«Магистраль» форумында әкімшіліктен бизнес-серіктестікке көшу жайы талқыланды

Жаңалықтар
26.04.2022, 11:37
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жақында «Магистраль» сарапшылар форумында ҚТЖ-дағы адами ресурстарды басқару жүйесінің әкімшіліктен бизнес-серіктестікке көшу жайы сөз болды, деп хабарлайды Rail-news.kz

Еліміздегі ең ірі жұмыс беруші ҚТЖ-ның тәжірибесі мыңдаған адам еңбек ететін ұжымдағы әлеуметтік тұрақтылықты қамтамасыз ету тұрғысынан көпшіліктің қызығушылығын тудырады. «ҚТЖ» ҰК» АҚ Адами ресурстарды басқару департаментінің директоры Сәуле Истлееваның айтуынша, бүгінгі таңда компанияда 113 мың адам еңбек етеді, олар қажеттіліктері, қызығушылықтары бойынша жас шамасына қарай ішкі топтарға бөлінген. Осы қызметкерлердің әрбірінің қажеттіліктеріне қарай компанияда ынталандыру жүйесі жасалуда. Оған жастар, тұрғын үй саясаты және білім беру бағдарламалары мен марапаттар, сонымен қатар әлеуметтік пакеттер мен сыйақы жүйесі жатады. Кадр саясатының басты мәні де сонда жатыр, дәл сол тұрғыда аталған департамент компанияның даму стратегиясына үлес қосады.

Ал компанияның Адами ресурстарды басқару департаментінің аға HR бизнес-серіктесі Әсел Ақтаудың айтуынша, компанияда 2021 жылы жұмысшылардың айлығы екі рет көтерілген. Биыл өндірістік персоналдың айлығы төмен жалақы алатындарға басымдық беріле отырып өскен. Оған қоса компанияда өндірістік қызметкерлерді сыйақыландыру жүйесі енгізілді, бұл жүйемен 2025 жылға қарай барлық қызметкерлерді қамту көзделіп отыр.

– HR-қызмет бәсекелестік негізде персонал іріктеуден бастап, оларды салалық оқу орталықтарында оқытып, біліктілігін арттыруға дейінгі қауіпсіздікті қамтамасыз ету жұмыстарына да араласады, – деді «Магистральдық желілер дирекциясы» филиалының адами ресурстарды басқару департаментінің директоры Руслан Барбасов.

Эфир соңында қатысушылар әкімшіліктік HR-дан бизнес-серіктестіктің стратегиялық рөліне және «құжаттармен жұмыстан» «адамдармен жұмысқа» көшудің маңыздылығын атап өтті.

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Пойыздар Starlink интернетіне қашан қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды