ҚТЖ ҚХР мен Өзбекстан теміржол әкімшіліктерімен пойыздарды қабылдауды арттыру бойынша келіссөздер жүргізуде

Жаңалықтар
25.11.2025, 19:05

2025 жылдың қазан-қараша айларында Қазақстан – Қытай түйіспе пункттерінде ҚХР тарапынан пойыздарды қабылдаудың төмендеуі байқалды. Себебі – Үрімші мен Бейжіңдегі астық жүктерінен сынама алу және зертханалық талдаумен ұзақ тексеру рәсімдері (5 - 10 тәулік). Қазір пойыздар шоғырлануының өсуіне жол бермеу үшін ҚХР-ға құрамдарды жөнелту Қытай тарапының қабылдаудың нақты мүмкіндіктерімен келісілген тәуліктік жүктеме шеңберінде жүргізілуде, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Астықтың маусымдық экспортының 70% Орталық Азия елдеріне, оның ішінде Өзбекстанға едәуір көлемде тиесілі. Өзбек темір жолының өткізу қабілеті кіретін жүк ағындарынан едәуір төмен, бұл құрамдардың жиналып қалуына әкелді.

Бұдан басқа, өткен маркетингтік жылы алыс шетелге астық экспорты кезінде көлік шығыстарын субсидиялауға 40 млрд теңге (тоннасына 20-30 мың теңге өтемақы) бағытталды. Ағымдағы жылы субсидиялар қолданылмайды, бұл Орталық Азия мен ҚХР елдеріне жеткізілімдердің қысқа бағыттарға қайта бағдарлануына әкелді. Бұл жекелеген шекара өткелдеріне және көрші елдердің инфрақұрылымына жүктемені күшейтті. Субсидиялауды қайта бастау экспорттық ағындардың бір бөлігін қайта бөлуге, ҚХР мен Өзбекстанмен түйісулерге қысымды төмендетуге және астықтың неғұрлым біркелкі әкетілуін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

ҚТЖ-да астық тасымалдаушылар мен жабық вагондардың қажетті паркі жұмылдырылған, қажет болған жағдайда қосымша жылжымалы құрам тартылады. Мемлекеттік органдар мен бизнестің қатысуымен жағдайдың күнделікті мониторингін жүзеге асыратын Астық штабы жұмыс істейді. ҚХР және Өзбекстан темір жолдарымен пойыздарды қабылдауды арттыру, тексеру рәсімдерін жеделдету және түйіспелердегі жүктемені  түсіру бойынша келіссөздер жүргізілуде.

Маркетингтік 2025-2026 жылдары ішінде  (қыркүйек — 20 қараша) 3,8 млн тонна астық (+18%) тасымалданды, оның ішінде: 900 мың тонна – ішкі нарыққа (+32%), 2,9 млн тонна – экспортқа (+14%). Орталық Азия елдеріне экспорт 1,8 млн тоннаны (+24%) құрады, оның 1,3 млн тоннасы — Өзбекстанға (+34%).

Спорт
17.12.2025
Тәуелсіздік күніне орай теміржолшылар арасында волейболдан жарыс өтті
Жүк тасымалы
17.12.2025
Каспий мен Парсы шығанағы: Қазақстан мен Иран логистикалық серіктестіктің жаңа белесінде
Жолаушылар тасымалы
17.12.2025
ҚТЖ ауа райының қолайсыздығына байланысты пойыздарда қосымша орындар ұйымдастырды
Жолаушылар тасымалы / Инфографика
16.12.2025
Осы жылы ҚТЖ пойыздарымен 12,2 млн жолаушы тасымалданды
Жаңалықтар
16.12.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Жаңалықтар
16.12.2025
«Қазтеміржолкәсіп» ҚБ төрағасы теміржолшыларды Тәуелсіздік күнімен құттықтады
Сұхбат
16.12.2025
Сапа – қозғалыс қауіпсіздігінің басты факторы
Жүк тасымалы
16.12.2025
Семейде жүк айналымында өсім жоғары
Жаңалықтар
16.12.2025
Ақтаулық студент WorldSkills Kazakhstan 2025 чемпионатында үздік шықты
Жаңалықтар
16.12.2025
Жеке даму стратегиясынан дәріс
Жаңалықтар
16.12.2025
Үздік жобалар көрмесі: мүдде ортақ, жеңіс жалқы
Жаңалықтар
16.12.2025
Жаңа кезең көшбасшысы қандай болмақ?
Жаңалықтар
16.12.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
ҚТЖ келбеті
16.12.2025
Аралдың ару қызы
Жаңалықтар
16.12.2025
«Теміржол білгірлері»: білім һәм ақыл-ой жарысы
Спорт
16.12.2025
Жыл садақшысы – Жаңаөзенде
Спорт
16.12.2025
Тораптық жарыста топ жарды
Жолаушылар тасымалы
16.12.2025
Астанадан «Полярлық экспресс» пойызының алғашқы рейсіне 300-ден астам жолаушы аттанды
Жаңалықтар
16.12.2025
Жастар құрылтайы шымылдығын түрді
Жаңалықтар / Мұрағат
16.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №104-105 16 желтоқсан 2025 жыл