Жол шаруашылығы: біткен істің міні жоқ

Инфрақұрылым
19.08.2019, 09:50
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін арттыруды кәсіби міндеті санайтын теміржолшыларға биылғы аптап ыстық жаз жеңіл тиген жоқ. Бірақ 35 градус ыстық қызылордалық жолшылар мен белгі берушілерге станциялық жолдағы 39-шы бағыттамалы бұрманы техникалық талапқа сай ету жұмысына кедергі келтірген жоқ.

Сары жилет киген теміржолшылар аптап ыстықты елемей қызу жұмысқа кіріскен. Біреулер бастарына күнқағар киіп қорғанған болса, біреулері шыжғырған ыстықты елер емес. Олар – Қызылорда жол дистанциясының жолшылары, жол бригадирі Жомарт Дәненов бастаған топ, 5-разрядты жол жөндеуші Дәулет Садықов, 6-разрядты жол жөндеуші Рақымжан Әлімбаев пен Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Әбдіғали Орынтай. Олар станцияның оңтүстік шығыс бөлігіндегі бағыттамалық бұрманың ауытқуларын қалпына келтіру жұмыстарын жасауда.

– Бүгін дистанция басшыларының тапсырмасымен 39-бағыттамалы бұрманың ауытқуын орнына келтіріп жатырмыз, бұрма сергасындағы металл тетікті алып шаблонды 24 мм-ге келтірдік. Бұл «встречный переводтағы шаблонды қайта жапсыру», яғни негізгі техникалық талап бойынша қажетті 1520 мм-лік өлшемнен ауытқуды тексеріп, қайта қалпына келтіру жұмысы, қазіргі таңда бұрманың 1529 мм болып ауытқуын өзгертіп, 1520 мм-ге келтіріп, қайта қатайтып бекітіп жатырмыз. Жұмысты жолшылар мен байланысбелгі берушілер бірге атқарудамыз, жауапкершілік бәрімізге ортақ, – деді жол бригадирі Жомарт Дәненов. 

Жол жөндеушілермен бірге бағыттамалық бұрманың өлшемдерін алып, бірге жұмыс жасап жүрген Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының электромеханигі Әбдіғали Орынтай да өзіне бекітілген жұмыстарды атқаруда.

– Менің жұмысым бағыттамалық бұрманы жөндеген жолшылармен бірге гарнитурдың болтын босатып, отжим тексеру, ол дегеніміз бағыттамалық бұрманың рамалық рельске жанасып кірігуін, яғни қуысқұлақ арқылы тексеріп, бағыттамалық бұрма ұшын 2 ммлік өлшемде жауып, бағыттамалық бұрманың техникалық талапқа сай болуына бақылау жасау, – деді электромеханик Әбдіғали Орынтай.

Қос дистанцияның теміржолшылары бірігіп бір бағыттамалық бұрманың ақауын жөнге келтіріп болып, құралсаймандарын жинастыра бастады. «Біткен істің міні жоқ, бітірген ердің кемі жоқ» деген осы. 

Аймақтар
26.12.2024
«Еңбекті қорғау жылы» қорытындыланды
Әлемде
26.12.2024
Қытай темір жолдары 11 айда 4 миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Жаңалықтар
25.12.2024
Бейжіңде Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран бағыты бойынша сарапшылар кеңесі өтті
Жаңалықтар
25.12.2024
Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Жаңалықтар
25.12.2024
Биылғы маңызды оқиғалар
Аймақтар
25.12.2024
Жамбыл облысында электровоз жөндеу депосы салынып жатыр
Жүк тасымалы
25.12.2024
Қарағанды жүк тасымалдау бөлімшесінде қара метал тиеу 39%-ға өсті
Жүк тасымалы
24.12.2024
Бейжіңде ТХКБ-ның 2024 жылғы жұмысы қорытындыланды
Жаңалықтар
24.12.2024
ҚТЖ-да қызметкерлердің әлеуметтік-экономикалық әл-ауқатын жақсарту мәселесі айтылды
Жүк тасымалы
24.12.2024
Көлік-логистика әлеуетін дамыту сөз болды
Жолаушылар тасымалы
24.12.2024
Елордадан Атбасар мен Көкшетау бағытында жаңа жылдық электропойыз жолға шықты
Спорт
24.12.2024
Қурорттық аймақта қысқы спорттық ойындар өтті
Әлеумет
24.12.2024
Жаңа жылға тарту
Әлеумет
24.12.2024
Өзін мойындатқан жан
ҚТЖ келбеті
24.12.2024
Маңғыстаулық теміржолшылар Жастар сыйлығына ие болды
Аймақтар
24.12.2024
Кәсіподақ жетекшілері бас қосты
Аймақтар
24.12.2024
Арыс қаласының әкімі теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
24.12.2024
Мемлекеттік тіл мәртебесі ұлықталды
Аймақтар
24.12.2024
Тәжірибе алмасты
Инфрақұрылым
24.12.2024
Негізгі меже – пойыз жылдамдығын 120-140 км/сағатқа дейін жеткізу