Аягөз – Бақты теміржол телімін салу жұмыстары пысықталуда

Инфрақұрылым
16.12.2022, 09:51
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Қазақстаннан Қытайға тартылатын үшінші теміржол желісі «Аягөз – Бақты» тармағын тарту мәселесі осыдан ондаған жылдар бұрын көтерілген болатын. Тек қазіргі таңда пісіп жетіліп отыр. Оған Мемлекет басшысының Жолдауында Үкімет алдына қойған тапсырмасы да дәлел.

Президент міндеттемелері мен «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасы шеңберінде Қытайдан транзиттік ағындарды ұлғайту үшін бірқатар жобалар жоспарланғаны белгілі. Атап айтқанда, «Достық – Мойынты» теміржол учаскесін электрлендіру, Семейден «құрғақ порт», «логистикалық парк» салу сынды бірқатар межелі шаралар көзделген болатын.  

Бұл орайда Қытаймен шекаралас облыс ретінде Абай облысының мүмкіндіктері мол. Әсіресе, Бақты кеден бекетіндегі шекара өткелінде Қытаймен еркін сауданы дамытудың әлеуеті зор. Осынау тарихи шекара өткелінің 200 жылдық тарихы бар, ол «Қытайдың Еуропаға шығар терезесі» ретінде белгілі.  

Осы орайда ел үкіметі Аягөз – Бақты теміржол телімін салуға басымдық беріп отыр. Өткен аптада үкімет тарапынан маңызды шаралар жасалынды. Атап айтқанда, ҚХР-дан үшінші шекаралық теміржол өткелінің техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеуші анықталды. Яғни, көлік және логистика академиясы «Семей-Ақтоғай теміржол учаскесіне шығатын қазақстан-қытай шекарасындағы үшінші шекаралық теміржол өткелінің құрылысы» жобасын даярлайтын болды.  

Жобалаушылар таяу күндері Семей өңіріне келіп, Үржар мен Аягөз аудандарында құрылыс жүргізілетін орындарды нақтылап, Бақты халықаралық шекара өткелінің инфрақұрылымын жоспарлауға кірісуі тиіс. Қазіргі таңда Абай облысында осы бағытта басталып кеткен жұмысқа шекара және кеден қызметтерінің, өңірлік экология департаментінің өкілдері қатысуда. Сонымен қатар, Семей ЖТ бөлімшесінің қосып отырған үлесі ерекше. Шығыстағы теміржолшылар құзырлы орындар үшін өз ұсыныстарын әзірлеп жолдаған. Семейлік теміржолшылар барлау, анықтау жұмыстарын жазда жүргізіп үлгерді. Бөлімше басшылығы бастаған арнайы комиссия Аягөз станциясы мен Бақты кеден бекеті аралығындағы 270 шақырымды жүріп өтіп, жер рельефі жайлы деректер жинады. Аудандар әкімдерімен кездесулер өткізді. Соның нәтижесінде ұсыныс тұжырымдамалары әзірленді.  

Семейлік теміржолшылар жаңа тармақты Семей – Ақтоғай телімімен тек №22 жол айрығынан қиылыстырған дұрыс деген пікірде. Себебі, Аягөз қаласының күрделі инфрақұрылымы осы станциядан жаңа тармақ шығару ісін қиындатады. Сол тәрізді жаңа желіні Аягөз – Бақты тас жолына таяу тұстан салу ұсынылады. Бұл құрылыс жұмыстарына, болашақта жол күтімін жүргізуге оңтайлы мүмкіндік бермек. Сонымен қатар, шекара бекеті небары үш шақырым жерде тұрғандықтан түйісетін тұсты анықтау үшін қос мемлекет өкілдерінің кездесіп-келісуі қажет.  

– Жаңа телімді жобалау мен жоспарлауда семейлік теміржолшыларды әлі де ауқымды жұмыстар күтіп тұр. Жаңа тармақ салынатын өңірлерде әлі де құрылыс жұмыстары басталғанға дейін көптеген іс-шаралар жүргізілетін болады. Біз барлығына дайынбыз, – дейді Семей магистральдық желі бөлімшесі бастығының бірінші орынбасары Азат Санмұратұлы.

 

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл