Бірі – бәрі үшін, бәрі – бірі үшін... 

Жаңалықтар
28.04.2017, 15:02
Теміржол саласында сырт көзге еленбейтін, алайда, жауаптылығы жөнінен алғашқы орындарда тұратын аса күрделі қызметтер бар. Бір емес, бір топ маман жұмыла кірісетін, сәл ғана қателіктің өзі кешірілмейтін осынау міндеттер қатарына байланыс және белгі беру саласы кіреді. Семей өңірінде осынау «бірі – бәрі үшін, бәрі – бірі үшін» деген ұранмен еңбек ететін  саланың  жарқын бір өкілі Берікқан Тоқтарханұлы алғашқы еңбек жолын осыдан отыз жылдан аса бұрын бастаған болатын. Алайда, ол үшін нағыз еңбек майданы 1998 жылы ШЧ-29 мекемесінің техникалық құжаттар тобы бөліміне ауысып келген соң басталды. Негізгі міндет – желі бойына сұлбалар жасап, талдамадан өткізіп, Астанадан келетін арнайы нұсқаулықтарға сай құрылым жұмысына жаңашылдықтар енгізу. Бұл ретте, Бекен Қозыбақовтың Абыралы – Жаңасемей, Семей – Локоть, Семей – Шар, Шар – Защита телімдері аралығында елеулі қолтаңбасы бар екендігін өз әріптестері болмаса көпшілік біле бермейді. Яғни, аталмыш желі бойларына электрлендірілген орталықтар құру ісін басынан аяғына дейін жүргізген маман. Бұл шаралардың техникалық сұлбасын әзірлеу, оны Астанадағы сараптама орталығынан бекіттіру, тексеру, кемшін тұстарын ескере отырып қайта әзірлеу жұмыстарына қажырлылық қана емес, темірдей жүйке де қажет екені белгілі. Осындан он-он бес жыл бұрын пойыздар  қозғалысының артуына орай №41 разъезд, Известковый сынды бірқатар станциялар қайтадан ашыла бастаған болатын. Бұл ШЧ мамандарына қосымша жұмыс жүктеп, қауырт жұмыс басталды. Одан бөлек бұрмалары қолмен бұрылып, кілтпен бекітілетін Ауыл, Белағаш, Дүйсекен сынды шағын станцияларда да электрлендірілген орталықтар құрылды.  Осыдан келіп жаңадан сұлбалар әзірлеу қажеттігі туындады. –Бұл жұмыстар айтуға жеңіл болғанымен жүзеге асыруға көп уақыт пен күш-жігер, ұйқысыз күндер мен түндер кетті, жүйке жұқарды. Алдымен сұлба жасау жұмыстары жүргізіледі. Одан өзге станция басына барып даярлық жұмыстарын атқару керек. Ол үшін арнайы бағдарлама жасалады. Яғни, осынау бір ғана қызмет барысы бірнеше күрделі әрі аса жауапты кезеңдерге бөлінеді. Ал, жаңа сұлбаны іске қосу, оны тексерудің өзіне ең азы бір жарым тәулік кетеді. Мұндай күндерде ұйқы көрмейміз. Желі бойына толаскез алып, басшы-қосшымыз бәріміз бірге жұмыла кірісеміз, – дейді Бекен Тоқтарханұлы. Осынау қауырт еңбек майданы 2000 жылдан 2013 жылға дейін жалғасыпты. Осы 13 жыл ішінде қайта ашылған станцияларда жаңа сұлбалар негізінде ЭЦ орталықтары салынып, Семей-Локоть телі бойына микропроцессорлық жүйе орнатылып, оның аясында диспетчерлік бақылауға қосылған болатын. Оның игілігі күні бүгінге дейін айқын сезілуде. Берікқан Қозыбақов білім мен білікке қоса зор интеллектуалдық қарым-қабілетті қажет ететін бұл салаға төселіп, кәсіби маман болудың тіпті де оңай емесін айтады. Бұл орайда, өзіне ұстаздық еткен Семей байланыс және белгі беру дистанциясының марқасқалары атанған  Владимир Власов, Бәзкен Тоқтарбеков, Айдархан Жаманбаев сынды сала озаттарынан көп нәрсе үйреніп өнеге алғанын мақтаныш етеді.  –Ол кісілер жұмысқа жан-тәнімен берілген нағыз «фанаттар» болатын. Шаршауды білмейді, бастаған істі аяқтағанша тыным таппайды. Ұйқы мен күлкіні де ұмытатын кездер болады. Мамандығына шексіз берілген осынау жандардан алғаным көп болды. Мен бүгінде жастарға да ризамын, энергиясы мол, бастамашыл қасиеттері ұнайды, – дейді Берікқан Қозыбақов. Бүгінде аға буын сала маманының өзі де ізбасар шәкірттер тәрбиелеуде екен. Техникалық құжаттар тобы бөліміндегі әріптестері – Марат Құлахметов, Айжан Оспановалар мен желі бойындағы электромеханиктер Серік Жармұхамбетов, Рустам Мұхаметжанов сынды мамандар болашағынан үлкен үміт күттіреді. Белгі беру-байланыс құрылғылары тәулігіне 24 сағат мүлтіксіз қызмет атқарып тұруы тиіс. Телім бойындағы  жылжымалы құрамдар қозғалысы пульт-таблодан айқын көрініп тұратындықтан, бұл – қозғалыс пен қауіпсіздіктің басты негізі. Демек, белгі берушілер тілімен айтқанда «желі бойында ұдайы жасыл жанып тұруы қажет».

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Жаңалықтар
21.10.2025
Тоқаев пен Ильхам Әлиев Орта дәлізді дамыту жобасымен танысты
Жаңалықтар / Жолаушылар тасымалы
21.10.2025
«Поттер пойызы» қазақ тіліндегі жаңарған бағдарламасымен және жаңа кейіпкерлерімен жолға шығады
Жаңалықтар
21.10.2025
Білім ордасына – 80 жыл
Сұхбат
21.10.2025
Қыс маусымы: Еңбек қауіпсіздігіне ерекше назар
ҚТЖ келбеті
21.10.2025
Еңбекпен өрілген өмір: Бахтарбек Жүнісовтың еңбек жолы
Жолаушылар тасымалы
21.10.2025
ҚТЖ жолаушыларына арналған ТОП-5 қолайлы сервис
Аймақтар
21.10.2025
Ұлт руханиятының қайнар көзі
Жаңалықтар / Мұрағат
21.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №87 21 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
20.10.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға қауіпсіздік сабақтары өтті
Жаңалықтар
20.10.2025
ҚТЖ басшылығы Stadler зауытында болды
Аймақтар
20.10.2025
Тазалық акциясы тоқтамайды
Аймақтар
20.10.2025
Ақмола теміржолшылары 7,2 млн тонна жүк тиеді
Әлемде
20.10.2025
Үндістан 7000 км жоғары жылдамдықты теміржол желісін салмақ
Жүк тасымалы
20.10.2025
Темір жолдағы серпін: 9 айда 339 млн тонна жүк тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
20.10.2025
Арқалық-Державинская бағытында жаңа қала маңы пойызы іске қосылды
Аймақтар
19.10.2025
Орал қаласының вокзалын қайта жаңарту тұрақты бақылауда
Жаңалықтар
18.10.2025
ҚТЖ: балалармен бірге табиғат үшін!
Жаңалықтар
17.10.2025
«Таза Қазақстан: теміржолшылар 90 мыңнан астам ағаш отырғызды
Жаңалықтар
17.10.2025
Оқытушылар құрамы ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
17.10.2025
ШҚО теміржолшылары көмір қорын тексерді