Теміржолшылар биылғы көмір тасымалына қамданып жатыр

Жүк тасымалы
16.06.2023, 10:50
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Ел шығысындағы теміржолшылар алдағы қысқы маусымға даярлық шаралары аясында көмір тасымалын ұйымдастыру ісін бастап кетті. Бұл орайда бөлімше басшысы Владимир Бабиченконың тікелей бұйрығымен арнайы жедел штаб құрылды.

Штаб мүшелерінің арасында бөлімше басшысының бірінші орынбасары Қуаныш Әміренов және Дегелең, Жаңа-Семей, Жаңғызтөбе, Аягөз, Риддер және Жаңа-Өскемен, т.б. станциялардың басшылары бар. Жедел штаб өз жұмысын қазіргі күннің өзінде шұғыл түрде бастап кетті. Олар жергілікті атқарушы орган өкілдерімен бірлесіп тұрғындар үшін жеңілдікпен берілетін көмір алатын кірме жолдардың аудитін жүргізуде.  

Жалпы, жазғы мезгілде ерте басталатын қатты отын тасымалына ұлттық компания үлкен даярлықпен кіріспек. Мәселен, өткен жылы ҚТЖ бойынша 22 мың жартылай вагонның 19 мыңы көмір тиеуге берілген болатын. Ал ағымдағы жылы қыркүйек айының басында жартылай вагондардың саны 25 мың болмақ. Оның шамамен 20-21 мыңы қатты отын тасымалдауға жұмылдырылатын болады. Бұл 10 пайызға көп.  

Дегенмен биылғы жылы жедел штаб мүшелерінің алдындағы жауапкершілік біршама жоғары болып тұр. Осы ретте алдағы уақыттардағы атқарылатын жұмыстардың жоспары жасалынып, егжей-тегжейлі міндеттер қатары нақтыланды. Атап айтсақ, барлық станциялардың басшылары бөлімшенің логистика және жүк тасымалын ұйымдастыру бөліміне әр тәулік сайын көмір тұйықтарындағы, жылу қазандықтарындағы көмір қоры жайында таблица түріндегі есеп өткізіп отыруы керек. Сонымен қатар олар әрбір селекторлық кеңес барысында көмір тиеудегі қиындықтар мен босаған вагондарды жинап алудағы проблемалар жайында баяндап отырулары қажет. Бұл орайда бірінші класты Дегелең станциясының бастығы Талғат Башировке жүктелер міндет жоғары болмақ.  

Десек те, міндеттемелердің ең маңыздысы логистика және жүк тасымалын ұйымдастыру бөлімінің мамандарына жүк жіберуші «ВостокУгольПром» ЖШС-нің қызметкерлерімен тығыз жұмыс істеу қажеттігі болып отыр. Оларға биылғы жылыту маусымында арнайы ұйымдастырылған маршруттар бойынша қатты отын жөнелту көлемін арттыру, «Қазтеміртранс» АҚ вагондарының айналымын біртіндеп жоғарылату сынды тың міндеттер жүктелді. Бұл орайда бастапқы және соңғы операциялар бойынша арнайы жұмыс жоспары құрылмақ.  

Қорыта айтқанда, жедел штаб жүргізетін жұмыстың басты мақсаты алдағы 2023-2024 жылдардағы жылыту маусымында көмір тиеу мен түсіру жұмысын тұрғындар үшін, бюджеттік мекемелер үшін және жылумен қамтушы мекемелердің нормативті көмір қорының болуы үшін кедергісіз жүргізу болмақ. Сондай-ақ Семей және Өскемен өңірі теміржолшылары бұрынғыдай бөлек емес, осы жолы бірлесіп жұмыс жүргізетін болады.  

 

Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?