Тұрғындардың көмірге деген сұранысы төмендеген

Жүк тасымалы
04.11.2022, 11:08
Ерман Әбдиев

Тараз қаласы бойынша меншікті тілші

Жамбылдық теміржолшылар жергілікті билікпен бірлесе тұрғындарды қатты отынмен қамтамасыз ету бойынша 31 қазандағы есеппен жоспарды 93,5 пайызға орындады. Көмір тасымалданатын тұйықтардағы жағдай да бақылауда тұр. Бүгінгі таңда облыста көмір сатумен 31 нарық субъектісі айналысады. 35 теміржол тұйығы бар, онда 15 157 тонна көмір түсірілген.

Ал, жалпы 2022-2023 жылдарға өңірге қажетті көмір қоры – 221,1 мың тонна. Оның 60,8 мың тоннасы коммуналдық қажеттелікке, 160,3 мың тонна тұрғындар сұранысына жұмсалмақ. Бүгінде коммуналдық қажеттілікке тиесілі 60,8 мың тонна көмір толық жеткізіліп, жоспар 100 пайызға орындалып отыр. Ал, тұрғындар сұранысын өтеу бойынша керекті көмірдің 145,8 тоннасы жеткізіліп, тасымалдау 91,0 пайызға орындалған.

«ҚТЖ Жүк тасымалы» ЖШС филиалы – «ЖТ – Жамбыл бөлімшесі» директорының логистика бойынша орынбасары Әділ Түсіповтың айтуынша, қазірге дейін теміржолмен 304,1 мың тонна көмір жеткізілген. Оның 97,5 мың тоннасы көрші жатқан Қырғызстан республикасына жүк көліктері арқылы тасымалданыпты. Қалған – 206,6 мың тонна өңірге тиесілі қатты отын.

Қазір Жамбыл облысында Шұбаркөл мен Қаражыра маркалы көмірге сұраныс жоғары. Олардың бағасы тоннасына қарай, шалғай елді мекендерге жеткізу құнын қосқанда тоннасына – 18-21 мың теңге шамасында. Жамбыл, Байзақ, Талас, Мойынқұм аудандарында көмір сатумен айналысатын теміржол тұйықтары жоқ. Бұл ауданның тұрғындары Тараз, Шу қалаларындағы теміржол тұйықтарынан көмір сатып алады.

–  2022-2023 жылдардағы күзгі-қысқы кезеңдерде тұрғындармен тұтынылатын көмірдің көлемі 160,3 мың тоннаға жоспарланды. Былтырғы маусыммен салыстырғанда (188,0 мың тонна) қажеттілік 27,7 мың тоннаға төмендеді. Бұл көрсеткіш 2021 жылы 20 елді мекеннің газдандырылуымен төмендеп отыр, – дейді Жамбыл облысы әкімдігі энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасының басшысы Құдайберген Қорғанбаев.

 

Жүк тасымалы
26.11.2022
Биыл Ақтау және Құрық теңіз порты арқылы 1,5 млн тонна жүк тасымалданды
Жаңалықтар
25.11.2022
Теміржолшы Құттыбек Шархатбаевқа әріптестері ескерткіш тақта орнатты
Темір жол тарихы
25.11.2022
Оқушылар теміржолшылар мұражайындағы жәдігерлермен танысты
Қауіпсіздік
25.11.2022
Келер жылы локомотивтерге бейнетіркегіш құрылғысы орнатылады
Жүк тасымалы
25.11.2022
ТХКБ – жүк тасымалдаудың тиімді дәлізі
Инфрақұрылым
25.11.2022
Биыл 943 км жол жөндеуден өтті
Әлеумет
25.11.2022
Кадр саясатына жаңаша көзқарас
Жаңалықтар
25.11.2022
Алматыда ҚТЖ қолдауымен 5G байланыс жүйелерін дамыту бойынша құзыреттілік орталығы ашылды
Мұрағат
25.11.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №92 25 қараша 2022 жыл
Жаңалықтар
24.11.2022
7 мыңнан астам жүк вагоны жөндеуден өтті
Аймақтар
24.11.2022
Ерен еңбек еленді
Әлемде
24.11.2022
Әзербайжан ел бойынша ең үлкен теміржол көпірін салып жатыр
Жүк тасымалы
24.11.2022
Алматы бөлімшесі бойынша құрылыс жүктері мен кендерді тиеу артты
Әлемде
24.11.2022
Жоғарғы орындағы жолаушыларға төменгі орында тамақтануға ресми рұқсат берілді
ҚТЖ келбеті
23.11.2022
Баба ізін басқан шөбере
Әлемде
23.11.2022
Моңғолия 2030 жылға қарай жүк тасымалын 41 млн тоннаға жеткізбек
Жаңалықтар
23.11.2022
«Тальго» пойызына отырған ресейлік блогер сапары жайлы шолу жасады
Жолаушылар тасымалы
23.11.2022
"Бригадир конверті" қызметін 150 мыңнан астам адам пайдаланған
Темір жол тарихы
23.11.2022
95 жыл бұрын Луговой станциясында Түркістан-Сібір магистралінің алғашқы рельсі төселді
ҚТЖ келбеті
22.11.2022
Дөңес кезекшісі