Қамданған қапы қалмас
Жаңалықтар
25.07.2017, 11:47

Соңғы екі жылда Шымкент бөлімшесі аумағында өрт тұтанған жағдай болмады. Оңтүстікте күн райы қатты ыстық болғандықтан, өрт қауіпсіздігі мамандары тілсіз жаудың аяқ астынан шығып қалмауын бақылауда ұстауда. Шымкент магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Өртке қарсы қызмет жасағы мекемесінің өзі жыл басынан бері екіге бөлінген. Бірі өрттің алдын алумен, екіншісі жалынды сөндірумен айналысады. Тілсіз жаудың алдын алу үшін профилактикалық жұмыстар міндетін атқаратын өрт қауіпсіздігі қызметінің бастығы Жетібай Сахиев әуелі 15 наурыз бен 15 мамыр аралығында өрттік техникалық тексеру айлығы жүргенін, дайындықтың ерте көктемде басталғанын айтып өтті. Барлық нысандар мен жылжымалы құрамның өрт қауіпсіздігінің техникалық деңгейін көтеру үшін болған айлықта 371 тексеру жүргізілген. Ал өткен жылы 520 нысан мен құрам бақылаудан өткен. Оның себебі, аталған мекеме екіге бөлінгеннен кейін өрт қауіпсіздігін сақтауға екі маманның ғана жіберілуінде болып отыр. Бұрын бірге жүргенде үш пойыз бастығы, екі инспектор, бастық орынбасары бәрі жеті маман қосылып бақылауға шығатын. Жеті адамнан екеудің мүмкіндігі әрине аз. Осы себептен биылғы тексеру 149-ға азайған. Инспекторлардың аздығы жұмыс талабын сапалы атқаруға сай келмейтінін айтады өрт қауіпсіздігі қызметінің бастығы.
– Қызылордада екі инспектор бір басшы, Жамбылда бесеу болса керек. Өйткені, Жамбыл жол бөлімшесінің пайдалану ұзындығы үлкен. Бірақ, олардың аумағында Шудан Сарышағанға дейінгі аралықта 700 км жазық дала жатыр. Біздікіндей Түлкібас, Манкент, Қызылсай сынды станциялар жоқ. Шудан шықсаңыз Сарышағанға бірақ тоқтайсыз. Инспекторды шақырымның ұзақтығына емес, нысанның көптігіне байланысты бөліп беру керек. Біздің бөлімшенің пайдаланым ұзындығы 570 км болғанымен, станция, бекет сынды 763 нысан бар. Мен Арыстан Түлкібасқа дейін және Леңгір, Текесу жағын тексерсем, Арыстағы инспектор Түркістан, Арыс, Сарыағаш, Жетісайды қарайды. Әр тарапқа орналасқан станцияны шетінен асықпай тексеріп шығу қажет. Соған келгенде қызметтік көліктің жоқтығынан қиналамыз. Бүгінге дейін өзіме берілген нысандардың 80 пайызын тексеріп шықтым. Қазір станиялардың паркіндегі әр жолдың шөбін тазарту, қоқыс қалдығын алу жұмыстары жүруде. Апта сайын әр парк жолының қанша пайызға шөп-шаламнан тазартылғанын көріп қайтамын. Шөп үйіндісін көрсем, дереу мекеме басшыларына қоңырау шалып, платформамен алып кетулерін талап етемін. Өйткені, күн ыстық әрі үнемі өкпек жел тұрғандықтан, жол жиегіне темекінің шоғы түссе, қураған шөптер бірден өртенеді – деген Жетібай Сахиев, кейбір телімдерде жолдың екі жағы қоқысқа толы екенін, оны темір жолға тым жақын орналасқан тұрғындардың жол жиегіне төгіп тастайтынын қынжыла жеткізді.
Өрттен сақтандыру бойынша жақында 8 нысанды тексеріліп, 19 кемшілік анықталыпты. 73 разъездер, тораптық, желілік станциялардан 162 ереже бұзушылық байқалған. Көпшілігінде өрттен қорғайтын шағын құралдардың мерзімі өтіп кеткен. Электр сымдары тұйықталып, розеткалары күйген. Шымкент электрмен жабдықтау дистанциясының 29 нысанын тексергенде, 20 ереже бұзушылық байқалған.
–Жұмыс болғасын, кемшіліксіз болмайды. Тек соны дер кезінде түзету керек. Бөлімше басшылығы апта сайын станция жолдарының шөптер мен қалдықтардан қаншалықты тазарып отырғанын сұрап, біліп отырады. Айына бір рет бас ревизормен бірігіп селектор өткіземіз. Биыл жыл басынан бері ел темір жолы бойынша алты өрт оқиғасы тіркелді. Соның бірі Алматы-2 станциясында жолаушылар пойызының вагонында болды. Келген шығын 427 мың теңгені құраған. Өрт жердегі темекі тұқылындағы шоқтың сөнбеуінен орын алған,– деп әңгімесін тәмамдаған білікті маман бүгінде станция мен дистанция басшыларына станцияның парк жолдарында, барлық жерлерінде темекі шегуге қатаң тиым салынады деген тақтайша ілулерін талап етіп отырғанын айтады.
Шымкент өрт сөндіру пойызы көктемде, ал арыстықтар маусымда оқу-жаттығу сабақтарын өткізіпті. Бірде локомотивтен, бірде жылжымалы құрамнан жасанды «от» шығарып, соны сөндіру әдісін қайталапты. Жалпы, өрт сөндіру пойызы жылына бір-екі рет облыстық төтенше жағдайлар департаментімен оқу-жаттығу сабақтарын өткізеді. Содан кейін үлкен өрттерде бірін-бірі көмекке шақырады.
Динар МЕЙІРМАН, Шымкент
Темір жол тарихы
31.07.2025
Темір жол тарихы жайлы жаңа кітап жарық көрді
Әлеумет
31.07.2025
Ақжолтай пойызға алғыс айтты
Жаңалықтар
31.07.2025
Жыл соңына дейін 175 жаңа жолаушылар вагонын сатып алу жоспарлануда
Жаңалықтар
31.07.2025
Тасымалдау процесін ұйымдастыру дирекциясының қызметкерлері мінсіз еңбегі үшін марапатталды
Аймақтар
31.07.2025
Атырауда вагон доңғалақтарын жинақтау цехы ашылды
ҚТЖ келбеті
31.07.2025
Таңдаулы машинистер тандемі
Жаңалықтар
31.07.2025
Президент «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Талғат Алдыбергеновті қабылдады
Инфрақұрылым
31.07.2025
Қаракеткен – Қараиірім жол теліміне күрделі жөндеу сәтті аяқталды
ҚТЖ келбеті
31.07.2025
Әр секунд қауіп-қатерге толы
Аймақтар
31.07.2025
Өткел кезекшісінің қырағылығы
Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды