Жаңа жолдың тиімділігі неде?

Инфрақұрылым
14.10.2025, 09:47
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Достық-Мойынты» теміржол жобасының тиімділігі туралы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Ірі жобаларды іске асыру жөніндегі дирекциясы филиалының директоры Еркін Мейірбеков 24 кz телеарнасына берген сұхбатта айтып берді.

– Қазіргі таңда Қытай мен Еуропа арасындағы сауданың жылдан жылға ұлғайып бара жатқанын көріп отырмыз. Осы аралықтағы тасымалды жүзеге асыру кезінде өтуі қиындау жерлердің бірі осы «Достық-Мойынты» телімі еді. Сол сауда процесін, транзиттік тасымалды жақсарту үшін аталған телімде екінші жол салынды. Бұрын осы аралықта тәулігіне 12 жұп жүк пойызы жүрген болса, қазір бұл көрсеткіш 60 жұп пойызға дейін артты. Жаңа жол арқылы жүк жылдам жетеді. 2030 жылға таман контейнерлік пойыздардың жылдамдығы тәулігіне 1500 шақырымды құрайды деп жоспарлап отырмыз. Одан бөлек Достық станциясын жаңғырту жұмыстары іске асырылды. Соның арқасында екі жақтан өтетін жүктердің кедендік ресімдеу жұмыстарының мерзімі қысқарды, – дейді спикер.  

Оның айтуынша, жобаны іске асыру барысында бірнеше цифрлық жобалар жүзеге асырылды. Атап айтқанда, «Автоматты бұғаттау» жаңа жүйесі орнатылды. Станция жұмысын оңтайландыру кезінде цифрлық жүйелер қолданылып, соның нәтижесінде қазіргі таңда жүктер мейлінше аз уақытта өңдеп, жөнелтіледі.  

Жобаның мультипликативті әсері туралы да баяндаған Еркін Мейірбеков оны салу барысында қатарынан көптеген салалар дамығанын жеткізді. Атап айтқанда, металлургия, бетон зауыттары, басқа да қосымша салалар осы жобаға тартылып, өндірістері дамуы арқылы табысы көбейді. Жаңғырту жұмыстары Достық пен Мойынты станциялары арасындағы 32 бекеттің бәрінде жүзеге асырылды. Мұндай үлкен құрылыс темір жолда соңғы рет 2017 жылы Алматы мен Шу станциялары арасында екінші жол құрылысы жүрген кезде болған. «Достық-Мойынты» екінші жолын салу барысында құрылысшылардың үлкен пулы құрылған. Сол арқылы қазіргі таңда басқа да ірі теміржол жобалары іске асырылуда.  

Спикердің пайымдауынша, «Достық-Мойынты» жобасының мерзімінен бұрын жүзеге асырылуының басты себебі – оның маңыздылығын түсіне отырып құрылысқа ел болып атсалысуында. Нормативтік мерзімінен ерте біткен инфрақұрылымдық жоба сонымен қатар дұрыс жобалау мен алдын ала дайындықтың арқасында жылдам атқарылды.  

 

Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды
Сұхбат
31.10.2025
Қазақстанда жасалған...
Жаңалықтар
31.10.2025
Теміржолшылар «Ұлттық диктант» жобасына қатысуда