Жол күтімі жоспарға сай орындалуда

Инфрақұрылым
29.07.2020, 09:54
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесінде үстіміздегі жылдың бірінші жартыжылдығында қозғалыс қауіпсіздігін бұзу дерегі тіркелген жоқ. Жол өлшегіш вагонының тексеріс қорытындысы бойынша жол күтімі 60 бірлікке орындалды. Жоспар 67 балл болатын, яғни орындалысы 110 пайызды құрады.

Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесі Өзбекстан мен Түркіменстан сияқты шет елдермен шекарасы түйіседі. Жалпы аумағы 1115 шақырымды құрайтын бөлімшеде көрші мемлекеттермен шекаралас болғандықтан да жұмыс қауырт, қозғалыс та арта түсуде.

Пандемия кесірінен біразға созылған шектеу шараларына қарамастан бөлімшеде жоспарлы жұмыстар жалғасын табуда. Жыл басынан бергі 6 ай ішінде РМ секілді ауыр жол машиналары жұмыс жасап, Бейнеу-Маңғыстау телімі №9 бекет-Маната-№10 бекет аралығында 10,8 км жол табаны тазартылған. Күннің ысуына байланысты ауыр жол машиналары жұмысынан кейін рельстік бунақтарда температуралық кернеуді ретке келтіру жұмыстары жүргізілген.

Жаңадан 19 км малға қарсы қоршау салынған. Сонымен қатар, бұрынғы 15 км қоршау қайта жөнделген. Төрт түліктің теміржол бойына шығып кетуін болдырмау мақсатында мал иелерімен 11 рет жиналыс өткізілген. 3426 мал иесі теміржол бойына мал жаю ережесімен, ал 1350 автокөлік жүргізушісі теміржол өткелінен өту ережесімен таныстырылған.

− Елдегі жаман ауруға қарамастан теміржолымыз жұмыс істеп, қозғалыс жүріп жатқаны дәтке қуат. Біз теміржолшылар сол үшін күндіз-түні жұмыстанудамыз. Жол күтімі жоспарға сай орындалуда. Бұған дейінгі құрылыс жөндеулерден басқа алға тағы бір үлкен жұмысты қойып отырмыз. Күз айларында 13,01 км жолды жаңа материалмен күрделі жөндеуден өткізу жоспарлануда. Ол №13 бекет – Шетпе станциясы аралығы. Бұл күрделі жөндеудің бұрынғы жолға қарағанда ерекшелігі, түйіспелі рельстердің орнына түйіспесіз рельстердің, ағаш шпалдардың орнына темірбетонды шпалдардың ауыстырылуы болмақ. Түйіспесіз жолдың бунақты жолдан артықшылығы – түйіспелерге жұмсалған бекітпелер үнемді болады. Сондықтан қоршаған ортаға шығатын шу да азаяды. Сонымен қатар, темірбетонды шпалдар ағаш шпалға қарағанда анағұрлым төзімді де сенімді. Оның қызмет көрсету мерзімі ағаш шпалдан 3-4 есе жоғары. Жалпы осы жөндеу жұмыстары жол жағдайын жақсартып, жылдамдықтың жоғарылауына септік етпек. Оған қоса бүйірлік тозуға байланысты ескі материалдармен 1 км рельс ауыстыру жұмыстары да межеде бар, – дейді Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесінің жол бөлімі басшысы Марлен Көктеубаев. 

Инфрақұрылым
03.06.2025
Алматы айналма темір жол торабы жүктемені 40% түсіреді
Жүк тасымалы
03.06.2025
Сианнан Алматыға: Zhetysu жаңа контейнерлік терминалы алғашқы контейнерлік пойызды қабылдайды
Жолаушылар тасымалы
03.06.2025
Елорда вокзалында бес миллионыншы жолаушыны салтанатты түрде қарсы алды
Аймақтар
03.06.2025
Қазақ-қырғыз теміржолшылары Түрксіб түйіскен тұстағы түйткілдерді талқылады
Аймақтар
03.06.2025
Көктемгі сын нені көрсетті?
Қауіпсіздік
03.06.2025
Дала өртіне даярлық жоғары
Аймақтар
03.06.2025
Жаңа депо іске қосылды
Әлеумет
03.06.2025
Әрқашан күн сөнбесін...
Аймақтар
03.06.2025
Балаларға базарлық
Жаңалықтар / Мұрағат
03.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №42 03 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді