Қызылжар жобасынан не күтеміз?

Инфрақұрылым
24.10.2025, 10:04
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Өткен айда 836 км құрайтын, құрылысы үш жылға созылған Достық – Мойынты темір жолының екінші желісі іске қосылды. Бүгінде Мойынты мен Қызылжар арасында теміржол құрылысы басталды.

Одан әрі Ақтау портына дейінгі жолдар түгел жаңғыртылады. Бұл – Қазақстанның көлік транзитіндегі рөлі мен салмағын айқындап отырған Транскаспий халықаралық көлік дәлізінің маңызды бөлігі болып табылады.  

Сонымен Достық – Мойынты темір жолының жалғасы Қызылжар жобасынан не күтеміз? Бүгінде жоба құрылысы қарқынды жүріп жатыр. Мойынты – Қызылжар бағытында рельс табанына қажет 14 млн текше метр топырақтың 85 пайызы төселді. Мамандар жобаны мерзімінен бұрын аяқтауды көздеп отыр.  

Мойынты – Қызылжар темір жолының жалпы ұзындығы 323 км. Оның 175 шақырымы Ұлытау облысы аумағынан өтеді. Қазірдің өзінде жер жұмыстарының 80 пайызы аяқталып, бір айдың көлемінде теміржол рельстерін төсей бастайды. Қазір қажетті шпал мен рельстер арнайы базада дайындалып жатыр. Теміржол құрылысы екі бағыттан қатар басталып, жоба аясында Қызылжар мен Мойынты станциялары кеңейтіліп, жаңғыртудан өтеді. Одан бөлек Қаражал қаласы мен Ақтау ауылында жаңадан станция салынады деп күтілуде.

Сарапшылардың пайымдауынша, жаңа жол жүк тасымалын ұлғайтуға мүмкіндік беріп, тауарларды жеткізу мерзімін бірнеше есе қысқартады. Қазір Қытай Еуропаға бірнеше жолмен тауар жеткізіп отыр. Олардың барлығы алыс және қауіп-қатерсіз емес. Ал құрлық жолы екі тарап үшін де тиімді болып отыр. Қытай тауары қазақ жерімен Каспийден өтіп, әрі қарай Кавказ елдері арқылы Қара теңізге шығып кете алады.  

Мамандардың айтуынша, теміржол желісі транзиттік тасымалды жеңілдетіп қана қоймай, өңірлік экономикаға да тың серпін береді. Өндірісті өңірдің өнімін нарыққа шығаруға мүмкіндік кеңейеді. Қазақстанның транзиттік әлеуетін көбейтеді. Қазақстанның темір жолы арқылы енді жүк тасымалы бірнеше миллион тоннаға артады. Жұмыс қыста да тоқтамай жүре беретін болады. Жоба келесі жылдың аяғында тапсырылады деп жоспарланып отыр.

 

Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
Аймақтар
17.11.2025
Атырауда Абай мұрасы дәріптелді
Аймақтар
17.11.2025
Бөрітескен бекеті жаңа келбетке ие болды
Жүк тасымалы
17.11.2025
Теміржол көлігімен 38 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Жаңалықтар
17.11.2025
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан теміржол жобасын бес жыл ішінде аяқтауды жоспарлап отыр
Жолаушылар тасымалы
17.11.2025
Атырау–Алматы бағыты бойынша енді пойыз күн сайын қатынайды
Спорт
17.11.2025
Астанада ҚТЖ қызметкерлерінің Спартакиадасы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді