру комиссиялары келген сайын ахуалды жасырмай айтып келеміз. Бірақ станция ғимаратын жөндеу жұмыстарына қаржы қаралмай тұр. Міне, тағы қыс келді. Ал бұл аймақтың ауа райы қатал, бұрқасын бораны, ызғарлы желі қыс бойы бір тынбайды. Қар қалың түседі», – деді станция басшысы Әнуар Дәулетбақов.

Бір қуанарлығы, станцияның қазандығы электрмен жылытылады. Ауыз суды сусорғыдан пайдаланады. Жиделіліктердің қысқы отыны – көмір. Көмір жеткізуден кедергі жоқ, тұрғындар қыстық отынды уақытылы түсіріп алған. Станцияда екі кезекші еңбек етеді – Ержан Жангутиев пен Асылзат Махамадиев. Екеуі де берідегі Шу қаласынан қатынап жұмыс істейді.

«Жиделінің қысы қытымыр. Осында бірнеше жылдан бері жұмыс істейміз. Қыс жақындағаннан жұмыс орнымыздың есік-терезелерін қымтаған боламыз. Бірақ ағаш материалынан жасалған есік-терезелер ескірген, жылу сақтамайды, суық өткізеді. Осыны жаңалап беріңіздер деп басшылыққа жылда құлаққағыс жасап келеміз», – деген өтініштерін айтады олар да.

Тіршілігі бұйығы ауылдың тынысын ашып тұрған Жиделі станциясының төрт жолын босатпай пойыздар күндіз-түні жөңкіліп жатыр...

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті