Мақаттың қызы

Суретті түсірген автор
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Жалпы, Атырау өңірінде жергілікті кадрлардың қалыптасуы Мақаттан бастау алады. Тоғыз жолдың торабы саналатын Мақатта темір жол кәсібі бүгінде ұрпақтан ұрпаққа ауысып, сабақтастыққа ұласты.

Яғни, сонау 1960 жылдардың ортасында қалыптасқан теміржолшылардың балалары, немере, шөберелері бүгінгі күні шойынжолда абыройлы еңбек етуде. Біздің кейіпкеріміз Ұлмекен Құрманқұлова 1965 жылы Мақат кентінде дүниеге келіпті. Әкесі Ғарифолла құқық саласында қызмет атқарса, анасы Мағира локомотив депосында, өндірістік-техникалық қызмет көрсету бөлімінде еңбек еткен. Ұлмекен де мектеп бітірген соң еңбек жолын станцияда вагондар нөмірін жазатын санақшы болып бастап, аз-кем тәжірибе алған соң осы салада біржолата бағын сынауға шешім қабылдап, Алматы темір жол көлігі инженерлері институтына оқуға түседі. Оны тасымалды ұйымдастыру және басқару мамандығы бойынша бітіреді. Сосын өз мамандығы бойынша қозғалыс саласына ауысып, 2002 жылы Мақат станциясының кезекшісі, ал 2011 жылдан күні бүгінге дейін станциялық диспетчер болып қызмет атқаруда.  

– Тоғыз жолдың торабында орналасқан Мақат станциясы арқылы жүк және жолаушылар пойызы әрлі-берлі толассыз ағылып жатады. Станциялық диспетчердің міндеті – сұрыптау жүйесін, маневрлік жұмыстарды бақылау, станциядағы техникалық құралдарды тиімді пайдалану, станция жұмысын алдын ала жоспарлау, пойыздарды қабылдау-жөнелту, тарату-жинақтау, бос вагондарды реттеу сынды жұмыстар. Өзім осы Мақатта туып өскен соң, көзімді ашқаннан көріп келе жатқаным – темір жол. Менің өмірім де, өнерім де, бақытым да осы темір жол деп білем, – дейді Мақаттың қызы.  

Өзінен үлкен екі апасы да теміржолшы болды, бірі депода, бірі қызмет көрсету пунктінде еңбек етіп, бүгінде зейнеткерлікке шыққан. Ұлмекеннің жолдасы Мұрат – мұнайшы. Екеуі ұл-қыз тәрбиелеп өсіріп, олардан бүгінде немере-жиен сүйіп отыр. «Жұмыста да, отбасында да бәрі жақсы. Өзім биыл 58-ге шығамын. Зейнеткерлікке дейін үш жыл бар. Соған аман-есен жетейік. Темір жол – менің туған Мақатым үшін негізгі тіршілік көзі. Сондықтан оның түтіні түзу шыққанын қалаймыз. Жетістік те, кемшілік те аз емес, техникалық құралдар ескіріп жатыр, ғимараттар тоза бастады. Бәрін жаңартатын кез келді. Жас буындар жаңаша жұмыс жасаса екен дейміз. Еңбек орнында әсіресе нәзік жандарға жайлы болғанын қалаймыз. Мейрам құтты болсын, өмірге шуақ сыйлайтын қыз-келіншектеріміз бақытты ғұмыр кешсін», – дейді Ұлмекен Ғарифоллақызы.  

 

Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды
Сұхбат
31.10.2025
Қазақстанда жасалған...
Жаңалықтар
31.10.2025
Теміржолшылар «Ұлттық диктант» жобасына қатысуда
Жаңалықтар
31.10.2025
Өндіріс көлемін арттыруда
Инфрақұрылым
31.10.2025
Инфрақұрылым және тариф саясаты
Қауіпсіздік
31.10.2025
Ақтөбе телімінде он айда 3 оқыс оқиға тіркелді

Басқа да жаңалықтар