Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді

Жаңалықтар
14.05.2025, 10:08
Фото: CRRC
Қазақстан теміржолшысы

Қытайда жасалған алғашқы магистральдық электровоз Қазақстанға CRRC компаниясынан жеткізілді және жақын арада міндетті сертификаттау сынағынан өтеді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Алты осьті CEA1 сериялы локомотивті Чжучжоу қаласында «SilkwayTransit» тасымалдаушысының еншілес компаниясы — «TTT-Сервис» тапсырысы бойынша өндіріп бітірген. Электровоз елге сәуір айының соңында жеткізілді.

Жобалаушылар бұл техниканы 7,2 мегаватт қуаттылықтағы қозғалтқышпен жабдықтап, оны –50°C-тан +50°C-қа дейінгі температуралық жағдайға бейімдеген. Локомотивтің ең жоғары жылдамдығы – сағатына 120 шақырым.

Магистральдық электровозға арналған келісімшарт 10 жеткізілімді қамтиды

Қазақстандық оператор Ресейден 2ЭС7 локомотивтерін импорттау тоқтатылғаннан кейін Қытайдың 10 техникасын сатып алу туралы келісім жасасты. Жаңа жеткізілімдер тартқыш құрам тапшылығын өтеуге көмектеседі.

Бұл бастама SilkwayTransit-тің жеткізушілерді әртараптандыру және парк жаңарту стратегиясының бір бөлігі болды. CRRC компаниясымен серіктестік логистикалық тәуелсіздікті нығайтып, сыртқы қауіптерді азайтады.

CEA1 магистральдық электровозы құрастыруды жергіліктендіруге бейімделген

Серіктестер Қазақстан аумағында локомотивтерді құрастыратын зауыт ашу мәселесін талқылап жатыр. Бұл қадам жергілікті өндірісті дамытуға және жеткізу мерзімін қысқартуға мүмкіндік береді.

CRRC кең табанды теміржол нарығында белсенді жұмыс істеп келеді. Бұған дейін компания Беларуське БКГ1 сериялы 12 жүк электровозын жеткізген. Сонымен қатар, Өзбекстанға техника жөнелту де жалғасуда.

SilkwayTransit-пен бірлескен жоба Қытайлық шешімдердің ЕАЭО нарығында жоғары сұранысқа ие екенін көрсетеді. CRRC магистральдық локомотивтері өңірдің күрделі климат жағдайында сенімді жұмыс істеп келеді.

 

Жаңалықтар
25.10.2025
Талғат Алдыбергенов теміржолшыларды Республика күнімен құттықтады
Жаңалықтар
24.10.2025
ҚТЖ Республика күнін салтанатты түрде атап өтті
Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды