Бірі – бәрі үшін, бәрі – бірі үшін... 

Жаңалықтар
28.04.2017, 15:02
Теміржол саласында сырт көзге еленбейтін, алайда, жауаптылығы жөнінен алғашқы орындарда тұратын аса күрделі қызметтер бар. Бір емес, бір топ маман жұмыла кірісетін, сәл ғана қателіктің өзі кешірілмейтін осынау міндеттер қатарына байланыс және белгі беру саласы кіреді. Семей өңірінде осынау «бірі – бәрі үшін, бәрі – бірі үшін» деген ұранмен еңбек ететін  саланың  жарқын бір өкілі Берікқан Тоқтарханұлы алғашқы еңбек жолын осыдан отыз жылдан аса бұрын бастаған болатын. Алайда, ол үшін нағыз еңбек майданы 1998 жылы ШЧ-29 мекемесінің техникалық құжаттар тобы бөліміне ауысып келген соң басталды. Негізгі міндет – желі бойына сұлбалар жасап, талдамадан өткізіп, Астанадан келетін арнайы нұсқаулықтарға сай құрылым жұмысына жаңашылдықтар енгізу. Бұл ретте, Бекен Қозыбақовтың Абыралы – Жаңасемей, Семей – Локоть, Семей – Шар, Шар – Защита телімдері аралығында елеулі қолтаңбасы бар екендігін өз әріптестері болмаса көпшілік біле бермейді. Яғни, аталмыш желі бойларына электрлендірілген орталықтар құру ісін басынан аяғына дейін жүргізген маман. Бұл шаралардың техникалық сұлбасын әзірлеу, оны Астанадағы сараптама орталығынан бекіттіру, тексеру, кемшін тұстарын ескере отырып қайта әзірлеу жұмыстарына қажырлылық қана емес, темірдей жүйке де қажет екені белгілі. Осындан он-он бес жыл бұрын пойыздар  қозғалысының артуына орай №41 разъезд, Известковый сынды бірқатар станциялар қайтадан ашыла бастаған болатын. Бұл ШЧ мамандарына қосымша жұмыс жүктеп, қауырт жұмыс басталды. Одан бөлек бұрмалары қолмен бұрылып, кілтпен бекітілетін Ауыл, Белағаш, Дүйсекен сынды шағын станцияларда да электрлендірілген орталықтар құрылды.  Осыдан келіп жаңадан сұлбалар әзірлеу қажеттігі туындады. –Бұл жұмыстар айтуға жеңіл болғанымен жүзеге асыруға көп уақыт пен күш-жігер, ұйқысыз күндер мен түндер кетті, жүйке жұқарды. Алдымен сұлба жасау жұмыстары жүргізіледі. Одан өзге станция басына барып даярлық жұмыстарын атқару керек. Ол үшін арнайы бағдарлама жасалады. Яғни, осынау бір ғана қызмет барысы бірнеше күрделі әрі аса жауапты кезеңдерге бөлінеді. Ал, жаңа сұлбаны іске қосу, оны тексерудің өзіне ең азы бір жарым тәулік кетеді. Мұндай күндерде ұйқы көрмейміз. Желі бойына толаскез алып, басшы-қосшымыз бәріміз бірге жұмыла кірісеміз, – дейді Бекен Тоқтарханұлы. Осынау қауырт еңбек майданы 2000 жылдан 2013 жылға дейін жалғасыпты. Осы 13 жыл ішінде қайта ашылған станцияларда жаңа сұлбалар негізінде ЭЦ орталықтары салынып, Семей-Локоть телі бойына микропроцессорлық жүйе орнатылып, оның аясында диспетчерлік бақылауға қосылған болатын. Оның игілігі күні бүгінге дейін айқын сезілуде. Берікқан Қозыбақов білім мен білікке қоса зор интеллектуалдық қарым-қабілетті қажет ететін бұл салаға төселіп, кәсіби маман болудың тіпті де оңай емесін айтады. Бұл орайда, өзіне ұстаздық еткен Семей байланыс және белгі беру дистанциясының марқасқалары атанған  Владимир Власов, Бәзкен Тоқтарбеков, Айдархан Жаманбаев сынды сала озаттарынан көп нәрсе үйреніп өнеге алғанын мақтаныш етеді.  –Ол кісілер жұмысқа жан-тәнімен берілген нағыз «фанаттар» болатын. Шаршауды білмейді, бастаған істі аяқтағанша тыным таппайды. Ұйқы мен күлкіні де ұмытатын кездер болады. Мамандығына шексіз берілген осынау жандардан алғаным көп болды. Мен бүгінде жастарға да ризамын, энергиясы мол, бастамашыл қасиеттері ұнайды, – дейді Берікқан Қозыбақов. Бүгінде аға буын сала маманының өзі де ізбасар шәкірттер тәрбиелеуде екен. Техникалық құжаттар тобы бөліміндегі әріптестері – Марат Құлахметов, Айжан Оспановалар мен желі бойындағы электромеханиктер Серік Жармұхамбетов, Рустам Мұхаметжанов сынды мамандар болашағынан үлкен үміт күттіреді. Белгі беру-байланыс құрылғылары тәулігіне 24 сағат мүлтіксіз қызмет атқарып тұруы тиіс. Телім бойындағы  жылжымалы құрамдар қозғалысы пульт-таблодан айқын көрініп тұратындықтан, бұл – қозғалыс пен қауіпсіздіктің басты негізі. Демек, белгі берушілер тілімен айтқанда «желі бойында ұдайы жасыл жанып тұруы қажет».

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты
Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі
Темір жол тарихы
06.05.2025
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды