Астық тасымалдау жайы талқыланды

Жүк тасымалы
18.10.2022, 09:19
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ, Ауыл шаруашылығы министрлігі және «Атамекен» ҰКП бірлескен отырысында биылғы астықты тасымалдау мәселесі талқыланды. Жиынға Қазақстан астық өңдеушілер одағы өкілдері, астық трейдерлері, ірі экспорттау мен экспедиторлар қатысты.

Қазақстанда астық тасымалдаушы вагондар паркі 2014 жылдан бері бәсекелес ортаға берілген. Барлығы 10 мыңнан астам хоппер-астық тасымалдаушы бар, соның негізгі бөлігін «Астық Транс» АҚ басқарады. Жабық вагондар паркінде 17,5 мыңнан астам вагон бар. Соның ішінде азық-түлік жүктерін тасымалдауға жарамды 2 мың жабық вагон «Қазтеміртранс» АҚ меншігінде.  

Биыл қыркүйек айында Қазақстан ішінде астық тиеу өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13 пайызға, экспорт 14 пайызға өскен. Ұнтақталған өнімдерді тиеу республика бойынша 34 пайызға, экспортқа жіберу 87 пайызға артқан. Вагон паркіне сұраныс шарықтау шегіне жететін кезде Қазтеміртранс вагондарына да сұраныс біршама өскен, ал оларды пайдалану бағасы нарықтан 30-40 пайыз төмен.  

Отырысқа қатысушылар вагон паркін тиімді пайдалану, вагондардың орташа айналымы уақытының 60 пайызын құрайтын станцияларда бастапқы және соңғы операцияларды жүзеге асыру кезінде вагондар айналымының уақытын қысқарту, т.б. мәселелерді ортаға салды. Мәселен, тиеу үшін 6 тәулікке дейін, түсіруге 4 тәулікке дейін уақыт кетеді. Астық тиеу демалыс күндері, яғни элеваторлар қос тарифпен жұмыс істегенде немесе жұмыс істемей тұрғанда азаяды. Сондай-ақ элеваторлардың облыс және аудан орталықтарынан алыстығына байланысты кедендік және ілеспе рұқсат беру құжаттарын ресімдеу 4 тәулікке дейін созылып кетеді.  

Вагондардың нормативтік айналымын орындау және олардың тапшылығын болдырмау үшін ҚТЖ ірі жүк жөнелтушілермен бірлесе астық жүктерін бағдарлауды ұйымдастырды, бұл вагондардың жүру жолында қайта өңдеуді болдырмайды және тәулігіне 800 км-ге дейінгі бағдарлау жылдамдығын қамтамасыз етеді.  

Жиын барысында ҚТЖ астық пен ұн тасымалдау үшін бос вагондарды бөлу бойынша елдің жетекші астық өндіруші өңірлерінде жұмыс топтарын құруды ұсынды. Олардың құрамына Ауыл шаруашылығы министрлігінің, «Атамекен» ҰКП өкілдері, жекеменшік вагон операторлары мен жүк жөнелтушілер кіреді. Қатысушылар логистиканы ұйымдастыру бойынша басқа да мәселелерді талқылап, осылай жиындарды тұрақты өткізіп тұруға келісті.  

 

Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті