Бүгін соңғы «толаскез»...

Жаңалықтар
16.06.2017, 17:26
 Маңғыстау өңірінде алты айға созылған жол жөндеу жұмысы аяқталды. Ералы мен Жетібай станциялары аралығындағы 20 км жол күшейтілген орташа жөндеу көрді. Бүгін соңғы «толаскез». Ағымдағы жылдың 25 қаңтарынан басталған шара теміржолды күрделі жөндеу және қалпына келтіру жұмыстарымен айналысатын Ағадыр машиналандырылған жол дистанциясы күшімен жүзеге асты.  Жөндеу жұмыстары кезінде Р-43 типті рельстер алынып, орнына  Р-65 типті ауыр рельстер төселді. Бұрынғы төсем – рельс те шпал да  1968 жылы салынған көне материалдар еді. Ауқымды жұмысқа аталған дистанция директорының орынбасары бастаған жол шебері, биргадир, жол монтерлері мен механизаторлар бар, 60-қа жуық адам жұмылып, таңның атысы, күннің батысы тынбай еңбектенгеннің арқасы жоспарланған мерзімде біткелі отыр. Вахталық әдіспен 15 күн жұмыс жасап, 15 күн ауылдарында барып демалып келіп, жұмыс жасап жатқан жігіттердің әрқайсысы өзінің міндетін жақсы біледі. Төбеден төнген күннің қызуына қарамастан жұмыс қызған.  ─ Жолшылар дәл қазір ескі жол мен жаңа жолды жалғау үстінде. Жеңіл рельстерді ауырына ауыстырдық. Неге десеңіз, келешекте мұнда жүк тасымалы ұлғаяды. Р-43 - жеңіл әрі біртіндеп айналымнан шығып бара жатқан рельстер. Қазір Қазақстан бойынша Р-65 типті рельстерге қажеттілік жоғары. Міне, мына жерлерде ағаш шпалдар орнаттық. Шіріп кетпесі үшін араларына қиыршық тастар төгіледі, – деп тәптіштей түсіндірген  Шамсуддин Аллаяров өзін  жол шеберімін деп таныстырды. ─ Өзіңізге мәлім, Өзен – Болашақ темір жолы, одан ары Түркіменстан мен Иранға жол ашылды. Осы жолмен транзиттік жүктердің артуына байланысты бізге мына жолды күшейту міндеті қойылды. Бұл учаскенің ұзындығы Маңғыстау мен Өзен арасында 180 км. Соның 120 км салынды. Яғни, Маңғыстау мен Ералы станцияларының жол арасы толық бітіп тұр. Енді мынау 20  км жол Ералы – Жетібай, 82-ші км мен 102-ші км  арасы да жөнделіп, аяқталғалы отыр.  Ары қарай, Өзенде, 117-157 км аралықтарында да Р-43 рельстері жатыр. Ол да кезек күтіп тұр, – дейді Ірілендірілген Маңғыстау жол дистанциясы басшысының күрделі құрылыстарды іске асыру жөніндегі орынбасары Жолдас Жетібай өндірістен ақпар беріп. Түсінуімізше, осы қыркүйек айында Жол және имараттарды пайдалану департаменті тағы  25  км жол салуды жоспарлап отырған көрінеді. Сол сияқты келесі жылға 11 бекет пен 12 бекет арасындағы 20 км-ге, жаңа материалдар қолданылып, шпалы – темір бетонды, рельс – түйіспесіз жол салынатын болады деп күтілуде. Ал 2020  жылға дейін  12 мен 13-ші бекеттер, 13-ші бекет пен Шетпенің арасы жаңармақ.   Міне, осылай қаңтарда басталған жол жөндеу жұмыстары 6 маусым күні соңғы «толаскез» алынумен мәреге жетті.

Әсел ТАҢАТАРОВА,

Маңғыстау

Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты
Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі
Темір жол тарихы
06.05.2025
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды