ҚТЖ өндірістік қызметінен парниктік газдар шығарындылары 16% төмендеді

Жаңалықтар
30.11.2023, 15:31

Теміржол көлігінде төмен көміртекті тарту энергиясын қолдану мәселелерін сарапшылар «Төмен көміртекті тарту энергиясына көшу» онлайн-семинарында талқылады. «ҚТЖ» ҰК» АҚ Халықаралық темір жолдар одағымен (ХТЖО) бірлесіп ұйымдастырған іс-шараға әлемнің 20 елінен 140 астам компания өкілдері қатысты.

Спикерлер ретінде Австралия, Корея, Германия, Қытай, Малайзия, Франция және Қазақстаннан келген көлік саласындағы түрлі компаниялар өкілдері (ХТЖО мүшелері мен серіктестері) сөз сөйледі. Азия-Тынық мұхиты аймағындағы теміржол көлігін декарбонизациялау туралы БҰҰ ЭСКАТО көлік бөлімінің экономикалық мәселелер жөніндегі сарапшысы Сандип Джейн айтып берді.

Семинарда теміржолда баламалы отын түрлерін енгізу бойынша бастамалар, аккумуляторлық батареяларда локомотивтерді пайдалану, жылжымалы құрамды кеңейтілген пайдалану үшін заманауи шешімдер талқыланды. Қатысушылар тартудың балама түрлеріне көшу кезінде гибридті технологиялар – байланыс желісінің немесе дизельді қозғалтқыштың аккумуляторлық тартымымен үйлесуі ең перспективалы болып табылатынын атап өтті.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ бас инженері Батыр Котырев 2013-2022 жылдар аралығында компания бойынша СО2 тікелей шығарындыларының 16% төмендеу серпіні байқалғанын, ал тасымалдау процесінің энергия тиімділігін арттыру көрсеткіштері 20% астамға жақсарғанын атап өтті.

ХТЖО ақпараты бойынша, Қазақстанда темір жол көлігіне парниктік шығарындылардың үлесі 1% аз, ал АҚШ пен Еуропалық одақ елдеріндешамамен 2-3% құрайды.

Айта кетейік, 2022 жылдың желтоқсанында «ҚТЖ» ҰК» АҚ-да «Төмен көміртекті даму тұжырымдамасы» бекітілді. Қазіргі уақытта компания Wabtec Corporation, Alstom Transport және CRRC Corporation Limited халықаралық серіктестерімен бірлесіп теміржол көлігінде баламалы энергия түрлерін әзірлеу үстінде.

Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды
Жолаушылар тасымалы
23.10.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?
Жаңалықтар
23.10.2025
ҚТЖ желісіндегі тоқтап тұрған жеке вагондар тасымалдау процесінің тиімділігін төмендетеді
Әлемде
22.10.2025
Қытайда әлемдегі ең жылдам пойызды сынақтан өткізу басталды
Аймақтар
22.10.2025
Ортақ жеңіс, ортақ абырой
Жаңалықтар
22.10.2025
ҚТЖ-да оқушылармен – инновациялық т/ж шешімдері авторларымен кездесу өтті
Жаңалықтар
22.10.2025
Қазақстан мен Германия Транскаспий бағытын талқылады
Жаңалықтар
22.10.2025
Қазақстан теміржолшылар кәсіподағы кәсіподақ қозғалысының 120 жылдығын атап өтуде
Әлеумет
22.10.2025
ҚТЖ: тұрғындар үшін көмір қоры толық көлемде қамтамасыз етілген
Жүк тасымалы
21.10.2025
Тоқаев: Былтыр Транскаспий бағытымен жүк тасымалдау көлемі 62 пайызға өсті
Жаңалықтар
21.10.2025
Тоқаев пен Ильхам Әлиев Орта дәлізді дамыту жобасымен танысты
Жаңалықтар / Жолаушылар тасымалы
21.10.2025
«Поттер пойызы» қазақ тіліндегі жаңарған бағдарламасымен және жаңа кейіпкерлерімен жолға шығады
Жаңалықтар
21.10.2025
Білім ордасына – 80 жыл
Сұхбат
21.10.2025
Қыс маусымы: Еңбек қауіпсіздігіне ерекше назар
ҚТЖ келбеті
21.10.2025
Еңбекпен өрілген өмір: Бахтарбек Жүнісовтың еңбек жолы