Жаңартылған кадр саясаты – басқару модельдерінің бағдары

Жаңалықтар
17.11.2023, 12:02

«ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның кадрлық әлеуетін дамыту стратегиясы басты мақсатқа – қызмет тиімділігін арттыруға қол жеткізуге мүмкіндік беретін сенімді тетіктерді құруға бағытталған. Бұл, әсіресе, компания инфрақұрылымды жаңғырту бойынша ауқымды жоспарларды жүзеге асырып, мегажобаларды енгізіп жатқан кезде өте маңызды.

Алдыңғы кадр саясатының қолданылу мерзімі 2019-2029 жылдарға көзделген. Ол «ҚТЖ» ҰК» АҚ және еншілес ұйымдар үшін компанияның адам ресурстарын басқаруды дамытудың негізгі тәсілдерін, қағидаттарын, талаптары мен бағыттарын айқындайтын негізгі құжат болды.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ қолданыстағы кадр саясатын іске асыру үшін «ҚТЖ» ҰК» АҚ әртүрлі бизнес-бағыттары қызметінің ерекшелігі мен айрықшалығын ескере отырып, адам ресурстарын басқарудың әрбір бағыты бойынша егжей-тегжейлі көрсету үшін өзге ішкі құжаттар әзірленіп, бекітілді.

Компанияның жаңартылған Даму стратегиясы; «Самұрық-Қазына» АҚ жаңартылған кадрлық саясаты; компанияны ұлттық көлік-логистикалық компанияға айналдыру және ESG практикасын енгізу кадрлық саясатты өзектендіру мен әзірлеудің алғышарттары болды.

Бұл ретте, «ҚТЖ» ҰК» АҚ қолданыстағы кадр саясатын өзектендіру үшін филиалдар мен еншілес ұйымдарда адам ресурстарын басқару процестері бойынша орталық аппарат басшылары мен жауапты қызметкерлердің қатысуымен стратегиялық сессиялар өткізілді.

Мұндай стратегиялық сессиялар ESG және IR практикаларын ескере отырып, кадр саясатының бағыттарын негіздейтін және айқындайтын бірыңғай мақсаттар мен бастамаларды әзірлеуге мүмкіндік берді.  

Кадр саясатының тұжырымдамасына мынадай HR бастамалары кірді: Корпоративтік мәдениет және ESG-практика; HR бизнес-әріптестік және HR-функцияны дамыту; Қызметкерлердің таланты мен әл-ауқатын басқару; Цифрландыру және HR-талдама.

Сондай-ақ, компания БҰҰ Жаһандық шартының (UN Global Compact) мүшесі бола отырып, адам құқықтарын, еңбекті қорғау қауіпсіздігін және қызметтің барлық аспектілерінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды сақтай отырып, халықаралық еңбек ұйымы конвенцияларының қағидаттарын енгізуді жалғастырады.

 

Жаңалықтар
29.11.2023
Қазақстан мен Түркіменстан «Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран» дәлізін бірлесіп дамытатын болды
Жолаушылар тасымалы
29.11.2023
ҚТЖ желтоқсандағы мереке күндері қосымша пойыздар шығарады
Жаңалықтар
29.11.2023
ҚТЖ паркі жаңа жол техникамен толықты
Жаңалықтар
28.11.2023
KTZ Express халықаралық форумда Қазақстанның логистикалық мүмкіндіктерін көрсетті
Спорт
28.11.2023
Теміржолшылар арасында дәстүрлі спартакиада өтіп жатыр
Жаңалықтар
28.11.2023
100 жас есім: Модульдік оқу жалғасуда
Инфрақұрылым
28.11.2023
Дарбаза – Мақтаарал темір жолы арқылы жүк ағыны 10-14 млн тоннаға артпақ
Апта саны
28.11.2023
Құрық теңіз порты 1,8 млн тоннадан астам жүк өңдеді
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 28 қараша 2023 жыл
Аймақтар / ҚТЖ келбеті
27.11.2023
Бейнет түбі – зейнет
Әлеумет
27.11.2023
ҚТЖ филиалдарында «Полиэтиленді пакетсіз күн» акциясы өтті
Жүк тасымалы
27.11.2023
Жамбыл облысында қараша айында 28 мыңнан астам тонна көмір тасымалданды
Инфрақұрылым
27.11.2023
«Бақты-Аягөз» теміржол желісімен жылына 7,8 млн тонна жүк тасымалданбақ
Жолаушылар тасымалы
27.11.2023
Егер сізге пойыз билетін сатып алу қажет, алайда орын жоқ болса ше? ҚТЖ «Күту парағы» қызметін ұсынады
Жаңалықтар
27.11.2023
Салалық жоғары оқу орындары мен колледж оқытушылары ҚТЖ-да біліктіліктерін арттырды
Жаңалықтар
27.11.2023
Маңызды мегажоба: Қазақстан мен Өзбекстанды жаңа темір жол байланыстыратын болады
Жаңалықтар
26.11.2023
ҚТЖ Достық станциясында жоспарды мерзімінен бұрын орындады
Жүк тасымалы
26.11.2023
Транскаспий халықаралық көлік бағыты маңызды өңіраралық сауда жолдарының біріне айналуда – сарапшы
Жаңалықтар
24.11.2023
ҚТЖ экспорттаушыларға қараша жоспарын жөнелту мерзімін ұзартады
Жаңалықтар
24.11.2023
Қазақстан мен Әзірбайжан президенттері ТХКБ дамуының маңыздылығын атап өтті