2 жылда Достық-Мойынты телімінде 870 шақырымдық екінші жол салынбақ

Инфрақұрылым
25.03.2022, 09:12
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы мемлекетіміздің 2025 жылға дейінгі аралықты қамтитын «Қуатты аймақтар – еліміздің даму драйвері» атты ұлттық жобасы шеңберінде ұзындығы 870 шақырымдық Достық-Мойынты телімінде екінші жолды салуды жоспарлап отыр.

Жоба 2022-2024 жылдар аралығында жүзеге асырылып, оның барысында 31 станция қайта құрылымдаудан өтеді деп жоспарлануда. Демек, биыл аталған телімде екінші жолдар құрылысы басталады.

Құрылыстың негізгі мақсаты – болжамды тасымал көлемін есепке ала отырып, резервтік қуаттылығын қамтамасыз ету арқылы Мойынты-Достық-Алашанькоу телімдерінің транзиттік өткізу және өңдеу қабілеттілігін арттыру, сондай-ақ, транзиттік контейнерлік пойыздардың жылдамдығын тәулігіне 1500 километрге дейін ұлғайту болмақ. Құрылыс біткеннен соң Достық-Мойынты телімін электрлендіру көзделуде екен. Ал жобаны Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты есебінен қаржыландыру қарастырылуда.

«Үстіміздегі жылдың 15 наурызында «Достық-Ақтоғай-Мойынты-Жарық-Жезқазған-Сексеуіл-Қандыағаш-Ақтөбе-Илецк (Достық-Мойынты теміржол телімінің екінші жолдары құрылысы» теміржол көлігі дәлізін жаңғырту» техникалық-экономикалық негіздемесі бойынша «Мемлекеттік сараптама» РМК-ның №01-0094/22-ші оң қорытындысы шықты. Техникалық-экономикалық негіздеменің бұл түзетіліміне Достық-Мойынты желісінің өткізу қабілетін арттыру қарастырылып, нормативтік іске асыру мерзімі және екінші жол құрылысының күрделілігі ескерілген. Сонымен қатар құрылыс жүргізілетін жылдар ішінде Достық қайта тиеу станциясын жаңғыртуды қоса алғанда, іске қосу кешені түріндегі үш құрылысты жылдарға бөле отырып, қолданыстағы өткізу қабілетінің «тар жерлерін» кезең-кезеңмен жою, жекелеген пункттерді дамыту және құрылыстың аралық кезектілігі бойынша таңдау қарастырылған», – дейді Ірі жобаларды іске асыру дирекциясының жаңа теміржол желісі құрылысы басқармасының бас менеджері Жаңабай Асанов.

Қазіргі кезде жалпы ұзындығы 14 шақырымды құрайтын Саяқ-Балқаш, Тағынқара-Ащыөзек, Ащыөзек-Ақжайдақ, Балқаш-Көкдомбақ телімдері құрылысының бірінші кезеңінің жобалық-сметалық құжаттамасын әзірлеу бойынша келісімшарт қол қойылуға жіберілген екен.
Сөз орайы келгенде, Қытайда 2021 жылы Цзинхэ-Алашанькоу шекаралық учаскесінде электрлендірілген екінші жолдардың құрылысы басталғанын айтар едік. Бұл өз кезегінде, «Достық-Мойынты» жобасының уақытылы жүзеге асырылып, Қазақстан-Қытай шекарасындағы теміржол инфрақұрылымының қатар дамып жатқанын көрсетеді.

Жаңалықтар
19.04.2025
«Алматы – Ташкент» пойызының жолсерігі баланы құтқарып қалды
Инфрақұрылым
18.04.2025
Достық-Мойынты учаскесінде 90 көпір орнатылды
Әлеумет
18.04.2025
Балалар арасында сурет салу байқауы басталды
Аймақтар
18.04.2025
Мамандық таңдау – маңызды іс
Аймақтар
18.04.2025
Қарт түбектің қақпасы қайта түлемек
Жүк тасымалы
18.04.2025
Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда
Жаңалықтар / Мұрағат
18.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №29 18 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ теміржол вокзалдарын ауқымды қайта құруға кірісті
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ-да көктемгі комиссиялық тексеру басталды
Аймақтар
17.04.2025
Жамбыл облысында бес вокзал күрделі жөндеуден өтеді
Жүк тасымалы
17.04.2025
Кері байланыс қызмет көрсету сапасын арттырады
Аймақтар
17.04.2025
«Жолшы кәсібімен мақтан» республикалық семинары өтті
Инфрақұрылым
17.04.2025
Еліміздің алты өңірінде темір жолды жөндеу жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды