Жанармай шығыны  – жұмыс көлемінің артуы 

Жаңалықтар
29.08.2017, 10:31
Семей ЖТ бөлімшесі бойынша биылғы жылдың басты ерекшелігі пойыз тартымының артуы болып отыр. Ал, аталмыш мәселе бірінші кезекте отын-энергетикалық ресурсқа ықпал етіп отыр. Бұл тарапта тоқталар жайт, ағымдағы 6 айдың өлшемі бойынша отын жұмсаудың үлес салмағы 25,52 кг/10 мың т.км. брутто бола тұра, жұмсалғаны 28,19 кг/10 мың т.км. бруттоны құрапты. Осы жайтқа тереңірек үңілген мамандар бұл көрсеткішке ықпал еткен бірқатар позитивті жайттарды анықтапты. Атап айтсақ, дизель отынының артық жұмсалуының негізгі себептерінің бірі – бөлімше бойынша жүк айналымының брутто көрсеткішінің ұлғаюы болып отыр. Биылғы есеп еселеп өсіп, 113,8 пайызға артқан. Тағы бір қосымша себеп, қозғалыстағы шаруашылық түрлері көбейген. Оның ішінде жол техникаларының тепловоздармен жұмыс жүргізуі әлдеқайда артыпты. Бір бұл емес, дизель отынын жұмсау бойынша жолаушылар пойызында да артық мөлшер тіркеліпті. Ал, оған ықпал еткен жайт – қосымша №67/68 жолаушылар пойызын күнделікті айналымға қосу болған. Бір ғана осы  тарапта 49 тонна жанармай артық жұмсалғаны анықталыпты. Сол тәрізді маневрлік қозғалыс бойынша да жанармайды артық жұмсау байқалады. Дегенмен, оған да позитивті себеп бар. Өйткені, өткен жарты жылдық бойынша жүк айналымының артуы себепті маневрлік локомотивтер саны 3,1 бірлікке көбейген. Яғни, өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда көрсеткіш анағұрлым жоғарылап, жанармай 182 тоннаға артық жұмсалыпты. Отын шығыны бойынша жоспардан тыс жүзеге асқан, алайда, оң ықпал еткен жайттар қатарын әлі де толықтыра түсуге болады. Мәселен, ағымдағы жылдың бірінші жарты жылдығында автомобиль көлігінен теміржолға ауыстырылған жүктердің де көлемі айтарлықтай өскен. Тек осы орайда ғана 32,4 мың тоннаның жүгі тасымалданғанын ескерсек, оған жұмсалатын жанармай да өсетіні белгілі. Жалпы, отын-энергетикалық ресурс бойынша басы артық шығынға орын берілген жоқ. Қол сұғу оқиғасы  тіркелмеген. Қауіпсіздік үшін барлық тепловоздар энергетикалық отын тартымын автоматтандырылған басқару жүйесі сынды жаңашыл аспаппен жабдықталған. Бұл жанармай жұмсаудың есебіне адам факторының араласуына жол бермейді.   Жарты жылдық көрсеткіш бойынша отын-энергетикалық ресурстың жұмсалуына жүргізілген сараптама осы тәрізді бірқатар жайттардың анықтап, базбір фактілерді нақтылап берді. Ескерерлігі сол, жұмсалатын шығындар бойынша мұндай ерекшеліктер соңғы жылдары тіркелмеген болатын. 

Қуаныш Қожаев, Семей

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл