Мәселе – жауапкершілікті арттыруда

Жаңалықтар
14.02.2017, 12:05
Қауіпсіздік шаралар жоғары деңгейде ұйымдастырылғанымен,  темір жол бойындағы елдің жауапсыздығынан төрт түліктің жолға  шығып кетіп, өзін-өзі өлімге қиған жандардың суицидке баруы – қозғалыс қауіпсіздігіне кері әсерін тигізуде. Мәселе экономикалық шығында емес, мәселе – жауапкершілікті арттыруда болып отыр. Осы мақсатта ЖТ Жамбыл бөлімшесінің өкілдері көліктік прокуратура, Жамбыл станциясындағы желілік ішкі істер бөлімі, Әскерилендірілген теміржол күзеті және өзге де жауапты мекеме қызметкерлерінің басын қосып, жоғарыдағы мәселені  шешу жолдарын қарастырды.  Ұзатылған жылы бекітілген жоспарға сәйкес Әскерилендірілген темір жол күзеті, Желілік ішкі істер бөлімі және жол бөлімшесі қызметкерлерімен барлығы 114 рейд жүргізіліп, болат жолдың бойында бекітілмеген жол өткелінен өтпекші болған 67 бөтен тұлға анықталыпты. Оларға 105 585 теңге көлемінде айыппұл салынған. Жалпы, өткен жылы болат жолдың бойында адам және мал басудың  24 дерегі тіркелген. Мал басудан 16 оқиға, ал адам басудан 8 оқиға орын алған. Жамбыл магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің басшысы Ғалымбек Батырбеков әр сала мамандары өз ісіне аса үлкен жауапкершілікпен қарайтын болса, қайғылы оқиғалардың алдын алуға болатындығын алға тартты. «Егер талдайтын болсақ, аймақтағы Хантау, Бурылбайтал, Жуантөбе, Шығанақ, Ақшолақ, Жиделі, Бірлік-1, Бәйшешек, Аспара, Малдыбай, Мойынты, Шешенқара, Тәтті телімдерінде мал басы жолға жиі шығады. Жоғарыдағы мал басу оқиғалары да осы телімдерде орын алып отыр. Әрине, біздің тарапымыздан жергілікті әкімдік өкілдерімен тығыз жұмыс жүргізіліп жатыр. Алайда, мал пойыздың астына түсіп өлгенде, иесін табу қиынның қиыны. Жауапкершіліктен бәрі жалтарады. Мұнда олар төлейтін айыппұлдан қашады. Егер қолданыстағы заңнамаларға жүгінетін болсақ күндізгі уақытта, яғни 08.00-21.00 аралығында төрт түлік темір жолдың бойына немесе станция басында ауа жайылып, қауіпсіздік туғызатын болса бақташы жауап береді, ал бұл уақыттан тыс аралықта мал иесі жауап беруі керек, сондықтан оларға қалай да айыппұл төлетудің жолын табу керек», деп санайды ол.  Мысалы, кеше ғана Сарышаған станциясында локомотив түйені басып кетіпті. Ал оның иесі әлі күнге табылмай отырғанға ұқсайды. Ал адам басу оқиғасы көбіне Жамбыл – Талас телімінде жиі орын алады екен. Мұнда екі бағытта жүретін пойыздардың қатынау жиілігі және пойыздарды сұрыптау жұмыстары ауқымды жүргізіледі. Талдау көрсеткендей, пойыздардың астына ішкілік ішкен немесе суицидке бой алдырған азаматтар түсіп жатады. Оның үстіне өткелдерден өткенде ұялы телефонмен сөйлесуге, құлаққап киуге тиым салынатынын  елеп-ескеріп жатқандары шамалы екен.  Жиында желілік ішкі істер бөлімінің өкілдері өткен жылы болат жолдың бойында 994 азамат әкімшілік жауапкершілікке тартылғанын және телім бойында мал жайғаны үшін 32 тұлға да жауапкершілікке тартылғандығын жеткізді. Жиынды қорытындылаған бөлімшенің бас инженері Асылхан Тайлақбаев жекелеген қызмет өкілдеріне әлі де нақты сараптама жасауды тапсырды. 

Ерман ӘБДИЕВ, Жамбыл

Жүк тасымалы
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді